Hoe zijn jullie begonnen?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Telemark
Lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 30 aug 2006, 22:18

Re: Hoe zijn jullie begonnen?

Bericht door Telemark »

... schreef:misschien dat niet maar het hebben van een vriendin lijkt mij veel geld kosten :zapped: (ik zou het niet weten maar lijkt me logisch) en dat geld kan je dan weer niet uitgeven aan eventuele militaire spullen.
ja mijn familie verafschuwd de muffige geur in mijn kamer dus als het aan hun lag stond het al bij de vuilstort :(
Moet je de goeie uit zoeken. Mijn ex-vriendinnen vonden het wel allemaal prima. En als je hard genoeg werkt, kun je ze allebij voldoende onderhouden :mrgreen:
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Hoe zijn jullie begonnen?

Bericht door coco »

Haha inderdaad, dan moet je de goeie uitzoeken die zelf verzamelen ook leuk vind, mee gaat naar beurzen en zoeken met metaal detector :P
Overigens hoeven vrouwen helemaal niet veel geld te kosten, als je maar creatief bent :)
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Hoe zijn jullie begonnen?

Bericht door sobel »

Verzameling had destijds niets te lijden door mijn toemallige vriendin, het is gewoon een kwestie van boekhouden :P
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Plaats reactie