Opgelicht

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Jeroen92
Lid
Berichten: 18
Lid geworden op: 14 jan 2008, 12:19

Opgelicht

Bericht door Jeroen92 »

Hey allemaal,

Een tijd terug heb ik een k98 schietbeker met toebehoren (watervondst) gekocht van een ene Vincent de Jong (viny hier op het forum).

Vincent zou het naar mij opsturen, maar ik heb nooit wat binnen gekregen.

Hij zei eerst dat hij geen track&trace code (bonnetje dat je krijgt als verzendbewijs en om het pakketje via internet te kunnen volgen) had. Later zei hij dat zijn ouders het opgestuurd hadden en het bonnetje ook niet hadden.

Hij reageert ook niet meer op mijn mailtjes...

Iedereen is het met mij eens dat dit gewoon niet klopt. En ik ben mooi 80 euro kwijt... :(

Toen ik om de track&trace code vroeg;

Nee heb ik niet, mijn ouders hebben hem op de post gedaan aangezien ik door de weeks niet thuis ben!

Later gevraagd of zijn ouders die dan hadden;

Heb ze gevraagt maar ze hebben geen bonnentje of nix.

Zijn laatste mailtje;

Jeroen,

Je noemt mij een oplichter? Ik weet niet waar jij mee bezig bent. Maar ik heb gewoon netjes mijn ding gedaan. Als het pakketje niet is aan gekomen, kan ik hier toch nix aan doen? Je benadert mijn ouders en zegt dat ik een oplichter ben, ik weet niet hoe oud je bent, maar vind het super kinderachtig van je. In alle jaren dat ik in deze handel zit is dit de eerste maal dat het pakketje niet aan komt. En geloof dan eigenlijk ook niet dat het niet is aan gekomen.

Vincent


Misschien dat jullie me kunnen helpen...

Groeten Jeroen
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Opgelicht

Bericht door sobel »

Je kan natuurlijk ook eerst kijken of je met viny tot een compromie kan komen
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Re: Opgelicht

Bericht door Martijn »

Wij gaan niet bemiddelen in deze zaak. Ik weet niet alles van de verzamelaarswereld, maar ik meen me te herinneren dat we een feedbacktopic hebben over zaken die met forumleden gedaan zijn. Daar graag deze kritiek, het lijkt me namelijk niet verstandig om er publiekelijk over door te discussiëren.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gesloten