Pakketje versturen? Welke dienst gebruik je?

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
zjopske
Lid
Berichten: 1443
Lid geworden op: 19 apr 2009, 19:37
Contacteer:

Re: Pakketje versturen? Welke dienst gebruik je?

Bericht door zjopske »

Peter F schreef:Ik HAAT DHL! Bagger organisatie die er 8 dagen over doet en de levering ook nog eens uitbesteed aan de kutste leverancier van NL: Selektvracht, en die bezorgt maar eenmaal per week.
Bij ons werden de pakketjes van de (toen nog) tpg afgeleverd door selektvracht wat geen problemen gaf.

Het ligt denk ik puur aan de bezorger.
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Re: Pakketje versturen? Welke dienst gebruik je?

Bericht door Skylighter »

elwoed schreef:dat is dan ook maar een domme thuisbrengkerel die dat doet niet meteen conclusies trekken :bonk:
Nee jij bent lekker intelligent... Althans als ik zo naar je spelling kijk heb ik daar geen twijfel over! :+
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Pakketje versturen? Welke dienst gebruik je?

Bericht door Kugelblitz »

Skylighter schreef:
elwoed schreef:dat is dan ook maar een domme thuisbrengkerel die dat doet niet meteen conclusies trekken :bonk:
Nee jij bent lekker intelligent... Althans als ik zo naar je spelling kijk heb ik daar geen twijfel over! :+
Wat scheelt er aan zijn spelling, afgezien van de interpunctie?
Ik heb zelf geen ervaring met pakketjes, maar zo te horen is DHL niet echt aan te raden... Ik betaal dan liever een paar euro meer, zodat ik zeker weet dat mijn pakketje veilig aankomt en er maar enkele dagen over doet.

Groeten, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
michiel01
Lid
Berichten: 3189
Lid geworden op: 18 jun 2006, 18:26
Locatie: De parel van het zuiden

Re: Pakketje versturen? Welke dienst gebruik je?

Bericht door michiel01 »

Selekt vracht ben ik zeker geen fan van. Echter wat er van DHL komt, komt ook met een DHL busje, niet van selekt vracht zoals sommige zendingen uit vnl de oostbloklanden en soms Duitsland.
elwoed
Lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 06 jun 2009, 19:46

Re: Pakketje versturen? Welke dienst gebruik je?

Bericht door elwoed »

Skylighter schreef:
elwoed schreef:dat is dan ook maar een domme thuisbrengkerel die dat doet niet meteen conclusies trekken :bonk:
Nee jij bent lekker intelligent... Althans als ik zo naar je spelling kijk heb ik daar geen twijfel over! :+
waarom verdedig je de DHL zo? ben jij die thuisbrengkerel? je snapt mijn punt toch? wat zeur je ?
Gebruikersavatar
Wargraves
Lid
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 jul 2009, 22:57
Contacteer:

Re: Pakketje versturen? Welke dienst gebruik je?

Bericht door Wargraves »

zjopske schreef:Ook nog even een kleine aanvulling:

Voor boeken e.d. die door de brievenbus kunnen wordt 4,50 gerekend.
Voor pakketjes die max. 80x40 zijn en max. 10kg wegen daarvoor wordt 4,95 voor gerekend.
Boeken e.d. die door de brievenbus kunnen tot 3 kg bij TNT 2,64 (in Nederland).

Nooit iets verstuurd met bv. DHL, maar gezien de ervaring die ik met DHL heb met toegestuurde post,
zie ik mij ook niet snel iets versturen met DHL.
Meerdere zendingen vanuit buitenland werden teruggestuurd zonder opgaaf van reden.
Verder bezorgt DHL niet aan een postbus (of dit moet inmiddels verandert zijn), dus dat levert ook weer problemen op.
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Re: Pakketje versturen? Welke dienst gebruik je?

Bericht door Skylighter »

elwoed schreef: waarom verdedig je de DHL zo? ben jij die thuisbrengkerel? je snapt mijn punt toch? wat zeur je ?
Kijk; dit kenmerkt dit forum de laatste tijd (helaas) zo... Allemaal figuren die loze kreten lopen te roepen zonder er bij na te denken. Als voorbeeld in dit topic de reactie van elwoed met: "domme thuisbrengkerel". En nu ik mee ga in deze gedachtegang door elwoed "lekker intelligent" te noemen (wat dus in principe als een loze kreet opgevat kan worden) valt iedereen opeens over mij heen? Dit terwijl mijn reactie in principe gelijk is aan die van elwoed?

Ik zal hier verder niks posten, want hier heb ik verder geen zin in. En het draait toch op niks uit.

Owhjah, mijn voorkeur gaat uit naar TNT, omdat DHL niet zo heel snel is.
elwoed
Lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 06 jun 2009, 19:46

Re: Pakketje versturen? Welke dienst gebruik je?

Bericht door elwoed »

Excuses voor het onbehouwen antwoorden zal voortaan wat netter antwoorden. Bij deze discussie gesloten?
Laatst gewijzigd door elwoed op 22 sep 2009, 20:23, 4 keer totaal gewijzigd.
rood
Lid
Berichten: 926
Lid geworden op: 19 jul 2006, 15:50
Locatie: Dirksland

Re: Pakketje versturen? Welke dienst gebruik je?

Bericht door rood »

Heren,

Een meningsverschil is niet erg maar heb een beetje respect voor elkaar. Bespreek dit meningsverschil via pb met elkaar, want dit topic wordt er niet netter op zo.

Ontopic nu
Gebruikersavatar
jeroen wo2
Beste Signature 2008
Beste Signature 2008
Berichten: 2210
Lid geworden op: 25 mar 2006, 12:12
Locatie: Zuid-Holland

Re: Pakketje versturen? Welke dienst gebruik je?

Bericht door jeroen wo2 »

Thuisbrengkerel? Bezorger van Pakketjes zal je bedoelen.
Ik maak liever gebruik van TNT post ipv Selektvracht, vaak genoeg gehad dat ik thuis was en dat er ineens een briefje lag dat we er niet waren terwijl er niet eens gebelt werd maar dat ligt gewoon aan de bezorger zelf, gewoon even een belletje met een klacht naar het bedrijf doen en ze brengen hem nog snel die middag.
Ik vind zowieso de reactie van Elwoed erg raar om zomaar wat te lopen roepen over bepaalde personen waar je de achtergrond niet eens vanaf weet.
Skyligther probeert je alleen maar te wijzen op je manieren.
Never Back Down
rood
Lid
Berichten: 926
Lid geworden op: 19 jul 2006, 15:50
Locatie: Dirksland

Re: Pakketje versturen? Welke dienst gebruik je?

Bericht door rood »

Dit kan allemaal via de pb.

Dit is gelijk de laatste waarschuwing
Plaats reactie