collectie MGschutze

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gesloten
Gebruikersavatar
JimK
Lid
Berichten: 2214
Lid geworden op: 25 okt 2005, 16:34
Locatie: ergens in nederland
Contacteer:

Re: collectie MGschutze > NL Tentzeil

Bericht door JimK »

.
psternberk
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 okt 2009, 17:13

Re: collectie MGschutze > NL Tentzeil

Bericht door psternberk »

Kugelblitz schreef:
Bakel schreef:Hoef je niet op je site te vermelden dat je prijzen van je items 15x over de kop zijn?
Jim's prijzen zijn 15x over de kop? Als jij een goedkoper adresje weet houd ik me aanbevolen...
Ik vind Militaria Plaza een zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding hebben! :)
Grote dealers vragen inderdaad de hoofdprijs en ook op beurzen betaal je vaak te veel.

Groeten, Kugel! :mrgreen:

Jaaa hoe naief kan men zijn??????

Denk je nou echt dat hij 1000 km gaat rijden om wat dingentjes te kopen en deze vervolgens hier voor enkele euro's meer te verkopen???
\
Ik vindt het maar niks, kijk maar naar de beurzen. Die oost europagangers staan daar ALTIJD met (gedeelijk en soms helemaal) nep rommel.
Je moet niet vergeten dat het een commmunistsch land is geweest..... dit betekend dus dat ze tot voorkort met oude machines in fabrieken werkten.
Vaak nog met machines van voor of uit de oorlog.
Ze kunnen daar dus makkelijk authentieke materiaalen stampen en maken dat net echt oud lijkt want die machines staan er nog.

Zowiezo echt een domme actie om je bronnen/adressen vrij te geven

persoonlijke aantijgingen regel je maar via pb of een ander forum waar je dit thuis vind horen. Dat gebeurd niet hier. michiel
Gesloten