Collectie SiNiStEr [Nieuwe pop - update op pagina 1]

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Gebruikersavatar
patrickh
Lid
Berichten: 4834
Lid geworden op: 31 dec 2003, 20:21
Locatie: nederland
Gegeven: 92 keer
Ontvangen: 61 keer

Re: Collectie SiNiStEr [Nieuwe pop - update op pagina 1]

Bericht door patrickh »

Zeer mooi!
WW2 Vetaran
Lid
Berichten: 268
Lid geworden op: 18 mar 2008, 15:03

Re: Collectie SiNiStEr [Nieuwe pop - update op pagina 1]

Bericht door WW2 Vetaran »

Mooie collectie!
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Re: Collectie SiNiStEr [Nieuwe pop - update op pagina 1]

Bericht door Alex »

Ziet er goed uit Sander! Is de bus nog goed aangekomen?

Groeten,

Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Re: Collectie SiNiStEr [Nieuwe pop - update op pagina 1]

Bericht door SiNiStEr »

Dank heren!

@Alex: Ja de bus is zeker aangekomen. Even niet aan gedacht om dat nog bij je door te geven maar dit is zeker gebeurd. Nog super bedankt daarvoor, ben er zeer tevreden over. Was inderdaad de bus die ik zelf ooit aan je verkocht heb en waarvan ik dacht dat ik op termijn wel weer een vervangende set zou vinden maar dat viel dus tegen. Ben dan ook blij dat ik hem weer in mijn bezit heb.
Wanneer komt er trouwens weer een update van jou collectie? Daar zal toch ook wel weer wat bijgekomen zijn neem ik aan. :)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Alex
Beste Signature 2007
Beste Signature 2007
Berichten: 2352
Lid geworden op: 04 jun 2005, 12:20
Locatie: hellevoetsluis

Re: Collectie SiNiStEr [Nieuwe pop - update op pagina 1]

Bericht door Alex »

Haha gelukkig! Mooi dat je er erg blij mee bent. Bij mij stond hij ook niet in de weg, maar ja je moet een keer keuzes gaan maken!
Over een update van mijn verzameling: Tsja, ik heb het idee dat er niet veel interesse is in Nederlandse militaria hier. Er is de laatste tijd inderdaad weer veel bijgekomen! Ik zal er nog eens over nadenken om een fototje te plaatsen.

Groeten,

Alex
Retreat?!? We're just advancing in another direction..
rood
Lid
Berichten: 926
Lid geworden op: 19 jul 2006, 15:50
Locatie: Dirksland

Re: Collectie SiNiStEr [Nieuwe pop - update op pagina 1]

Bericht door rood »

Alex schreef:Haha gelukkig! Mooi dat je er erg blij mee bent. Bij mij stond hij ook niet in de weg, maar ja je moet een keer keuzes gaan maken!
Over een update van mijn verzameling: Tsja, ik heb het idee dat er niet veel interesse is in Nederlandse militaria hier. Er is de laatste tijd inderdaad weer veel bijgekomen! Ik zal er nog eens over nadenken om een fototje te plaatsen.

Groeten,

Alex
Je weet dat je mij er in ieder geval wel blij mee maakt.

Mooie collectie hoor Sinister!
Gebruikersavatar
SiNiStEr
Lid
Berichten: 2706
Lid geworden op: 16 sep 2004, 20:14
Locatie: Groenlo

Re: Collectie SiNiStEr [Nieuwe pop - update op pagina 1]

Bericht door SiNiStEr »

Alex schreef:Haha gelukkig! Mooi dat je er erg blij mee bent. Bij mij stond hij ook niet in de weg, maar ja je moet een keer keuzes gaan maken!
Over een update van mijn verzameling: Tsja, ik heb het idee dat er niet veel interesse is in Nederlandse militaria hier. Er is de laatste tijd inderdaad weer veel bijgekomen! Ik zal er nog eens over nadenken om een fototje te plaatsen.
Ja, zo is het ook inderdaad. En in dit geval heb je er iemand heel blij mee kunnen maken die hem zelfs een permanente plek in de vitrinekast heeft gegeven! ;)
En ik kan niet voor andere spreken maar ikzelf heb zeker ook heel veel interesse voor het Nederlandse pre '42 (KNIL ook meegenomen) spul. Zoals je zelf al aangaf kun je niet alles verzamelen dus zal ik dat helaas moeten laten voor wat het is hoewel ik nog wel altijd een keer een Nederlands pre '42 uniform wil hebben, gewoon omdat ik het mooie uniformen vind. Ach ja, toekomstspel, zullen zien wat er van komt. ;)
Zou in ieder geval zeker willen zeggen; plaatsen die hap! :D

En bedankt voor het compliment Marcel. :)
'In war, truth is the first casualty.' - Aeschylus
Gebruikersavatar
Robby101st
Lid
Berichten: 208
Lid geworden op: 08 okt 2009, 07:56

Re: Collectie SiNiStEr [Nieuwe pop - update op pagina 1]

Bericht door Robby101st »

@ sinister, zorry zie nu pas dat je ook op mij had gereageerd.. ja zeker laat ik hem hier ook zien, maar wilde nog kijken of ik aan schoenen kon komen, is het enige
wat nog mist. Lijkt een beetje raar..
maar ik zal hem spoedig toevoegen aan mn topic..
http://www.freewebs.com/robby101st/" onclick="window.open(this.href);return false; voor de restauratie van mijn '42 Willys
Plaats reactie