Vitrine dozen, waar te koop?

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Vitrine dozen, waar te koop?

Bericht door pionier »

Iemand een idee waar in Nederland de bekende vitrine dozen zijn te krijgen? Het gaat om de zwarte platte dozen met glas erin waar handelaren vaak hun spul in tentoon stellen.

Er bood iemand ze op marktplaats aan, helaas kan ik zijn advertentie's niet meer vinden.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Vitrine dozen, waar te koop?

Bericht door S1991 »

Rick van HistoryMedia biedt ze ook te koop aan.
In deze "dozen" worden Ryker cases genoemt.

Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Re: Vitrine dozen, waar te koop?

Bericht door Skylighter »

Dat ben ik waarschijnlijk geweest, maar marktplaats heeft bijna al mijn advertenties eraf gegooid (je mag niet meerdere keren dezelfde advertentie plaatsen in verschillende categorieën blijkbaar). Je kan even op mijn website kijken (bij Collecting Accessories) voor de cases die ik kan leveren.
pionier schreef:Er bood iemand ze op marktplaats aan, helaas kan ik zijn advertentie's niet meer vinden.
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Vitrine dozen, waar te koop?

Bericht door jeroen wo2 »

Ik heb er zelf ook eentje gekocht op Historymedia, best leuke dingen!
Never Back Down
Plaats reactie