Extreem-rechts deelt gratis cd's uit

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Extreem-rechts deelt gratis cd's uit

Bericht door Sjoerd »

Extreem-rechts deelt gratis cd's uit

De binnenlandse veiligheidsdienst van Duitsland heeft de ministers van Onderwijs van de zestien deelstaten gewaarschuwd dat rechts-extremisten in geheel Duitsland op schoolpleinen gratis een cd met liederen willen uitdelen. Gevreesd wordt dat de muziek een deel van de apolitieke jongeren vatbaar maakt voor het rechts-extremistisch gedachtegoed. De uitdelers van de cd hopen in ieder geval jongeren voor hun zaak te winnen.

Tegen het uitdelen kan hoogst waarschijnlijk niet opgetreden worden. De teksten op de cd zouden namelijk door juristen uit rechts-extreme kringen zijn beoordeeld en niet tegen de wet ingaan. De cd, met de titel 'Aanpassing Is Lafheid - Liederen Uit De Ondergrond', zal vermoedelijk geperst worden in een oplage van 100.000 stuks. De songs gaan van ballade tot heavymetal.
Bron: http://frontpage.fok.nl

:roll:
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Geef mij maar een CD perfect als onderzetter :p
Brodie
Lid
Berichten: 1597
Lid geworden op: 27 feb 2004, 09:14
Contacteer:

Bericht door Brodie »

ik zou er zelf mijn reed mee kunnen afvegen
(zou wel pijnlijk zijn maar goed gaat om het idee)
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

smerige streek...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Brodie
Lid
Berichten: 1597
Lid geworden op: 27 feb 2004, 09:14
Contacteer:

Bericht door Brodie »

er is ook een CD rom met allemaal filmpies over hoe je moet actie voeren van de Anti globalisten
daar mee veeg ik ook mijn reed af
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Dat weet toch iedereen hoe je als anti-globalist actie moet voeren? Vandaliseren en iedereen die kaal is in elkaar stampen.
Als rechts-extremist zal het ook niet veel schillen, alleen zullen die het dan weer gemunt hebben op mensen met lang haar.

Maar weer over het onderwerp: aan schoolkinderen dan nog...................
Brodie
Lid
Berichten: 1597
Lid geworden op: 27 feb 2004, 09:14
Contacteer:

Bericht door Brodie »

ja zeer ernstig
Gebruikersavatar
gilles
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 27 jan 2004, 20:06
Locatie: Hofstade (aalst)

Bericht door gilles »

Misschien is het een RW cd'tje en kan ik er wat "the deftones" opzetten :)
Maar wel een smerige streek :x
Wedden dat je hier niet durft op klikken:

http://www.freewebs.com/gillesstaels
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Anzac16 schreef:er is ook een CD rom met allemaal filmpies over hoe je moet actie voeren van de Anti globalisten
daar mee veeg ik ook mijn reed af
Die reet moet wel pijn doen hé

Ik vind propaganda versprijden al iets te, maar ik heb totaal niets tegen mensen die voor het extreem rechts stemmen (niet dat ik dat ga doen hoor), maar dat is juist democratie vind ik.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Giel schreef:
Anzac16 schreef:er is ook een CD rom met allemaal filmpies over hoe je moet actie voeren van de Anti globalisten
daar mee veeg ik ook mijn reed af
Die reet moet wel pijn doen hé

Ik vind propaganda versprijden al iets te, maar ik heb totaal niets tegen mensen die voor het extreem rechts stemmen (niet dat ik dat ga doen hoor), maar dat is juist democratie vind ik.
wat zijn dan eigenlijk de plannen van extreem rechts?
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Roel R.
Lid
Berichten: 5675
Lid geworden op: 21 sep 2003, 01:50
Contacteer:

Bericht door Roel R. »

Extreem rechts is net zoals extreem links veel geschreeuw en weinig wol,

De echt gevaarlijke extreem linkse of rechtse mensen zijn de stille types..... Niet dwazen die met spandoeken zeulen, ketchup gooien of cd's uitdelen..
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Ik denk dat het in België en Nederland een beetje het zelfde is, maar algemeen in België is dat zeker het afschaffen van het stemrecht voor vreemdelingen, en gewoon imigratie tegenhouden. Maar binnen (in Vlaanderen dan) het Vlaams Blok zijn er eigenlijk nog verschillende groepen, de meer katholieken, de racisten, en ja de facisten, maar die proberen het zo weinig te laten merken dat ze gewoon elke vreemdeling buitenwillen, maar moesten ze dat gewoon zeggen aan de mensen zouden ze stemmen krijgen (buiten dan de neo-nazis), en daarom doeen ze dat (vind ik) zeer sluw, met affiches op te hangen van "eigen volk eerst", "minder immigratie, meer Vlaanderen", "GEEN STEMRECHT VOOR VREEMDELINGEN", door die affiches gaan mensen denken van : "mmm waarom niet proberen, ze lijken wel mooie voorstellen te hebben, en die vreemdelingen op het einde van men straat kan ik toch niet af", dus wat doen ze (zeker ook de oude mensen), laten we voor het Vlaams Blok stemmen. En voor de moment is het Vlaams blok echt wel enorm aan het stijgen met stemmen, wat eigenlijk niet echt gezond is.
Gebruikersavatar
Peter M
Lid
Berichten: 6271
Lid geworden op: 15 okt 2003, 18:09

Bericht door Peter M »

Giel schreef:en daarom doeen ze dat (vind ik) zeer sluw, met affiches op te hangen van "eigen volk eerst", "minder immigratie, meer Vlaanderen", "GEEN STEMRECHT VOOR VREEMDELINGEN", door die affiches gaan mensen denken van : "mmm waarom niet proberen, ze lijken wel mooie voorstellen te hebben, en die vreemdelingen op het einde van men straat kan ik toch niet af", dus wat doen ze (zeker ook de oude mensen), laten we voor het Vlaams Blok stemmen.
:?
Doet niet elke partij dat? Veel beloftes maken en de populaire uithangen en er tijdens de regeringsperiode iets totaal anders van maken?
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Smerige streek zeg, die kindjes kunnen amper zelf denken, en gaan gewoon gehersenspoeld worden... Het lijkt wel of het neonazi gebeuren de laatste tijd steeds erger wordt..
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Miesjel schreef:Smerige streek zeg, die kindjes kunnen amper zelf denken, en gaan gewoon gehersenspoeld worden... Het lijkt wel of het neonazi gebeuren de laatste tijd steeds erger wordt..
ze worden steeds brutaler :mad:
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gesloten