Mussert Kruis

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
Edgar
Lid
Berichten: 5433
Lid geworden op: 01 jun 2004, 15:40
Locatie: Nordland
Ontvangen: 1 keer

Bericht door Edgar »

Ja k zag m staan op marktplaats.nl, zeker wel mooie medaille!
Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

Mooyman schreef:
Ik ruilde hem destijds, samen met een aantal andere spullen, in op een compleet Wehrmacht officiers uniform.

Hallo Sturmman,

Hier even een citaat uit mijn eerdere reactie, misschien dat het je niet is opgevallen maar, zoals gezegt, ruilde ik hem in SAMEN met een aantal andere spullen, dus niet alleen een Mussert Kruis tegen een compleet uniform, ben wel goed maar niet gek :wink: .
Gebruikersavatar
Sbas
Lid
Berichten: 882
Lid geworden op: 25 jun 2004, 14:41

Bericht door Sbas »

Ik had dat wel gezien maar ik heb ook wel andere spullen dus vandaar! Was meer sarcastisch bedoeld!

Mag ik eens een vraag stellen ook al ga ik ff off topic?!
Waarom moet iedereen elkaar toch zo nodig verbeteren, het lijkt wel een heuse concurentiestrijd hiero! :P

sebas
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Eventjes vermelden dat die op marktplaats weggegaan is voor een ruil met andere medailles van nog geen waarde van 100 euro!!!
Gebruikersavatar
Sbas
Lid
Berichten: 882
Lid geworden op: 25 jun 2004, 14:41

Bericht door Sbas »

Owh jah???, vaag want die medaille ligt anders gewoon boven in MIJN vitrinekast! Ja je hoort het goed die op marktplaats is MIJN eigendom! En dat is die nog steeds!!!
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Toen ik een mailtje verzonden had naar die op marktplaats zei hij dat hij ze geruild had! Ik ben het zeker! :lol:
Heb ik dan een mail naar jou gestuurd
Gebruikersavatar
Sbas
Lid
Berichten: 882
Lid geworden op: 25 jun 2004, 14:41

Bericht door Sbas »

We zijn dr al weer uit, np Giel laat maar ruste!

ghehe sbas 8)
Gebruikersavatar
Mooyman
Lid
Berichten: 3061
Lid geworden op: 14 okt 2003, 12:37
Locatie: O(o)st-Friesland

Bericht door Mooyman »

sturmman schreef:Ik had dat wel gezien maar ik heb ook wel andere spullen dus vandaar! Was meer sarcastisch bedoeld!

Mag ik eens een vraag stellen ook al ga ik ff off topic?!
Waarom moet iedereen elkaar toch zo nodig verbeteren, het lijkt wel een heuse concurentiestrijd hiero! :P

sebas

Mocht je voor +/- nog een 1500 euro aan spullen hebben dan kunnen we mogelijk praten daar die gene dat nog aan "restwaarde" inruilde :wink: .

Was niet als verbetering bedoelt maar alleen om duidelijk te maken dat ik natuurlijk niet een compleet uniform ruil tegen een Mussert Kruis, anders heb ik hier allemaal mensen aan de deur met zo'n kruis :wink: :lol: .
Plaats reactie