[DONE] - [Dragon 1/35 Pz.Beob.wagen Panther G] [24-05-2009]

Bespreek in dit subforum alles over modelbouw

Moderator: Jurrie

Gebruikersavatar
Jurrie
Moderator
Moderator
Berichten: 1947
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09

Re: [DONE] - [Dragon 1/35 Pz.Beob.wagen Panther G] [24-05-2009]

Bericht door Jurrie »

De laatste update (I hope ... ;)). Ik heb het model afgerond, dwz ik heb de stowage toegevoegd. Deze bestaat uit 2x een tas van plusmodel (1 uit de German bags set en 1 uit de bags for tanks / civilian vehicles set). Daarnaast nog een opgerold vloerkleedje van Reality in Scale. Last but not least, een bak vol met paprika's en komkommer van Unicorn Models uit Belgie. Dit laatste fleurt het geheel wat op. Ik weet overigens niet of deze groenten verkrijgbaar waren aan het einde v/d oorlog, maar ok :P. Ik heb de stowage vastgezet door gebruik te maken van wat garen.

Pics:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Op naar de volgende (ik denk dat dat de KV afronden wordt :)).

Greetz,

Jurrie
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: [DONE] - [Dragon 1/35 Pz.Beob.wagen Panther G] [24-05-2009]

Bericht door Charly1975 »

Het is wel humor maar het past niet vind ik die bak met groenten. Het ziet er te fris uit, de hele tank is vol stof behalve de zaken die je er zojuist op hebt gelegd. Zonder die zaken was ie mooier vind ik persoonlijk.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Jurrie
Moderator
Moderator
Berichten: 1947
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09

Re: [DONE] - [Dragon 1/35 Pz.Beob.wagen Panther G] [24-05-2009]

Bericht door Jurrie »

Charly1975 schreef:Het is wel humor maar het past niet vind ik die bak met groenten. Het ziet er te fris uit, de hele tank is vol stof behalve de zaken die je er zojuist op hebt gelegd. Zonder die zaken was ie mooier vind ik persoonlijk.
Thanks voor je reactie! Kwestie van smaak denk ik. Dat het niet kan ben ik niet met je eens, het kan natuurlijk dat ze een stuk gereden hebben, dit opgepikt hebben en verder rijden. Daarnaast komt er helemaal niet veel stof en vuil bovenop, ik heb het daar bovenop niet (echt) stoffig gemaakt, zowel de bovenkant van de hull niet en de toren niet.

Dus 'then it comes down to' of je het vind passen of niet. Ik vind het wel erg geinig en heb @andere forums begrepen dat het ook mogelijk is (komkommer en paprika), dus qua historische correctheid zit ik gelukkig wel goed :D

Kan niet iedereen tevreden houden, volgende keer beter :).

Greetz,

Jurrie
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: [DONE] - [Dragon 1/35 Pz.Beob.wagen Panther G] [24-05-2009]

Bericht door Charly1975 »

Jurrie schreef:Thanks voor je reactie! Kwestie van smaak denk ik. Dat het niet kan ben ik niet met je eens, het kan natuurlijk dat ze een stuk gereden hebben, dit opgepikt hebben en verder rijden. Daarnaast komt er helemaal niet veel stof en vuil bovenop, ik heb het daar bovenop niet (echt) stoffig gemaakt, zowel de bovenkant van de hull niet en de toren niet.

Dus 'then it comes down to' of je het vind passen of niet. Ik vind het wel erg geinig en heb @andere forums begrepen dat het ook mogelijk is (komkommer en paprika), dus qua historische correctheid zit ik gelukkig wel goed :D

Kan niet iedereen tevreden houden, volgende keer beter :).

Greetz,

Jurrie
Sorry...maar volgens mij schrijf ik niet dat het niet kan

Je verklaring hoe het zou kunnen komen is wel logisch en kan dus ook...ik bedoel dat ik het niet echt vind passen (yep it comse down to..)


Maar da's ook het enige puntje uiteraard :wink:
Verder niets anders dan alleen maar lof (geen witlof...da's veel te veel groente op de tank!) _/-\o_
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Jurrie
Moderator
Moderator
Berichten: 1947
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09

Re: [DONE] - [Dragon 1/35 Pz.Beob.wagen Panther G] [24-05-2009]

Bericht door Jurrie »

Charly1975 schreef:
Sorry...maar volgens mij schrijf ik niet dat het niet kan
Ik zie volgens mij spoken :D , excuus je hebt gelijk!

Greetz,

Jurrie
Mohawk
Lid
Berichten: 16
Lid geworden op: 05 jan 2009, 07:59

Re: [DONE] - [Dragon 1/35 Pz.Beob.wagen Panther G] [24-05-2009]

Bericht door Mohawk »

Ik zit me hier echt te irriteren :P

Hoe kan het nou dat iemand zo mooi al die details kan aanbrengen?!

Ik ga maar eens wat 'guides' lezen :P

Mooi gedaan, Jurre!
Plaats reactie