Lees laatste post!

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door coco »

Super aanwinsten, vind die plaquette erg mooi is een apart item wat (bijna) nooit ziet ;)
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door Alex »

Zeer mooi spul Edgar!

Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
pionier
Lid
Berichten: 2104
Lid geworden op: 22 jun 2005, 20:49

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door pionier »

Mooi(e) item(s)!
Gebruikersavatar
PLUNJEBAAL
Lid
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 aug 2009, 15:05

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door PLUNJEBAAL »

geweldig zeg!! heb nog geen foto´s gezien van je ``plunjebaal verzameling`` daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door Edgar »

Jantje, dat jij nou zo'n schijtverzameling hebt met shit en leftovers van goede verzamelaars, daar kan ik niks aan doen. Maar dat je met je avatar een soldaat belachelijk maakt erger ik me nog het meest aan..
Die had een niveau waar jij in je leven nooit aan zal tippen met je supermarktbaantje op je veertigste. Triest ventje.
Laatst gewijzigd door Edgar op 01 sep 2009, 23:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
jantje beton
Lid
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 sep 2008, 12:10

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door jantje beton »

Edgar schreef:Jantje, dat jij nou zo'n schijtverzameling hebt met shit en leftovers van goede verzamelaars, daar kan ik niks aan doen. Maar dat je met je avatar een soldaat belachelijk maakt..
Die had een niveau waar jij in je leven nooit aan zal tippen met je supermarktbaantje op je veertigste. Triest ventje.
even voor de goede orde edgar , dat bericht is niet van mij .
ik heb daar niets mee te maken en wil er ook niets mee te maken hebben
gr.
ps ik werk niet bij de supermarkt
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door Edgar »

En nog te laf zijn om er voor uit te komen.. erg zielig. Smijt hier maar een slotje op.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
jantje beton
Lid
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 sep 2008, 12:10

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door jantje beton »

Edgar schreef:En nog te laf zijn om er voor uit te komen.. erg zielig. Smijt hier maar een slotje op.
de waarheid kan voor jou ook hard zijn !
maar je hebt in ieder geval wel weer een leuke naam er bij op dit forum .
en dat verheerlijken van die sser zegt waarschijnlijk wel iets over je karakter.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door coco »

jantje beton schreef:
Edgar schreef:En nog te laf zijn om er voor uit te komen.. erg zielig. Smijt hier maar een slotje op.
de waarheid kan voor jou ook hard zijn !
maar je hebt in ieder geval wel weer een leuke naam er bij op dit forum .
en dat verheerlijken van die sser zegt waarschijnlijk wel iets over je karakter.
Waar gaat het over dat je met zo'n avatar de ss verheerlijkd, als ik met een rode mijter op loop verheerlijk ik toch ook niet gelijk sinterklaas?
Als je ruzie hebt met iemand wees dan niet laf en accepteer PB's vecht het via PB's uit en verkr***t de rest van het forum niet!
Dus ga A.U.B. iemand anders zijn (of haar) forum verpesten, alvast bedankt.

Edgar iniedersgeval nog bedankt voor het laten zien, interesante items :)
Alleen jammer dat het dan weer door zo'n persoon word verkloot.
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
jantje beton
Lid
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 sep 2008, 12:10

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door jantje beton »

coco schreef:
jantje beton schreef:
Edgar schreef:En nog te laf zijn om er voor uit te komen.. erg zielig. Smijt hier maar een slotje op.
de waarheid kan voor jou ook hard zijn !
maar je hebt in ieder geval wel weer een leuke naam er bij op dit forum .
en dat verheerlijken van die sser zegt waarschijnlijk wel iets over je karakter.
Waar gaat het over dat je met zo'n avatar de ss verheerlijkd, als ik met een rode mijter op loop verheerlijk ik toch ook niet gelijk sinterklaas?
Als je ruzie hebt met iemand wees dan niet laf en accepteer PB's vecht het via PB's uit en verkr***t de rest van het forum niet!
Dus ga A.U.B. iemand anders zijn (of haar) forum verpesten, alvast bedankt.

Edgar iniedersgeval nog bedankt voor het laten zien, interesante items :)
Alleen jammer dat het dan weer door zo'n persoon word verkloot.
het zou mij niet verwonderen dat jij in sinterklaas gelooft ! :lol:
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door Edgar »

Kan me eigenlijk vrij weinig schelen wat 't over me karakter zegt. Ik weet zelf wel dat ik geen neo nazi ben. Dat is voor mij het belangrijkste, niet de mening van een of andere uitkeringstrekker. Kan iemand dit topic verwijderen? En misschien ook de User Jantje Beton? Scheelt een hoop gebrabbel en gebrekkig Nederlands. Bedankt!

En owja, Coco, jij snapt het tenminste..
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
jantje beton
Lid
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 sep 2008, 12:10

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door jantje beton »

Edgar schreef:Kan me eigenlijk vrij weinig schelen wat 't over me karakter zegt. Ik weet zelf wel dat ik geen neo nazi ben. Dat is voor mij het belangrijkste, niet de mening van een of andere uitkeringstrekker. Kan iemand dit topic verwijderen? En misschien ook de User Jantje Beton? Scheelt een hoop gebrabbel en gebrekkig Nederlands. Bedankt!
nogmaals ik werk niet in de supermarkt en heb geen uitkering !
moet jij niet naar je ledikantje ? , want je moet toch weer op tijd naar de creche .
en die avatar met die oranje helm is best leuk aanvaluuuuuuuuuuuuuuuu !
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door Kugelblitz »

Jongens toch, houd het een beetje rustig...
Ik denk dat het voor de staff heel makkelijk is om de gebruiker Plunjebaal na te trekken en daaruit te concluderen wie de schuldige is! :evil:
En kom op Edgar, die avatar ís ook gewoon onwijs goed gevonden! Degene die hiervoor verantwoordelijk is moet hier ongetwijfeld erg lang over nagedacht hebben en een hoop research voor hebben gedaan. Een dergelijke creatie kan immers niet zomaar bij toeval uit een vlaag van creativiteit ontstaan zijn, maar getuigt van bijzonder hoge intelligentie... Werkelijk prachtig zoiets!

Groeten, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door S1991 »

Kugelblitz schreef:Ik denk dat het voor de staff heel makkelijk is om de gebruiker Plunjebaal na te trekken en daaruit te concluderen wie de schuldige is! :evil:
Ben benieuwd of ze dit überhaupt wel doen.
Maar het is maar een laffe streek.. En meneertje beton van de supermarkt is hier over begonnen dus het zou me niet verbazen dat hij ook die gast is.
In ieder geval erg zielig...
En wat heeft het voor een nut om iemand met de SS of elk ander te associëren wanneer diegene een plaatje van een soldaat met SS decal heeft. Wilt dit dan ook gelijk zeggen dat ik een kapitalist ben doordat ik een foto heb van een embleem van een Divisie van de US Army?
En nog steeds te bang om je verzameling te laten zien he beton... Laat eens zien of ben je bang dat je kritiek krijgt op je replica en na-oorlogs?
In ieder geval, Edgar laat de aanwinsten maar zien !
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
jantje beton
Lid
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 sep 2008, 12:10

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door jantje beton »

omgitsme schreef:
Kugelblitz schreef:Ik denk dat het voor de staff heel makkelijk is om de gebruiker Plunjebaal na te trekken en daaruit te concluderen wie de schuldige is! :evil:
Ben benieuwd of ze dit überhaupt wel doen.
Maar het is maar een laffe streek.. En meneertje beton van de supermarkt is hier over begonnen dus het zou me niet verbazen dat hij ook die gast is.
In ieder geval erg zielig...
En wat heeft het voor een nut om iemand met de SS of elk ander te associëren wanneer diegene een plaatje van een soldaat met SS decal heeft. Wilt dit dan ook gelijk zeggen dat ik een kapitalist ben doordat ik een foto heb van een embleem van een Divisie van de US Army?
En nog steeds te bang om je verzameling te laten zien he beton... Laat eens zien of ben je bang dat je kritiek krijgt op je replica en na-oorlogs?
In ieder geval, Edgar laat de aanwinsten maar zien !
glij maar lekker door zijn darm , daar is ie gek op
zelf tekeer gaan , maar niet tegen kritiek kunnen :yes:
en al een oordeel hebben over andermans verzameling zonder iets gezien te hebben . :evil:

en iemand beschuldigen zonder enig bewijs past wel in je straatje
nou meiden tot horens !!!
Gesloten