Nieuwe aanwinsten

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
dennisdebengel
Lid
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 09 aug 2009, 18:22
Locatie: Noord-Holland

Nieuwe aanwinsten

Bericht door dennisdebengel »

Ik ben net met iemand meegeweest naar een kringloopwinkel (in Hoorn) en ben daar een aantal foto albums (5 stuks) tegengekomen. Toch weer leuk voor 35 euro. Ook zaten er een aantal losse foto's bij, iets van 200 stuks. Het stond in een hoekje in een bananendoos bij de boeken.
Hier de foto's:

http://img196.imageshack.us/gal.php?g=dscf7451.jpg
Bijlagen
Herschaalde kopie van DSCF7452.jpg
Herschaalde kopie van DSCF7452.jpg (53.28 KiB) 695 keer bekeken
Herschaalde kopie van DSCF7451.jpg
Herschaalde kopie van DSCF7451.jpg (67.48 KiB) 695 keer bekeken
Herschaalde kopie van DSCF7450.jpg
Herschaalde kopie van DSCF7450.jpg (40.21 KiB) 694 keer bekeken
Herschaalde kopie van DSCF7449.jpg
Herschaalde kopie van DSCF7449.jpg (39.53 KiB) 692 keer bekeken
Herschaalde kopie van DSCF7448.jpg
Herschaalde kopie van DSCF7448.jpg (47.98 KiB) 694 keer bekeken
Laatst gewijzigd door dennisdebengel op 29 aug 2009, 14:49, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Nieuwe aanwinsten

Bericht door iknowdintoo »

Foto's werken niet.
dennisdebengel
Lid
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 09 aug 2009, 18:22
Locatie: Noord-Holland

Re: Nieuwe aanwinsten

Bericht door dennisdebengel »

iknowdintoo schreef:Foto's werken niet.
hoe moet ik ze dan plaatsen?
rood
Lid
Berichten: 926
Lid geworden op: 19 jul 2006, 15:50
Locatie: Dirksland

Re: Nieuwe aanwinsten

Bericht door rood »

Afbeelding

hmmm vreemd, stuur anders de foto's per email naar mij toe, dan plaats ik ze wel even. Ik stuur je een pb

- Het is gelukt zie ik al. Dit zijn de koopjes waar we allemaal op hopen! Super hoor!

Ik kom niet zo supervaak in kringloopwinkels maar ik heb er nog nooit wat vandaan gehaald, ik vermoedt dat die verkopers ook wel weten wat sommige dingen waard zijn en het dan doorverkopen.

Gr. Marcel
Gebruikersavatar
wessel
Lid
Berichten: 203
Lid geworden op: 14 sep 2006, 09:42
Locatie: België

Re: Nieuwe aanwinsten

Bericht door wessel »

Zeer leuke aanwinst :wink: . Hoe ben je van plan om de losse foto's te gaan displayen / archiveren ?
Inkaderen of inplakken in een album ?
dennisdebengel
Lid
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 09 aug 2009, 18:22
Locatie: Noord-Holland

Re: Nieuwe aanwinsten

Bericht door dennisdebengel »

wessel schreef:Zeer leuke aanwinst :wink: . Hoe ben je van plan om de losse foto's te gaan displayen / archiveren ?
Inkaderen of inplakken in een album ?
dat moet ik nog even bekijken. ga ze eerst allemaal uitzoeken.
dennisdebengel
Lid
Lid
Berichten: 40
Lid geworden op: 09 aug 2009, 18:22
Locatie: Noord-Holland

Re: Nieuwe aanwinsten

Bericht door dennisdebengel »

Ik heb ook een keer een mooi scrapbook gekocht bij een kringloop winkel (€60,-) bruine kaft en een NSB boekje (€30,-)
Dat scrapbook heb ik toen later voor 300 euro verkocht en dat nsb boekje geruild :p

gr dennis
jantje beton
Lid
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 sep 2008, 12:10

Re: Nieuwe aanwinsten

Bericht door jantje beton »

dennisdebengel schreef:Ik ben net met iemand meegeweest naar een kringloopwinkel (in Hoorn) en ben daar een aantal foto albums (5 stuks) tegengekomen. Toch weer leuk voor 35 euro. Ook zaten er een aantal losse foto's bij, iets van 200 stuks. Het stond in een hoekje in een bananendoos bij de boeken.
Hier de foto's:

http://img196.imageshack.us/gal.php?g=dscf7451.jpg
mooie aanwinst , dat zie je niet veel meer in kringloopwinkels en eindelijk weer eens wat orgineels hier !
Gebruikersavatar
Nick U
Lid
Berichten: 727
Lid geworden op: 24 mar 2009, 15:32

Re: Nieuwe aanwinsten

Bericht door Nick U »

rood schreef:[

Ik kom niet zo supervaak in kringloopwinkels maar ik heb er nog nooit wat vandaan gehaald, ik vermoedt dat die verkopers ook wel weten wat sommige dingen waard zijn en het dan doorverkopen.
Gr. Marcel

Ja of ze denken er verstand van te hebben en proberen het voor belachelijke prijzen kwijt te raken... :roll:
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.

Gezocht: EK2 certifcitaat Tweede Tol FJR.1
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Nieuwe aanwinsten

Bericht door S1991 »

Nick U schreef:
rood schreef:[

Ik kom niet zo supervaak in kringloopwinkels maar ik heb er nog nooit wat vandaan gehaald, ik vermoedt dat die verkopers ook wel weten wat sommige dingen waard zijn en het dan doorverkopen.
Gr. Marcel

Ja of ze denken er verstand van te hebben en proberen het voor belachelijke prijzen kwijt te raken... :roll:
Inderdaad, net zoals die man wat vaker in De Zeven Ambachten staat hier net over de grens... Staat er al jaren en heeft al jaren hetzelfde nog nooit wat verkocht..... :roll:
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4837
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 62 keer

Re: Nieuwe aanwinsten

Bericht door patrickh »

Topvondst!Mooi album!
Gebruikersavatar
Westwall
Lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:23

Re: Nieuwe aanwinsten

Bericht door Westwall »

omgitsme schreef:
Nick U schreef:
rood schreef:[

Ik kom niet zo supervaak in kringloopwinkels maar ik heb er nog nooit wat vandaan gehaald, ik vermoedt dat die verkopers ook wel weten wat sommige dingen waard zijn en het dan doorverkopen.
Gr. Marcel

Ja of ze denken er verstand van te hebben en proberen het voor belachelijke prijzen kwijt te raken... :roll:
Inderdaad, net zoals die man wat vaker in De Zeven Ambachten staat hier net over de grens... Staat er al jaren en heeft al jaren hetzelfde nog nooit wat verkocht..... :roll:
Oh ja, die vent ken ik ... Hij probeerde mij een onbeschreven arbeitsbuch aan te smeren voor 20 euro :bonk:
Maar nu on topic; Prachtige vondst! Echt een wonder dat dit zo bij een kringloop ligt!
Gebruikersavatar
zjopske
Lid
Berichten: 1443
Lid geworden op: 19 apr 2009, 19:37
Contacteer:

Re: Nieuwe aanwinsten

Bericht door zjopske »

Oh ja, die vent ken ik ... Hij probeerde mij een onbeschreven arbeitsbuch aan te smeren voor 20 euro
Maar nu on topic; Prachtige vondst! Echt een wonder dat dit zo bij een kringloop ligt!
de wonderen zijn de wereld nog niet uit :)

nu nog hopen dat zo iets bij onze kringloop winkel ligt :yes:
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
Plaats reactie