kenny r.

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
ste
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 24 okt 2009, 19:20
Locatie: (belgie)

kenny r.

Bericht door ste »

hallo aan allen


Ik heb een paar maanden geleden bepaalde zaken bij een lid van hier op het forum gekocht.
Deze zijn nog steeds niet verstuurd > steeds hetzelfde antwoord neen heb deze nog niet verstuurd.
De persoon zijn naam is KENNY R.
Kunnen jullie deze persoon aanmoedigen om de spullen toch nog naar mij te sturen heb deze al maanden geleden betaald.

met vriendelijke groeten

ste

[proos] modbreak: achternaam afgekort in geheel topic. zie uitleg pag 2.
Gebruikersavatar
zjopske
Lid
Berichten: 1443
Lid geworden op: 19 apr 2009, 19:37
Contacteer:

Re: kenny r.

Bericht door zjopske »

Beste,

Heb je de spullen via het forum gekocht of extern?
Zoals kenny sv al zegt kan het om een naamsverwarring gaan, wat ik denk. (voor onderbouwing kun je mee ook een PM sturen)

De politie in Nederland geeft een lage prioriteit aan (kleinschalige internet) oplichting, maar dat hangt af van de provincie.
Ik zal kijken of ik nog iets voor je gevonden krijg om je te helpen, zo ja dan krijg je vanfaag nog een PB`tje van me.
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: kenny r.

Bericht door S1991 »

Kenny R. ken ik wel...
Heb hem op msn, beetje rare jongen. Ben blij toch nog niks van hem gekocht te hebben als ik het zo hoor. Maar op 2dehands.be staat hij ook op en zeggen ze dat hij betrouwbaar en snel verstuurt...
Vreemd al bij al...
Hoop dat het dan toch nog goed komt !
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: kenny r.

Bericht door Akko »

Ik hoop voor jou dat het nog in orde komt ;)
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
ste
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 24 okt 2009, 19:20
Locatie: (belgie)

Re: kenny r.

Bericht door ste »

hoi


Inderdaad de spullen zijn op 2dehands aangekocht.
Kenny r. is ook lid op dit forum.
Volgens 2dehands zou deze snel versturen > maar bij mij niet ben al 3 maanden aant wachten.
Heb al 10 tallen mails verstuurd krijg steeds hetzelfde antwoord > neen nog niet verstuurd.

Mijn volgende stap zal zijn > het adres van hem aan de plaatselijke politie doormailen,bij 2dehands heb ik al klacht neergelegd.


grt ste
ste
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 24 okt 2009, 19:20
Locatie: (belgie)

Re: kenny r.

Bericht door ste »

zjopske schreef:Beste,

Heb je de spullen via het forum gekocht of extern?
Zoals kenny sv al zegt kan het om een naamsverwarring gaan, wat ik denk. (voor onderbouwing kun je mee ook een PM sturen)

De politie in Nederland geeft een lage prioriteit aan (kleinschalige internet) oplichting, maar dat hangt af van de provincie.
Ik zal kijken of ik nog iets voor je gevonden krijg om je te helpen, zo ja dan krijg je vanfaag nog een PB`tje van me.

thanks voor het PB'tje

grt ste
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: kenny r.

Bericht door Kugelblitz »

Nog nooit van hem gehoord... Tja, zulke eikels heb je er altijd tussen zitten. Anders ga je even langs z'n huis om ze persoonlijk 'op te halen' :evil: ?

Groeten, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
ste
Lid
Berichten: 59
Lid geworden op: 24 okt 2009, 19:20
Locatie: (belgie)

Re: kenny r.

Bericht door ste »

Kugelblitz schreef:Nog nooit van hem gehoord... Tja, zulke eikels heb je er altijd tussen zitten. Anders ga je even langs z'n huis om ze persoonlijk 'op te halen' :evil: ?

Groeten, Kugel! :mrgreen:

Dat is ook een mogelijkheid.
Maar ik denk dat deze persoon dan niet gaat lachen als ik daar voor de deur sta.
Zijn ouders zullen er niet blij mee zijn.
K'zal zelf mijn eigen ook moeten kunnen bedwingen als ik al meer dan 130 km moet gaan rijden om dit af te halen >verzending en al had ik al betaald.
Hij zal eens oog in oog te komen staan bij mij.

grt stephan
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: kenny r.

Bericht door Kugelblitz »

Maarja, lid 'SV Kenny' is het dus schijnbaar niet. Is er nog een ander lid dat Kenny heet op dit forum?
Langsgaan is wel drastisch, maar misschien wel noodzakelijk in het ergste geval...

Groeten, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
zjopske
Lid
Berichten: 1443
Lid geworden op: 19 apr 2009, 19:37
Contacteer:

Re: kenny r.

Bericht door zjopske »

Kugelblitz schreef:Maarja, lid 'SV Kenny' is het dus schijnbaar niet. Is er nog een ander lid dat Kenny heet op dit forum?
Langsgaan is wel drastisch, maar misschien wel noodzakelijk in het ergste geval...

Groeten, Kugel! :mrgreen:
Kugel, tik zijn naam eens in op google. Vervolgens al zijn advertenties op 2dehands bekijken.

De onschuldige SV Kenny verzameld voornamelijk Belgische militaria. De betreffende Kenny R. verzameld voornamelijk U.S. en wat Duits. Gezien het aanbod is het bijna onmogelijk dat het de zelfde zijn.

Ik denk dat zijn ouders het zeer kwalijk nemen dat hun zoon het zooitje aan het bedonderen is. (zouden de mijne zijn)
Als je er toch bent en je krijgt geen gehoor toch maar even naar de lokale politie gaan, heeft veel meer nut omdat de communicatie slechter is.
Je mag hem een beetje onder druk zetten (lees benzine kosten e.d.) om zo te zorgen dat zijn schuld gevoel nog net iets hoger is en het (voorgoed) afleert. Zijn naam staat binnenkort ergens bovenaan in google dus hij zal er wel dergelijk minder verkopen/ruilen.
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: kenny r.

Bericht door Kugelblitz »

Ik heb hem even een mailtje gestuurd, waarin ik hem aanraad toch maar eens te reageren...
Hoe weten jullie dat het om een jong gastje gaat, kan verder niet zoveel over hem vinden?

Groeten, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
ammo
Lid
Berichten: 3513
Lid geworden op: 07 aug 2007, 15:04
Gegeven: 3 keer
Ontvangen: 46 keer

Re: kenny r.

Bericht door ammo »

Nemo Me Impune Lacessit
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: kenny r

Bericht door Kugelblitz »

ammo schreef:http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/v ... sc&start=0

Nog en leuk stuk over Kenny
Haha, inderdaad... Pa schijnt er ook aan mee te doen. Mazzel dat ze nog leven! Maargoed, zijn e-mail is in ieder geval: xxxxx

Groeten, Kugel! :)

modbreak: geen persoonlijke gegevens openbaar, graag via pb uitwisselen
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
zjopske
Lid
Berichten: 1443
Lid geworden op: 19 apr 2009, 19:37
Contacteer:

Re: kenny r.

Bericht door zjopske »

ammo schreef:http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/v ... sc&start=0

Nog en leuk stuk over Kenny
Och....

Ook een fanatiek koppendraaier. ste als je langs gaat kun je gelijk tegen de politie zeggen dat er nog wat illegale waar ligt :)
Want het is verboden om zelf aan die dingen te sleutelen (voor verdere rechtgeving in België is sniper snoop goed in)

Het is inderdaad een raar mannetje, een flinke ''schop'' kan hij wel gebruiken.
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
ammo
Lid
Berichten: 3513
Lid geworden op: 07 aug 2007, 15:04
Gegeven: 3 keer
Ontvangen: 46 keer

Re: kenny r.

Bericht door ammo »

Kugelblitz schreef:
ammo schreef:http://www.forumeerstewereldoorlog.nl/v ... sc&start=0

Nog en leuk stuk over Kenny
Haha, inderdaad... Pa schijnt er ook aan mee te doen. Mazzel dat ze nog leven! Maargoed, zijn e-mail is in ieder geval: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Groeten, Kugel! :)
Email heb je al , hier zijn tel xxxxxxxxxxxxxxxxxx

edit rood, geen persoonlijke gegevens!
Nemo Me Impune Lacessit
Plaats reactie