Lees laatste post!

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
PLUNJEBAAL
Lid
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 aug 2009, 15:05

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door PLUNJEBAAL »

ik vond je plaatje leuk edgar en dacht, maak er maar wat moois van :p
wist niet dat je het verkeerd opvatte.
Maar kun je misschien naar foto's sturen van de rest van je verzameling?

gr
Telemark
Lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 30 aug 2006, 22:18

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door Telemark »

ALSJEBLIEFT! Geef jantje beton een ban.
jantje beton
Lid
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 sep 2008, 12:10

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door jantje beton »

Telemark schreef:ALSJEBLIEFT! Geef jantje beton een ban.
nogmaals ik heb hier niets mee van doen !!!!!!!!!!!!!
jullie geloven alleen je eigen verhaal !!!
Telemark
Lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 30 aug 2006, 22:18

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door Telemark »

jantje beton schreef:
Telemark schreef:ALSJEBLIEFT! Geef jantje beton een ban.
nogmaals ik heb hier niets mee van doen !!!!!!!!!!!!!
jullie geloven alleen je eigen verhaal !!!
Hoezo dat dan?
Je loopt nog veel meer topics te verzieken en je fit de hele tijd op Edgar.
Wat is je probleem?
jantje beton
Lid
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 sep 2008, 12:10

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door jantje beton »

Telemark schreef:
jantje beton schreef:
Telemark schreef:ALSJEBLIEFT! Geef jantje beton een ban.
nogmaals ik heb hier niets mee van doen !!!!!!!!!!!!!
jullie geloven alleen je eigen verhaal !!!
Hoezo dat dan?
Je loopt nog veel meer topics te verzieken en je fit de hele tijd op Edgar.
Wat is je probleem?
ik loop geen topics te verzieken en ik heb geen probleem !
het valt me wel op dat dit soort figuren graag kritiek hebben op anderen ,maar er zelf niet tegen kunnen
en als er iemand nieuw is op dit forum weten ze niet hoe snel ze hem moeten afbranden ( bv dennis de bengel )
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door S1991 »

jantje beton schreef:
Telemark schreef:ALSJEBLIEFT! Geef jantje beton een ban.
nogmaals ik heb hier niets mee van doen !!!!!!!!!!!!!
jullie geloven alleen je eigen verhaal !!!
Juist ja. En dit moeten wij geloven?
Je begon zelf erover dat Edgar een plunjebaal verzameling heeft niemand anders. Dit is wel heel erg verdacht vind je niet?
jantje beton schreef: glij maar lekker door zijn darm , daar is ie gek op
zelf tekeer gaan , maar niet tegen kritiek kunnen :yes:
en al een oordeel hebben over andermans verzameling zonder iets gezien te hebben . :evil:

en iemand beschuldigen zonder enig bewijs past wel in je straatje
nou meiden tot horens !!!
Nee Jan...
Ik glij niet door zijn darm past nog al moeilijk weet je. Hoe weet jij dan dat hij er gek op is? Zelf al probeerd of zo?
Hij kan wel tegen kritiek alleen hij krijgt weinig kritiek doordat dit origineel spul is. Ja een mening over je verzameling te hebben is al gauw gemaakt door je gedrag hier. Zelfs te bang voor kritiek van ons dat je andermans collecties gaat verzieken met je onnozel gebral. En zelf te laten zien durf je natuurlijk niet he.
Veeel te zielig voor. Als je egt al in de jaren '70 bent begonnen met verzamelen moet je een collectie kunnen laten zien wat een ieder laat verbazen. Maar ja dat durf je niet doordat het 99,999 % replica is en 0,001 % na-oorlogs.
Jou beschuldigen gaat makkelijk.. Je was en bent de eerste die er over begon dat Edgar een plunjebaal verzameling heeft. Dat is wel erg verdacht he...
jantje beton schreef: nou jongens tot horens !!!
ALSJEBLIEFT DOE DIT !! GA WEG !!
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door coco »

jantje beton schreef:ik loop geen topics te verzieken en ik heb geen probleem !
het valt me wel op dat dit soort figuren graag kritiek hebben op anderen ,maar er zelf niet tegen kunnen
en als er iemand nieuw is op dit forum weten ze niet hoe snel ze hem moeten afbranden ( bv dennis de bengel )
Hahahaha en dan zeik je tegen mij dat ik nog in sinterklaas zou geloven, en dat andere alleen hun eigen verhaal geloven, nou als jij gelooft dat je geen topics verziekt en dat je geen problemen hebt zou ik me toch maar eens langs de dokter gaan of soliciteren bij de efteling daar hebben ze ook zoveel fantasie :)
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
jantje beton
Lid
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 sep 2008, 12:10

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door jantje beton »

omgitsme schreef:
jantje beton schreef:
Telemark schreef:ALSJEBLIEFT! Geef jantje beton een ban.
nogmaals ik heb hier niets mee van doen !!!!!!!!!!!!!
jullie geloven alleen je eigen verhaal !!!
Juist ja. En dit moeten wij geloven?
Je begon zelf erover dat Edgar een plunjebaal verzameling heeft niemand anders. Dit is wel heel erg verdacht vind je niet?
jantje beton schreef: glij maar lekker door zijn darm , daar is ie gek op
zelf tekeer gaan , maar niet tegen kritiek kunnen :yes:
en al een oordeel hebben over andermans verzameling zonder iets gezien te hebben . :evil:

en iemand beschuldigen zonder enig bewijs past wel in je straatje
nou meiden tot horens !!!
Nee Jan...
Ik glij niet door zijn darm past nog al moeilijk weet je. Hoe weet jij dan dat hij er gek op is? Zelf al probeerd of zo?
Hij kan wel tegen kritiek alleen hij krijgt weinig kritiek doordat dit origineel spul is. Ja een mening over je verzameling te hebben is al gauw gemaakt door je gedrag hier. Zelfs te bang voor kritiek van ons dat je andermans collecties gaat verzieken met je onnozel gebral. En zelf te laten zien durf je natuurlijk niet he.
Veeel te zielig voor. Als je egt al in de jaren '70 bent begonnen met verzamelen moet je een collectie kunnen laten zien wat een ieder laat verbazen. Maar ja dat durf je niet doordat het 99,999 % replica is en 0,001 % na-oorlogs.
Jou beschuldigen gaat makkelijk.. Je was en bent de eerste die er over begon dat Edgar een plunjebaal verzameling heeft. Dat is wel erg verdacht he...
jantje beton schreef: nou jongens tot horens !!!
ALSJEBLIEFT DOE DIT !! GA WEG !!
egt schrijf je met ch , zo moeilijk is dat toch niet :cheer:
en dat iemand anders door gaat met de plunjebaal verzameling , daar kan ik niets aan doen . :?
en ik schreef tot horens meiden in de plaats van jongens ( lezen en schrijven is niet makkelijk voor iedereen hier )
maar goed oefenen dan kom je er van zelf !
en verkocht jij geen orginele duitse brandweer helm uit wo 2 op marktplaats ????????
Laatst gewijzigd door jantje beton op 02 sep 2009, 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
jantje beton
Lid
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 sep 2008, 12:10

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door jantje beton »

coco schreef:
jantje beton schreef:ik loop geen topics te verzieken en ik heb geen probleem !
het valt me wel op dat dit soort figuren graag kritiek hebben op anderen ,maar er zelf niet tegen kunnen
en als er iemand nieuw is op dit forum weten ze niet hoe snel ze hem moeten afbranden ( bv dennis de bengel )
Hahahaha en dan zeik je tegen mij dat ik nog in sinterklaas zou geloven, en dat andere alleen hun eigen verhaal geloven, nou als jij gelooft dat je geen topics verziekt en dat je geen problemen hebt zou ik me toch maar eens langs de dokter gaan of soliciteren bij de efteling daar hebben ze ook zoveel fantasie :)
ha die coco ( petalo) ik kom niet op de efteling werken want dan moet ik jou waarschijnlijk rond leiden
want voor jou ziet alles er uit als een oorlogs museum :yes:
Gebruikersavatar
wessel
Lid
Berichten: 203
Lid geworden op: 14 sep 2006, 09:42
Locatie: België

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door wessel »

Het verbaast me dat er steeds weer van deze verziekte topics blijven verschijnen op dit forum waar nutteloos gediscussierd wordt over een peulenschil . Ik vind dit erg jammer ,want door de kinderachtige en vaak ondoordachte posts van sommigen leden krijgt men de indruk dat er enkel pubers op dit forum actief zijn. Houd in je achterhoofd dat het telkens weer het niveau van dit forum omlaag haalt tot een , hopelijk niet , puberaal en kwalitatief laag niveau terwijl er hier vaak fantastische verzamelingen worden getoond .

Bovendien vind ik het jammer dat er zomaar geroepen wordt dat alles fake of na-oorlogs is en dat men deze conclusie vaak niet kan onderbouwen met een goede argumenten . Of je vecht het gewoon via pb uit .

Genoeg gepredikt , back on-topic :wink: .
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door S1991 »

jantje beton schreef: egt schrijf je met ch , zo moeilijk is dat toch niet :cheer:
en dat iemand anders door gaat met de plunjebaal verzameling , daar kan ik niets aan doen . :?
en ik schreef tot horens meiden in de plaats van jongens ( lezen en schrijven is niet makkelijk voor iedereen hier )
maar goed oefenen dan kom je er van zelf !
Oh erg he een spellings foutje.
Kijk eens daar jou dan. Jij begint een nieuwe zin zonder hoofdletter. Zo moeilijk is dat toch niet of wel dan?
Ja ik maak er maar jongens van, aangezien het merendeel jongens is in plaats van jou. Sorry meid...
Ik ben er al, en wat moet ik nu dan gaan doen?

@ Wessel, merendeel van de forum-gebruikers hier is nog een puber tussen de 14-18 jaar. Sommige ook al ouder. Het uitvechten via PB gaat moeilijk doordat Jan zijn PB uitgeschakeld heeft.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
jantje beton
Lid
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 14 sep 2008, 12:10

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door jantje beton »

omgitsme schreef:
jantje beton schreef: egt schrijf je met ch , zo moeilijk is dat toch niet :cheer:
en dat iemand anders door gaat met de plunjebaal verzameling , daar kan ik niets aan doen . :?
en ik schreef tot horens meiden in de plaats van jongens ( lezen en schrijven is niet makkelijk voor iedereen hier )
maar goed oefenen dan kom je er van zelf !
Oh erg he een spellings foutje.
Kijk eens daar jou dan. Jij begint een nieuwe zin zonder hoofdletter. Zo moeilijk is dat toch niet of wel dan?
Ja ik maak er maar jongens van, aangezien het merendeel jongens is in plaats van jou. Sorry meid...
Ik ben er al, en wat moet ik nu dan gaan doen?

@ Wessel, merendeel van de forum-gebruikers hier is nog een puber tussen de 14-18 jaar. Sommige ook al ouder. Het uitvechten via PB gaat moeilijk doordat Jan zijn PB uitgeschakeld heeft.
verkocht jij niet onlangs een orginele duitse brandweer helm uit de oorlog op marktplaats ????
Telemark
Lid
Berichten: 628
Lid geworden op: 30 aug 2006, 22:18

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door Telemark »

Edgar schreef:En nog te laf zijn om er voor uit te komen.. erg zielig. Smijt hier maar een slotje op.
Gebruikersavatar
Westwall
Lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:23

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door Westwall »

Meesterlijk figuur, die jantje beton _/-\o_
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Wat aanwinsten..

Bericht door S1991 »

jantje beton schreef:
omgitsme schreef:
jantje beton schreef: egt schrijf je met ch , zo moeilijk is dat toch niet :cheer:
en dat iemand anders door gaat met de plunjebaal verzameling , daar kan ik niets aan doen . :?
en ik schreef tot horens meiden in de plaats van jongens ( lezen en schrijven is niet makkelijk voor iedereen hier )
maar goed oefenen dan kom je er van zelf !
Oh erg he een spellings foutje.
Kijk eens daar jou dan. Jij begint een nieuwe zin zonder hoofdletter. Zo moeilijk is dat toch niet of wel dan?
Ja ik maak er maar jongens van, aangezien het merendeel jongens is in plaats van jou. Sorry meid...
Ik ben er al, en wat moet ik nu dan gaan doen?

@ Wessel, merendeel van de forum-gebruikers hier is nog een puber tussen de 14-18 jaar. Sommige ook al ouder. Het uitvechten via PB gaat moeilijk doordat Jan zijn PB uitgeschakeld heeft.
verkocht jij niet onlangs een orginele duitse brandweer helm uit de oorlog op marktplaats ????
Nee dat was ik niet..
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gesloten