Geen PB meer verzenden?

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Geen PB meer verzenden?

Bericht door S1991 »

Hallo,

Ik ervaar sinds vandaag met een bepaalde user dat ik naar deze persoon geen PB maar kan sturen.
Naar andere lukt het wel. Is beetje vreemd eigenlijk.
Dit krijg ik als foutmelding:
Fatal error: Allowed memory size of 16777216 bytes exhausted (tried to allocate 1966080 bytes) in /var/www/wo2forum-nl/w/includes/utf/data/utf_compatibility_decomp.php on line 2

Weet iemand wat dit misschien is van de moderators of Admins?

Bedankt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Geen PB meer verzenden?

Bericht door Proos »

Door de migratie naar de nieuwe server zijn alle ook alle instellingen en software nieuw. Het kan nog wat afstelling behoeven. Ik zet de geheugenlimiet wat omhoog, maar moet nog even wachten met het activeren van die instellingen tot ik klaar ben met het herlezen van de zoekindex. Ik zal je even een pb'tje sturen als ik de nieuwe instellingen erin heb staan: misschien dat je dan even opnieuw wil proberen?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Geen PB meer verzenden?

Bericht door Proos »

Het probleem is opgelost :)

Slotje
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gesloten