Welke Duitse officieren?

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Welke Duitse officieren?

Bericht door S1991 »

jeroen wo2 schreef:Haha, ik vind dit zowieso een geniaal topic, ik ben pas geopereerd aan een liesbreuk en lachen doet zeer, sorry jongens jullie doen me pijn vanachter je computer :mrgreen:
Jeroen, leg me dan eens uit hoezo het een geniaal topic is? Heb ik weer eens wat gedaan? Of komt het door de opmerking van wo2-freak?
Maar heeft deze foto nog enige waarde of is deze foto ook gewoon 1 euro ofzo waard?

Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Re: Welke Duitse officieren?

Bericht door Skylighter »

omgitsme schreef: Heb ik weer eens wat gedaan?
Grt
Vertel, heb ik wat gemist? :mrgreen:
omgitsme schreef: Maar heeft deze foto nog enige waarde of is deze foto ook gewoon 1 euro ofzo waard?
Wat jij er voor betaald heb...
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Welke Duitse officieren?

Bericht door jeroen wo2 »

Nee Omgitsme, jij bent het deze keer niet :)
Ik vond de reactie van Wo2-freak geniaal :mrgreen:
Never Back Down
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Welke Duitse officieren?

Bericht door S1991 »

Skylighter schreef:
omgitsme schreef: Heb ik weer eens wat gedaan?
Grt
Vertel, heb ik wat gemist? :mrgreen:
omgitsme schreef: Maar heeft deze foto nog enige waarde of is deze foto ook gewoon 1 euro ofzo waard?
Wat jij er voor betaald heb...
Oke bedankt Rick. Nee je hebt niks gemist. :mrgreen:
Haha oke Jeroen, maar die man lijkt best veel op iemand wat ooit eens Rommel gespeelt heeft in een film of ligt het maar aan mij? :zapped:
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Plaats reactie