Slowchat topic - deel 17

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door jeroen wo2 »

ijstheepak schreef:Ja vind ik ook je mag als 14 jarige wel uit gaan maar je moet je wel weten te gedragen.
Mvg Jordi.
Ik vind zowieso dat iedereen zich hoort te gedragen tijdens het uitgaansleven alleen snappen sommige mensen dit niet helaas.
Een tijdje terug deed ik mee in het promotie team.
Het was een actie tegen vandalisme en geweld in Sliedrecht.
De laatste maanden werden er erg veel auto's vernield en met name autospiegels eraf getrapt.
We kregen USB-Stick's, Sleutelhangers, Sjaals en andere voorwerpen met het lieveheersbeestje erop.
Het is dan toch leuk om al die kroegen binnen te gaan, de mensen gaan gelijk vragen waarom dit gedaan word.
En een moment later praat heel de kroeg erover en beginnen ze je drank voor te schotelen (Wat ik uiteraard niet aan mag nemen) en hun vertaal te vertellen.
Het leukste van alles is natuurlijk dat de actie een grote invloed heeft gehad op de vernieling en het geweld want de aantal meldingen van vandalisme zijn zeker minder geworden daar.
Tevens snap ik nooit wat er nou leuk aan is om na het uitgaan een compleet bushokje tot de grond gelijk te maken, dat zie ik erg veel bij mij in de buurt.
Vuilnisbakken worden omgegooid, bushokjes gesloopt, fietsen gesloopt, enz enz. maar dat blijf je altijd houden en zeker in de Randstad.
Never Back Down
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door rutger »

jeroen wo2 schreef:
ijstheepak schreef:Ja vind ik ook je mag als 14 jarige wel uit gaan maar je moet je wel weten te gedragen.
Mvg Jordi.
Tevens snap ik nooit wat er nou leuk aan is om na het uitgaan een compleet bushokje tot de grond gelijk te maken, dat zie ik erg veel bij mij in de buurt.
Vuilnisbakken worden omgegooid, bushokjes gesloopt, fietsen gesloopt, enz enz. maar dat blijf je altijd houden en zeker in de Randstad.
Dat soort lui kunnen zichzelf niet vermaken. Daarom moet de boel maar gesloopt worden.
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
ijstheepak
Lid
Berichten: 261
Lid geworden op: 12 mei 2009, 14:46
Locatie: hoogeveen

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door ijstheepak »

Ja idd ik snap ook niet wat er leuk is aan het mollen van bushokjes en andere dingen.
Bij ons in Hoogeveen zijn er laatst 8 auto's in de fik gestoken en een stuk of 10 mensen in coma geslaatgen. Totaal nutteloos!
Mvg Jordi.
manen blijven altijd kinderen alleen de speeltjes worden wat duurder!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door sobel »

Ik snap ook niet zozeer wat er leuk aan is, ik snap wel dat het snel gebeurt. Als iemand alcohol op heeft is de stap om iets te doen, dus om iemand over te halen een stuk makkelijker. Vaak zit het spijtpunt er pas als de steen tussen jou en de ruit van het bushokje zweeft. Ik heb nooit last van die kleine koters hier. Ik hanteer gewoon de zero tolorance regel :P, en nee ik mep er niet direct op los, sowiso niet tegen die kleine kinders, maar als ze vervelend lopen laat ik wel zien wat hun plaats op dat moment is :), gelukkig worden kindertjes hier geweerd in de uitgaansgelegenheden dus het probleem komt zelden voor.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door sobel »

Ik snap ook niet zozeer wat er leuk aan is, ik snap wel dat het snel gebeurt. Als iemand alcohol op heeft is de stap om iets te doen, dus om iemand over te halen een stuk makkelijker. Vaak zit het spijtpunt er pas als de steen tussen jou en de ruit van het bushokje zweeft. Ik heb nooit last van die kleine koters hier. Ik hanteer gewoon de zero tolorance regel :P, en nee ik mep er niet direct op los, sowiso niet tegen die kleine kinders, maar als ze vervelend lopen laat ik wel zien wat hun plaats op dat moment is :), gelukkig worden kindertjes hier geweerd in de uitgaansgelegenheden dus het probleem komt zelden voor.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
ijstheepak
Lid
Berichten: 261
Lid geworden op: 12 mei 2009, 14:46
Locatie: hoogeveen

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door ijstheepak »

Oké maar je hebt het 2x neer gezet. :?
Mvg Jordi.
manen blijven altijd kinderen alleen de speeltjes worden wat duurder!
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door jeroen wo2 »

sobel schreef:Ik hanteer gewoon de zero tolorance regel :P, en nee ik mep er niet direct op los, sowiso niet tegen die kleine kinders, maar als ze vervelend lopen laat ik wel zien wat hun plaats op dat moment is :)
Hmmm ik heb wel eens anders gehoord van je :mrgreen:
Jou motto was toch, wie niet horen wil moet voelen? :D
Never Back Down
Gebruikersavatar
ijstheepak
Lid
Berichten: 261
Lid geworden op: 12 mei 2009, 14:46
Locatie: hoogeveen

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door ijstheepak »

Haha.
Mvg Jordi.
manen blijven altijd kinderen alleen de speeltjes worden wat duurder!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door sobel »

Dat motto geld alleen voor leeftijds genoten en ouder, als ze het erg bont maken ;)

@ijstheepak:

Niet zeuren, soms gaat er wel eens wat fout met het systeem hier.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
ijstheepak
Lid
Berichten: 261
Lid geworden op: 12 mei 2009, 14:46
Locatie: hoogeveen

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door ijstheepak »

Oké ja ik dacht ik zeg het ff. :wink:
Mvg Jordi.
manen blijven altijd kinderen alleen de speeltjes worden wat duurder!
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door jeroen wo2 »

Help! :P

Ey Sobel moesten wij niet nog is een keer stappen bij jou in de buurt? :yes:
Je kan ook een keertje met mij mee, maar ik denk niet dat dat je muziek smaak is :mrgreen:
Never Back Down
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door sobel »

Muziek maakt mij nooit zo veel uit :) als de drank maar goed is (en dat was een serieuze opmerking, ben iemand van de likeuren ect :P) En als het vrouwlijk schoon zich maar voldoende gewillig opstelt (en dat waren inderdaad mijn woorden en dat moet je inderdaad met een huge korrel zout nemen :P)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Martijn95
Lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 25 feb 2008, 18:18

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door Martijn95 »

Wie houden er eigenlijk van Energy Drink??? Ik ben er een groot fan van, Ik drink het liefst golden power :D


rrrredd bulll _/-\o_ !

Greetz,

Martijn
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door jeroen wo2 »

In feite is dat spul gewoon troep!
Maar het is onwijs lekker, samen met een medeforumlid proefden we alle merken tot dat er een stukje tand bij zijn vrouw afbrak door dat spul.
De lekkerste en goedkoopste qua prijs is inderdaad Golden Power!
Never Back Down
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Slowchat topic - deel 17

Bericht door iknowdintoo »

Inderdaad, maar volgens mij smaken ze gewoon allemaal hetzelfde :P
Gesloten