Optreden van Staff

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Optreden van Staff

Bericht door Edgar »

Nu langzamerhand vraag ik me toch eens af.. boeit het überhaupt iemand van de staff welke richting dit forum opgaat??
Figuren zoals Plunjebaal worden rustig toegelaten op het forum, geen enkele mod die het opvalt of er iets aan doet. Is iedereen van de staff te druk of is het besluit gevallen dat het gewoon een grote speeltuin wordt?

Dit is GEEN (direct) verwijt, maar een kritische kijk op de gebeurtenissen die zich de afgelopen dagen/weken hebben afgespeeld.. Natuurlijk begrijp ik dat men druk is en dat de staff het beste voor heeft met dit forum, maar er moet toch wel toezicht zijn om de zoveel tijd?
Laatst gewijzigd door Edgar op 05 sep 2009, 17:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Optreden van Staff

Bericht door coco »

Ik vind dat je aan de ene kant wel gelijk hebt, de Mods (staff) mogen opzich wel wat sneller optreden en opletten voor dubbele accounts, aan de andere kant het zijn ook maar mensen met een baan enzo ;)
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Re: Optreden van Staff

Bericht door Edgar »

coco schreef:Ik vind dat je aan de ene kant wel gelijk hebt, de Mods (staff) mogen opzich wel wat sneller optreden en opletten voor dubbele accounts, aan de andere kant het zijn ook maar mensen met een baan enzo ;)
Ik studeer ook de hele week, heb een sociaal leven en ik werk nog 16 uur, en toch kan ik dit alles lezen en opmerken.
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Optreden van Staff

Bericht door coco »

Edgar schreef:
coco schreef:Ik vind dat je aan de ene kant wel gelijk hebt, de Mods (staff) mogen opzich wel wat sneller optreden en opletten voor dubbele accounts, aan de andere kant het zijn ook maar mensen met een baan enzo ;)
Ik studeer ook de hele week, heb een sociaal leven en ik werk nog 16 uur, en toch kan ik dit alles lezen en opmerken.
Dat is weer de andere kant waar ik je 100% gelijk in geef!
Maar ach het heeft denk toch weinig zin*, idioten blijven terug komen, net als onkruid dat vergaat ook niet :(

* tenzij mods elke dag goed optreden, maar dat is misschien weer onhaalbaar, ik weet het niet want ben geen mod :P
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
Gebruikersavatar
mtdr
Lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:43
Locatie: Gld

Re: Optreden van Staff

Bericht door mtdr »

Tuurlijk heeft iedereen een druk leventje met een baan/school/sport etc. etc. maar misschien is het handig als je als mod zijnde niet genoeg tijd meer kan vinden je het stokje moet overdragen aan iemand die meer tijd heeft om hier de boel in de gaten te houden...
Verzamel D-Day Soldbucher.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Optreden van Staff

Bericht door sobel »

Hoor je wel wat je zegt? Hoe kort door de bocht kan je zijn? plunjebaal?? Daar zijn we al lang mee bezig, maar dat gebeurt achter de schermen en daar heb jij niets mee te maken. wij zijn inderdaad niet 24-7 online maar we verwachten ook wat volwassenheid van andere users. En de smoes als "maar anderen verpesten het" of "anderen zijn irritant en lokken het uit" of iets dergelijks werkt niet want volwassenheid houd ook in dat er soms een negeerfuctie ingeschakelt moet worden. Tevens word lang niet iedereen toegelaten bij de staff omdat we enkel opzoek zijn naar onafhankelijke mensen die neutraal naar een situatie kunnen kijken, mod zijn houd meer in dat alleen maar dingen lezen, het gaat ook om screenen van dingen het nakijken van gegevens en het communiceren met users.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Re: Optreden van Staff

Bericht door Edgar »

Daar zijn we al lang mee bezig, maar dat gebeurt achter de schermen en daar heb jij niets mee te maken.
Helaas een typisch Nederlands fenomeen... Net zo lang overleggen tot het uit de hand loopt, kom op zeg, hier hoef je toch geen 10 minuten over na te moeten denken?
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Optreden van Staff

Bericht door sobel »

Edgar schreef:
Daar zijn we al lang mee bezig, maar dat gebeurt achter de schermen en daar heb jij niets mee te maken.
Helaas een typisch Nederlands fenomeen... Net zo lang overleggen tot het uit de hand loopt, kom op zeg, hier hoef je toch geen 10 minuten over na te moeten denken?

Er zijn veel meer gevalen hier op het forum waar over gepraat word, we werken met een beleid dat iedereen gelijke rechten geeft, we gaan niet zomaar bannen.

Ik ga trouwens niet verantwoorden hoe dat wel word gedaan, hoe het word gedaan is nu eenmaal het beleid van dit forum.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
LEO
Lid
Berichten: 646
Lid geworden op: 30 apr 2005, 16:17
Locatie: Belgium
Contacteer:

Re: Optreden van Staff

Bericht door LEO »

Ik kan Sobel bijtreden. Mod zijn is de gulden tussenweg vinden onder een 100-tal frequente users. Inschatten wat de user bedoeld en in welke context. De onruststokers verraden zichzelf wel na termijn.
Iedere nieuwe user dient zijn kans te krijgen in een populair forum. Een gezonde diskussie moet kunnen, ook tussen heetgebakerde deelnemers. Loopt het de spuigaten uit na verloop van tijd dienen er in overleg maatregelen getroffen te worden. Ik lees soms ook zaken waar ik mijn bedenkingen over heb, maar negeer ze en ga er niet verder op in. Daarom lees ik eerst wie gepost heeft en wie erop antwoordt.
Gebruikersavatar
Jurrie
Moderator
Moderator
Berichten: 1947
Lid geworden op: 05 jan 2004, 23:09

Re: Optreden van Staff

Bericht door Jurrie »

Hey Edgar,

Ik kan je vertellen dat het zeer gewaardeerd wordt als je de staff eens tipt als je gekke dingen tegenkomt :). Verder:

http://wo2forum.nl/viewtopic.php?f=16&t=110&start=135

Greetz,

Jurrie
Gebruikersavatar
Westwall
Lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:23

Re: Optreden van Staff

Bericht door Westwall »

Ik ben het met je eens edgar. kijk; Ik probeer iets boeiends te maken (topic voor bidprentjes), in alle voorzichtigheid zet ik er nog iets onder voor de mod's. Word dit topic verwijdert :? Dat terwijl er zelfs nog een topic is voor uitsluitend normandy bidprentjes. Erg scheef als je het mij vraagt.... En dan mensen die hier alleen maar op het forum zitten om dit forum te verzieken en mensen te vernederen (PLUNJEBAAL/Jantje Beton), worden met een zachte hand aangepakt in de vorm van een nutteloze ban van 7 dagen. Maargoed, ik heb mijn zegje gedaan. De goede jaren van dit forum zijn blijkbaar al lang achter de rug...

mvg,

Jan
Gebruikersavatar
Westwall
Lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:23

Re: Optreden van Staff

Bericht door Westwall »

En YEAH!!! plunjebaal is weer terug hoor...
Laatst gewijzigd door Westwall op 05 sep 2009, 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Gi collector
Lid
Berichten: 189
Lid geworden op: 23 mar 2008, 15:39
Locatie: Z-Limburg

Re: Optreden van Staff

Bericht door Gi collector »

Ik zie het ook Jan, onder de naam PLUNJEBAAL2...Hebben jullie niet zo'n ban waardoor je je nooit meer kunt inloggen op het email adres waar je je account op had? Want zo kan deze persoon blijven terugkomen :frownno: .
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Optreden van Staff

Bericht door S1991 »

Gi collector schreef:Ik zie het ook Jan, onder de naam PLUNJEBAAL2...Hebben jullie niet zo'n ban waardoor je je nooit meer kunt inloggen op het email adres waar je je account op had? Want zo kan deze persoon blijven terugkomen :frownno: .
Niks email adres. Gelijk IP ban. Is deze gezever ook afgelopen dan. :yes:
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Gi collector
Lid
Berichten: 189
Lid geworden op: 23 mar 2008, 15:39
Locatie: Z-Limburg

Re: Optreden van Staff

Bericht door Gi collector »

Ja zoiets bedoel ik ook :lol: .
Plaats reactie