Slowchat topic - deel 17

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door sniper snoop »

Westwall schreef:
iknowdintoo schreef:
viny schreef:Ik weet niet maar om 20 voor 1 op zaterdag avond slaap ik op een normale zaterdag avond ook nog niet hoor, ga je wel eens op stap?
Ik weet niet hoe jij je klok-instellingen hebt, maar hij postte het om 20 voor 3..
En zowiezo. Zie jij iemand van 14 al laat op stap gaan?
Opletten wat je zegt. Ik ben mss net uit mijn puber tijd, maar ik kan gerust zeggen dat de jeugd gewoon zeer slecht bezig zijn. Je zou nog opkijken hoeveel 14 jarigen op stap zijn na middernacht. Wel ja, hun probleem. Zolang ik maar gelukkig kan leven is meer dan voldoende. Hun leven boeit me niet. Als ze maar mijn kop met rust laten en als ze maar hun verstand kunnen gebruiken ipv iemand te doden voor (bijvoorbeeld) een stomme sigaret. Gelukkig bestaan er nog altijd verstandige pubers. Alhoewel ik ze vaak niet vind. :lol:
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
Westwall
Lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:23

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Westwall »

Opletten wat je zegt. Ik ben mss net uit mijn puber tijd, maar ik kan gerust zeggen dat de jeugd gewoon zeer slecht bezig zijn. Je zou nog opkijken hoeveel 14 jarigen op stap zijn na middernacht. Wel ja, hun probleem. Zolang ik maar gelukkig kan leven is meer dan voldoende. Hun leven boeit me niet. Als ze maar mijn kop met rust laten en als ze maar hun verstand kunnen gebruiken ipv iemand te doden voor (bijvoorbeeld) een stomme sigaret. Gelukkig bestaan er nog altijd verstandige pubers. Alhoewel ik ze vaak niet vind. :lol:
Daar heb je wel gelijk in.
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door jeroen wo2 »

Westwall schreef:
iknowdintoo schreef:
viny schreef:Ik weet niet maar om 20 voor 1 op zaterdag avond slaap ik op een normale zaterdag avond ook nog niet hoor, ga je wel eens op stap?
Ik weet niet hoe jij je klok-instellingen hebt, maar hij postte het om 20 voor 3..
En zowiezo. Zie jij iemand van 14 al laat op stap gaan?
Jan, ik zie wel degelijk gastjes van 14 om 2.00 tijdens het stappen helaas.
Soms denk ik of ik ouder word, dat is natuurlijk ook wel zo maar het volk word ook steeds jonger dat in uitgaansgelegenheden binnen komt jammer genoeg.
Tijdje terug ook, midden in de nacht kwam er een vrouw naar de bus toe, wat bleek een 15 jarige meisje lag op straat, flink alcohol op, drugs op.
Jammer dat dit soort situatie's steeds vaker voorkomen maarja, wat doe je eraan he!
Never Back Down
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door viny »

Der staat bij mij toch echt 01:42 hoor, maar wist niet dat je 14 was. Maar zien inderdaad wel eens 'jongere' mensen op stap hoor.
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Dodo »

Andere kroeg opzoeken jongens.. Niemand heeft zin om tussen de kiddo's te staan die gaan vragen of je een biertje wil halen. Vrijdag- of zaterdagavond hoort toch geen kindergarten te zijn! Wanneer je de andere kroeg pakt, zien café-eigenaren de inkomsten omlaag gaan want de koters kopen niets. Die worden dan eraf geschopt, strengere ID-controle e.d. Na een paar maanden kon ik weer rustig in me ouwe kroeg zitten.. :mrgreen: En wat afwisseling kan ook geen kwaad!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door JimK »

Ey Jongens, wat zeuren jullie??????

Toen ik 14 was ging ik ook uit. Er zijn toch altijd nog speciale uitgaansgelegenheden of avonden tot 16 jaar? Hier heb je er genoeg. Dan hebben de oudere geen last van de kinderen. Want inderdaad, nu vind ik het ook niet fijn dat er kinderen in sommige locaties binnen komen. Maar toen was ik zelf net zo..... dus ja.

En Sniper Snoop, waarom zou je als 14 jarige niet op stap moeten dan????
Ik heb toen fantastische dingen beleefd. Ook wel mindere dingen. Maar je hebt wel van alles meegemaakt. Ik heb er absoluut geen spijt van.
IK val vast onder jou categorie van slechte pubers denk ik, wij dronken altijd een fles wodka voor we naar een alcohol vrij feest gingen. Dat was niet altijd even verstandig. Maarja, je leert er ook weer van hè :P
Gebruikersavatar
ijstheepak
Lid
Berichten: 261
Lid geworden op: 12 mei 2009, 14:46
Locatie: hoogeveen

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door ijstheepak »

Ja ik ben zelf ook 14.
Maar ik ga ook niet zo vaak uit.
Mvg Jordi.
manen blijven altijd kinderen alleen de speeltjes worden wat duurder!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door sobel »

Stappen zat er bij mij ook al vroeg in, en er zijn genoeg discoteken waarbij een hogere toelatingsgrens geld. Tenzijn je natuurlijk in een of ander boerengat woont :) maar daar zijn vaak ook steden naast..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Doornewaard
Lid
Berichten: 402
Lid geworden op: 08 mei 2007, 17:17
Locatie: Oosterwolde

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Doornewaard »

Ik woon ook in een minder bekende plek. Daar maakten we gewoon onze eigen discotheek/kroeg!, Oftewel de keet. En bij ons staat er 1 in het dorp waar menig kroeg een puntje aan kan zuigen. Heerlijk dat gedoogbeleid!
Gebruikersavatar
viny
Lid
Berichten: 1730
Lid geworden op: 05 sep 2006, 16:55

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door viny »

Ik weet niet of een van jullie morgen over de afsluitdijk rijd. Maar morgen stekkeren wij er over... ze noemen het teambuilding!

Ok :P
'War is delightful for those who have not experienced it'
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door sniper snoop »

mgschutze schreef:En Sniper Snoop, waarom zou je als 14 jarige niet op stap moeten dan????
Ik heb toen fantastische dingen beleefd. Ook wel mindere dingen. Maar je hebt wel van alles meegemaakt. Ik heb er absoluut geen spijt van.
IK val vast onder jou categorie van slechte pubers denk ik, wij dronken altijd een fles wodka voor we naar een alcohol vrij feest gingen. Dat was niet altijd even verstandig. Maarja, je leert er ook weer van hè :P
Ik heb geen probleem als een 14 jarige uit gaat. Maar wel een probleem met 14 jarige pubers die uitgaan en gewoon hun manieren niet kunnen houden. Wie is er nu slecht? Ee, 14 jarige puber die de ganse buurt naar de kl**** helpt, of iemand die nooit weg gaat en geen last bezorgt? Ik zie het vaker hier in Ieper. 14 jarige sneotneuzen die dronken zijn, beginnen kreet te zoeken en eventueel zelfs vandalisme doen op gebouwen! Ieper is verdorie een zeer nette en mooie stad. Maar die lui maken gewoon Ieper een vuile en vieze stad! Sorry, wie het niet weet, ik heb prima contacten met de politie en ik heb een "flik" in de familie.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
ijstheepak
Lid
Berichten: 261
Lid geworden op: 12 mei 2009, 14:46
Locatie: hoogeveen

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door ijstheepak »

Ja vind ik ook je mag als 14 jarige wel uit gaan maar je moet je wel weten te gedragen.
Mvg Jordi.
manen blijven altijd kinderen alleen de speeltjes worden wat duurder!
Gebruikersavatar
Martijn95
Lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 25 feb 2008, 18:18

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Martijn95 »

Ik vindt het idd wel stom dat je niet onder de 16 in de Discotheek mag ( iig in de plaatselijke hier)
Gebruikersavatar
ijstheepak
Lid
Berichten: 261
Lid geworden op: 12 mei 2009, 14:46
Locatie: hoogeveen

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door ijstheepak »

Ja maar ja je kan ook nog buiten zitten of gaan nacht vissen.
Mvg Jordi.
manen blijven altijd kinderen alleen de speeltjes worden wat duurder!
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door JimK »

sniper snoop schreef:
mgschutze schreef:En Sniper Snoop, waarom zou je als 14 jarige niet op stap moeten dan????
Ik heb toen fantastische dingen beleefd. Ook wel mindere dingen. Maar je hebt wel van alles meegemaakt. Ik heb er absoluut geen spijt van.
IK val vast onder jou categorie van slechte pubers denk ik, wij dronken altijd een fles wodka voor we naar een alcohol vrij feest gingen. Dat was niet altijd even verstandig. Maarja, je leert er ook weer van hè :P
Ik heb geen probleem als een 14 jarige uit gaat. Maar wel een probleem met 14 jarige pubers die uitgaan en gewoon hun manieren niet kunnen houden. Wie is er nu slecht? Ee, 14 jarige puber die de ganse buurt naar de kl**** helpt, of iemand die nooit weg gaat en geen last bezorgt? Ik zie het vaker hier in Ieper. 14 jarige sneotneuzen die dronken zijn, beginnen kreet te zoeken en eventueel zelfs vandalisme doen op gebouwen! Ieper is verdorie een zeer nette en mooie stad. Maar die lui maken gewoon Ieper een vuile en vieze stad! Sorry, wie het niet weet, ik heb prima contacten met de politie en ik heb een "flik" in de familie.
Ok, nu begrijp ik je beter. Ik woon zelf in het centrum en heb genoeg ervaring met vernieling, ook aan onze spullen. En ik heb echt een verschrikkelijke hekel aan vernielingen. Maar niet alle 14-jarigen vernielen dingen. Ik heb daar nooit aan gedaan, ik had het wel druk met andere dingen :evil:
Mensen die dingen vernielen doen dit vaak ook als ze ouder zijn. Dat zit er dan zo in. Ik woon in de achterhoek waar een verschrikkelijke biercultuur heerst. En ja, daar ben ik zelf onderdeel van. Iedereen drinkt hier bier, veel bier, ook meisjes. En je hebt dan altijd een gedeelte wat agressief en vernielzuchtig wordt door de alcohol. Dat zal ook wel zo blijven.

En btw, waat maakt het uit of je een Flik in je familie hebt :P
Gesloten