Coco's collectie!

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Coco's collectie!

Bericht door coco »

@ Plunjebaal, hoe oud denk je werkelijk te zijn?
Ga eens de straat op kruip achter je computer vandaan en maak vrienden, dan gaat er een wereld voor je open en hebben de leden hier geen last van je irritante, opschepperige & walgelijke gedrag!

Nogmaals Slotje en geen posts meer A.U.B. Pb me maar gewoon :)
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
PLUNJEBAAL
Lid
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 aug 2009, 15:05

Re: Coco's collectie!

Bericht door PLUNJEBAAL »

coco schreef:@ Plunjebaal, hoe oud denk je werkelijk te zijn?
Ga eens de straat op kruip achter je computer vandaan en maak vrienden, dan gaat er een wereld voor je open en hebben de leden hier geen last van je irritante, opschepperige & walgelijke gedrag!

Nogmaals Slotje en geen posts meer A.U.B. Pb me maar gewoon :)
ik zit er per dag maar een half uurtje achter.
Ik heb meer vrienden dan jij
Ik pas wel bij ze, want nieuwe leden hebben ook last van hun
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Coco's collectie!

Bericht door coco »

Nogmaals Slotje en geen posts meer A.U.B. Pb me maar gewoon :)

Misschien even langs de Hans Anders? :)
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
PLUNJEBAAL
Lid
Lid
Berichten: 12
Lid geworden op: 29 aug 2009, 15:05

Re: Coco's collectie!

Bericht door PLUNJEBAAL »

coco schreef:Nogmaals Slotje en geen posts meer A.U.B. Pb me maar gewoon :)

Misschien even langs de Hans Anders? :)
WATTE? :evil:
Frontovik
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 21 dec 2008, 12:31

Re: Coco's collectie!

Bericht door Frontovik »

#@!, wat een misselijk klein mannetje ben jij.
Kunnen de Mods in vredesnaam dit walgelijke individu verwijderen van het forum, voorgoed?
Sovjet re-enactment groep
http://krasnyoktjabr.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

What ever happens, we have got
the Maxim guns, and they have not!
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Coco's collectie!

Bericht door S1991 »

PLUNJEBAAL schreef:
omgitsme schreef:
PLUNJEBAAL schreef:ik ben helemaal geen jantjebeton. betweter. krijg niet zoveel praatjes, als je nog niet veel weet
Aan je zinsbouw te zien lijk je me wel Jantje Beton. Maar goed om dit achter wegen te laten en om dit topic weer te vervuilen ga ik hier niet op in.
Als jij zo overtuigt bent dat je luger holster meer waard is dan Coco's gehele verzameling, zou ik zeggen POST JE VERZAMELING !
En om on-topic te komen. Coco het ziet niet verkeerd uit, succes met je Oostfront pop !
DAT BEN IK NIET jantje beton heb de kleuterschool tenminste nog afgemaakt, ik niet.
Maar jullie zijn niet veel verder gekomen dan de peuterspeelzaal.
Ik hem meer en mooier spul dan jou
En ik wist niet dat het een oostfront pop was, dacht wat anders.
Maar zoek het lekker uit
@ Coco; Sorry dat ik toch nog even wat post maar dit moet er even uit.

DAT BEN JE WEL ! Van Jantje Beton weet ik niet wat hij allemaal geleerd heeft en welke klassen gezeten heeft, maakt mij verder ook niks uit. Alleen door zijn gedrag en jouw gedrag denk ik dat jullie nog niet eens OP school zijn geweest. Laat staan wat geleerd gekregen hebben.
En om je dan toch nog even een kleine Nederlands les te geven, aangezien je niet verder bent gekomen dan de crèche, zal ik je even helpen.
In een zin als DAT BEN IK NIET hoort een naam altijd met hoofdletter, dus jantje beton wordt Jantje Beton. En heb in de zin van iets gedaan te hebben wordt HEEFT de kleuterschool nog afgemaakt.
In een zin als je iets meer hebt dan een ander begin je niet met Ik hem meer en mooier spul dan jou. Maar dan is het Ik heb meer en mooier spul dan jou.
En ja hoor. Ik ben verder gekomen dan de peuterspeelzaal ! Sta je van versteld he. :mrgreen: Als ik echt niet verder was gekomen dan de peuterspeelzaal kon ik wel nu niet redelijk tot goed Nederlands praten.... Of zie ik het verkeerd?
En als je toch meer en mooier spul hebt dan mij waarom laat je het dan niet even zien, wijsneus? Die items wat ik heb zijn mooi VOOR MIJ ZELF NIET VOOR JOU! Want jouw reacties op mijn collectie boeit mij niet. Ik verzamel voor mezelf een bepaalde divisie en streek. Vind je het niet mooi? Nou fijn dat rot je maar een eind op, met in jouw ogen een collectie wat MEER en MOOIER en PLUNJEBAALERIG is dan die van mij.
Ach ik ga hier geen discussie meer omwanen. Wist je trouwens dat er een site bestond over jou en voor dergelijke mensen als jouw?
Namelijk; http://www.ikbenzielig-en-hebnooitdekle ... PLUNJEBAAL


@ Frontovik; MEE EENS !!


Grt,

:mrgreen:
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Coco's collectie!

Bericht door sobel »

slotje, reden moge duidelijk zijn.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gesloten