Leden stellen zich voor - deel 4

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
klaasvinkie
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 20 jul 2009, 22:12

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door klaasvinkie »

hallo
ik hat al wat gepost maar zal me ook effe voorstellen
ik ben dennis klaassen
16 jaar oud
woon in gelderland
mijn intrese is denk ik door men vader gekomen door zijn diensttijd en als klein jongen altijd de kleren aan getroken en dan met vrienden uit het dorp oorlogje spelen dat waren nog is tijden
ik verzamlen een beetje van alles ik heb nu nog niet zoveel ik heb een jasje van de aat en een baret en nog een baret van de garde grenadiers en een schuitje van oranje gelderland

grtzz dennis
Gebruikersavatar
fritz derochebrune
Lid
Berichten: 517
Lid geworden op: 06 okt 2007, 21:33
Locatie: Misj

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door fritz derochebrune »

Welkom Richard en Dennis! Ik hoop op een fijne samenwerking!
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
Gebruikersavatar
Westwall
Lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:23

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Westwall »

welkom! (het zou fijn zijn als je een beetje op de spelling let en zorgt voor leestekens in je berichten Klaas :) )
Gebruikersavatar
toonen
Lid
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mei 2009, 18:31

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door toonen »

david879 schreef:Welkom op het forum, ik ben ook jong, maar nee mijn interresse komt niet van BoB; meer van musea als Overloon, George C. Marshall museum, etcetera. Het begon toen ik 4 jaar was namelijk ik kreeg van mijn pa een persoonsbewijs, en ja van het een komt het ander. :yes:
Heb je een specifiek gebied waar je in verzameld..? wat heb je zoal bij elkaar gesprokkeld tot nu..? lijkt me lastig als je nog niet volledig werkt en dus met minimale middelen de collectie uit moet zien te breiden......
"Qua patet orbis"
Uncle Goose
Lid
Berichten: 163
Lid geworden op: 22 jul 2009, 20:41
Locatie: Gentbrugge (België)
Contacteer:

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Uncle Goose »

OK, Ben hier juist binnengerold dus tijd om me eens voor te stellen. Mijne echte naam is Filip en ik ben woonachtig rondom Gent (Belgïe). Ik verzamel uitsluitend Gasmaskers, het maakt niet uit van welk land of welke tijd. Momenteel is mijn verzameling zo'n 300 verschillende gasmaskers groot gaande van WO1 tot huidige troep. Ben al iets meer dan 15 jaar bezig met dit daarmee dat de collectie al zo groot is. Dus moest iemand vragen hebben over gasmaskers of types liggen hebben waarvan je niet weet vanwaar ze zijn laat het mij dan gewoon weten, ben altijd bereidt om te helpen met identificatie. Voor de rest doe ik niet veel beurzen meer behalve Wings and Wheels en de Keystone beurs in het ICC te Gent.

Greetz to all.
Verzamelaar van gasmaskers, alle landen en alle tijden. Momenteel ongeveer 400 verschillende gasmaskers in de collectie.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door S1991 »

Welkom Filip!
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Keusjuh
Lid
Berichten: 2
Lid geworden op: 29 jul 2009, 00:20

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Keusjuh »

Gegroet !

Richard is de naam en 24 is de leeftijd en al sinds de basisschool geboeid door WO 2

:)
Gebruikersavatar
FyedorTyelenov
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 aug 2009, 15:06
Locatie: Oostfront

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door FyedorTyelenov »

Fyedor Tyelenov oftewel Frederik in het echte leven, ik kom uit de streek van Brussel en doe in mijn vrije tijd aan Soviet Re-enactment...

vraag me niet hoe ik er mee begonnen ben, het is gwn gebeurd, niet dat ik het erg vind of zo :D :p
Bnepëg!
Gebruikersavatar
toonen
Lid
Berichten: 95
Lid geworden op: 09 mei 2009, 18:31

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door toonen »

Welkom...Soviet re-enactment.? klinkt goed.....aleen WO2 of meer..? ik zou zeggen, open een topic onder verzamelingen en laat de foto's maar zien..!
Ben erg benieuwd..... :yes:
"Qua patet orbis"
Gebruikersavatar
FyedorTyelenov
Lid
Berichten: 9
Lid geworden op: 25 aug 2009, 15:06
Locatie: Oostfront

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door FyedorTyelenov »

toonen schreef:Welkom...Soviet re-enactment.? klinkt goed.....aleen WO2 of meer..? ik zou zeggen, open een topic onder verzamelingen en laat de foto's maar zien..!
Ben erg benieuwd..... :yes:
Enkel en alleen WO2 hoewel ik net n GAZ 69 gekocht heb, maar dat terzijde

qua verzameling heb ik niet zo veel, dat is eerder van alles wat, waaronder enkele familliestukken en bescheiden zelfgemaakte reproducties...
Bnepëg!
Gebruikersavatar
diederick
Lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 08 apr 2006, 11:19
Locatie: Enter

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door diederick »

een goedenavond mede verzamelaars en geïnteresseerden in wo2,

Ik ben Diederick ten Brinke, 20 jaar en woon in Enter.
heb dit jaar mijn opleiding weg en waterbouw afgerond en ga nu beginnen met HBO land- en watermanagement.
mijn hobby's zijn: mountainbiken,wo2 (speciale interesse verzet Nederland), zwemmen en beetje internet rondneuzen.

Ben zins 2006 actief op dit forum, maar wegens minder tijd voor de interesse van wo2 de hobby stilgelegd en deels verkocht.
Nu anno 2009 door weer wat meer tijd en verhalen en dingen die ik van een aantal mensen heb gekregen, is het virus weer begonnen.

Ik heb het forum weer gevonden en kwam er achter door oude berichten te lezen, dat ik mij hier nog nooit had voor gesteld. Bij deze dus!

Mijn voorkeur van verzamelen gaat uit naar "Nederland in het verzet". Alles wat met het verzet te maken heeft vindt ik interessant en probeer ik te verzamelen.Dus mensen als jullie nog informatie of leuke dingen te koop hebben, laat maar weten via een PB.
Laat je niet pakken, voor den Donder!
Wees een vent, en DUIK ONDER!!


alles welkom van het verzet in Nederland.
Gebruikersavatar
Wargamer
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 okt 2009, 18:03
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Wargamer »

Hallo, ik ben Marco en ben 42 jaar en woon in Zoetermeer. Ik heb een algemene interesse in militaire geschiedenis. Ik lees er veel boeken over en ik speel wargames over het internet. Een andere hobby van mij is tuinieren. Ik was me er niet van bewust dat er forums zijn voor mensen met deze interesse. Ik heb me ook aangemeld bij het WWI forum.
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door iknowdintoo »

Wargamer, speel je ook Hearts of Iron 2 of 3?
Welkom trouwens ;)
Gebruikersavatar
Wargamer
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 30 okt 2009, 18:03
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Wargamer »

Bedankt. De spellen die je noemt ken ik helaas niet. Ik speel voornamelijk de wargames van HPS http://www.hpssims.com/. Er is ook een club waarin deze spellen gespeeld worden http://www.geocities.com/diocletian88/P ... sClub.html Lijkt een beetje op tabletop wargaming maar dan op de computer.
Gebruikersavatar
Stevo
Lid
Berichten: 242
Lid geworden op: 11 aug 2009, 15:21
Locatie: Brugge, Westvlaanderen, België
Contacteer:

Re: Leden stellen zich voor - deel 4

Bericht door Stevo »

Al enkele weken op dit forum verzeild geraakt en nu even netjes voorstellen.

Mijn username is stevo maar gewoon Steven in het echte leven.

Ik ben inmiddels 38 jaar oud en woon in Brugge, West Vlaanderen, België.( Ik lijk alvast het ouderdomsdeken als ik de gemiddelde leeftijd zo zie op het forum) :lol:

IK werk bij de lokale politie van Brugge als inspecteur.

IK ben door mijn inmiddels overleden grootvader gefascineerd geraakt door WWII.

Ik ben ook medewerker in het For Freedom museum in Ramskapelle nabij Knokke ( zo'n 10 Km van Brugge).

Dit museum gaat specifiek over "Operation Switchback***" of de slag om de scheldemonding ( die ook vooral de mensen van Zeeuws Vlaanderen heeft aanbelangt). Canadese troepen hebben daar het beste van zichzelf gegeven. Aangezien ik veel in Canada heb verbleven ( 50% van mijn familie heeft de Canadese nationaliteit) leek het me wel wat om Canada en zijn soldaten te eren. Vandaar mijn deelname in het museum.

Stevo
Bessie Braddock: Sir, you are drunk.
Churchill: And you, madam, are ugly. But in the morning, I shall be sober.
Plaats reactie