Foto's

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gesloten
Gebruikersavatar
Nick U
Lid
Berichten: 727
Lid geworden op: 24 mar 2009, 15:32

Foto's

Bericht door Nick U »

Ik weet niet of er al een dergelijk topic is maar het leek me wel leuk om een topic te openen voor originele foto's die erg mooi zijn, apart, zeldzaam of waar een verhaal achter zit etc etc.

hier om het spits af te bijten , drie foto's uit mijn eigen collectie, deze vind ik erg mooi.( kijk eens op wehrmachtawardsforum als je zelf geintresseerd bent in dit slag foto's, zijn vaak niet eens zo duur )

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Is er iemand die foto's in het bijzonder spaart? of mooie actiefoto's? ik zou graag wat zien.
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.

Gezocht: EK2 certifcitaat Tweede Tol FJR.1
Gebruikersavatar
Gi collector
Lid
Berichten: 189
Lid geworden op: 23 mar 2008, 15:39
Locatie: Z-Limburg

Re: Foto's

Bericht door Gi collector »

Mooie foto's Nick! Ik zal een dezer dagen een foto van mij hier plaatsen met een Flakvierling erop met bemanning erbij.

Kevin
Gebruikersavatar
Nick U
Lid
Berichten: 727
Lid geworden op: 24 mar 2009, 15:32

Re: Foto's

Bericht door Nick U »

Klinkt goed! iemand anders nog mooie actiefoto's?
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.

Gezocht: EK2 certifcitaat Tweede Tol FJR.1
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Foto's

Bericht door sobel »

Daar is al een topic voor...

http://wo2forum.nl/viewtopic.php?f=30&t=19709

Oftewel:

Afbeelding
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gesloten