COD 5 of COD 4 ??

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door Akko »

Ik zou gewoon COD 6 pakken,

Nog nooit zo'n geweldig game gespeeld,
zelf ben ik favo in ww2 shooters en totaal niet in moderne oorlogsvoering.
Maar dit game gaat men petje te boven.
De gameplay is geweldig goed, alleen een beetje te kort.
Maar gewoon singleplayer uitspelen in Veteran en dan ben je wel even zoet ;)
Deze is namelijk moeelijker dan de vorige COD's

grtz
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door Stefan »

Ik zo je Call of Duty 6: Modern Warfare 2 aanraden.

Echt een super spel! Alleen moet je ook een sterke PC hebben..

Minimum System Requirements:

Required (minimum) Specs
CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 2.4 GHz or AMD(R) Athlon(TM) 64 2800+ processor or any 1.8Ghz Dual Core Processor or better supported
RAM: 512MB RAM (768MB for Windows Vista)
Hard Drive: 8GB of free space
Video card: NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600
or better or ATI(R) Radeon(R) 9800 Pro or better

Recommended Specs
CPU: 2.4 GHz dual core or better
RAM: 1G for XP; 2G for Vista
Hard Drive: 8GB of free space
Video card: 3.0 Shader Support recommended. Nvidia Geforce 7800 or better or ATI Radeon X1800 or better


Ik zelf heb van af de 1e Call of Duty tot nu (Call of Duty 6) altijd met plezier gespeeld!
Multieplayer is echt zo vet hè.

Hier heb je een in-game filmpje:

[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/6ZUmTdeaoiQ&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/6ZUmTdeaoiQ&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]

Groetjes Stefan.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door S1991 »

Stefan schreef:Ik zelf heb van af de 1e Call of Duty tot nu (Call of Duty 6) altijd met plezier gespeeld!
Multieplayer is echt zo vet hè.
Ben ik helemaal met je eens !
CoD 6 is wel nice ja, vooral de ACR in multiplayer gewoon te bruut. :D
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door Akko »

De COD reeks bestaat gewoon uit de beste shooters.
Ok ze zijn wel veel gewelddadiger maar veel realistischer enal.
Das dikke fun ja :+
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door Stefan »

omgitsme schreef: CoD 6 is wel nice ja, vooral de ACR in multiplayer gewoon te bruut. :D
Echt hè :P

Echt toch gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar Call of Duty 2.

Ik denk omdat het in de 2e Wereld Oorlog is, en ik vind: De beste Call of Duty's game's zijn nog altijd in de Wo2. En dan met name, Russen, Duitsers, Amerikanen en Britten.

World At War vind ook een klein beetje tegen vallen, ik hou gewoon niet van de oorlog die zich in de pacific heeft afgespeeld.
De 2 Modern Warfare's versie's (Call of Duty 4: Modern Warfare & Call of Duty 6: Modern Warfare) zijn ook super, maar toch,

Mijn voorkeur gaat uit naar de 2e Wereld Oorlog in Europa.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door S1991 »

Stefan schreef:
omgitsme schreef: CoD 6 is wel nice ja, vooral de ACR in multiplayer gewoon te bruut. :D
Echt hè :P

Echt toch gaat mijn voorkeur nog steeds uit naar Call of Duty 2.

Ik denk omdat het in de 2e Wereld Oorlog is, en ik vind: De beste Call of Duty's game's zijn nog altijd in de Wo2. En dan met name, Russen, Duitsers, Amerikanen en Britten.

World At War vind ook een klein beetje tegen vallen, ik hou gewoon niet van de oorlog die zich in de pacific heeft afgespeeld.
De 2 Modern Warfare's versie's (Call of Duty 4: Modern Warfare & Call of Duty 6: Modern Warfare) zijn ook super, maar toch,

Mijn voorkeur gaat uit naar de 2e Wereld Oorlog in Europa.
Vind ik ook. Speel nog steeds CoD2 !!
En WaW vond ik voor paar keer te spelen niet slecht, maar niet door en door zoals Call of Duty 2. Maar goed, de graphics zijn in WaW wel mooier en de LVT landings. Maar goed. De 2 Modern Warfare's versie's zijn niet slecht, alleen te kort.
Enigste wat ik nu nog echt mis is een Call of Duty waar je alleen als Duitser kunt spelen en dan van begin van de oorlog tot aan het eind krijgt ! Van mij part in 2 delen. Daar in 1 deel hoogstwaarschijnlijk de 8gb niet genoeg zijn.

Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door Stefan »

omgitsme schreef: Enigste wat ik nu nog echt mis is een Call of Duty waar je alleen als Duitser kunt spelen en dan van begin van de oorlog tot aan het eind krijgt ! Van mij part in 2 delen. Daar in 1 deel hoogstwaarschijnlijk de 8gb niet genoeg zijn.
Dat zit er aan te komen.

Call of Duty 7 gaat hoogstwaarschijnlijk over de oorlog in Vietnam. Hij is nog niet officieel aangekondigt, maar die zal in 2010 zeker gaan gebeuren.
Call of Duty 8 zal zich weer in de 2e Wereld Oorlog gaan afspelen, maar dan aan Duitse zijde.

Zoals op de website van activision en Infintyward, zal deze gaan van af de inval van Nazi-Duitsland in Polen, tot het laatste gevecht in Berlijn.
Je bent in het begin bij de HitlerJugend, en zo word je steeds in een ander level. Je komt ook steeds hoger in rang. Je eindigt als een Generaal.
Wat opvallend zal zijn is dat er 2 levels zullen komen, waar je in een concentratie kamp zal spelen.

Hoe en wat weet ik nog niet, maar lijkt me tot hoe nu de vooruitzichten zijn echt een super game.
Ik zal in iedergeval rustig afwachten.

Groetjes Stefan.

PS: Potje knallen CoD 2? - IP: 145.37.208.246:28961
Mijn naam is Wolverine.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door S1991 »

Stefan schreef:
omgitsme schreef: Enigste wat ik nu nog echt mis is een Call of Duty waar je alleen als Duitser kunt spelen en dan van begin van de oorlog tot aan het eind krijgt ! Van mij part in 2 delen. Daar in 1 deel hoogstwaarschijnlijk de 8gb niet genoeg zijn.
Dat zit er aan te komen.

Call of Duty 7 gaat hoogstwaarschijnlijk over de oorlog in Vietnam. Hij is nog niet officieel aangekondigt, maar die zal in 2010 zeker gaan gebeuren.
Call of Duty 8 zal zich weer in de 2e Wereld Oorlog gaan afspelen, maar dan aan Duitse zijde.

Zoals op de website van activision en Infintyward, zal deze gaan van af de inval van Nazi-Duitsland in Polen, tot het laatste gevecht in Berlijn.
Je bent in het begin bij de HitlerJugend, en zo word je steeds in een ander level. Je komt ook steeds hoger in rang. Je eindigt als een Generaal.
Wat opvallend zal zijn is dat er 2 levels zullen komen, waar je in een concentratie kamp zal spelen.

Hoe en wat weet ik nog niet, maar lijkt me tot hoe nu de vooruitzichten zijn echt een super game.
Ik zal in iedergeval rustig afwachten.

Groetjes Stefan.

PS: Potje knallen CoD 2? - IP: 145.37.208.246:28961
Mijn naam is Wolverine.
Inderdaad. Lijkt me alvast een kwijlende game ervaring dan !
Alleen helaas Vietnam... Denk dat ik hem niet ga kopen in ieder geval.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Panzer5
Lid
Lid
Berichten: 365
Lid geworden op: 02 aug 2009, 12:03
Locatie: Leeuwarden

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door Panzer5 »

Waar heb je gelezen over CoD 8 en van begin tot einde ? ;o.

Link graag? Kan niks vinden.
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door Stefan »

Panzer5 schreef:Waar heb je gelezen over CoD 8 en van begin tot einde ? ;o.

Link graag? Kan niks vinden.
Ik heb dat uit het tijdschrift: Gamer Magazine.

Er staat in dat het hoogstwaarschijnlijk gaat gebeuren, definitief is het niet (!)
Hierboven is wat er uit gelekt is bij Activision of InfityWard...

De officele bekendmaking van Call of Duty 8, wordt op vrijdag 17 September 2010. bekendgemaakt.

Dus daarom, ga ik rustig afwachten tot ie er is.

Call of Duty 7 ga ik ook niet kopen. De oorlog in Vietnam lijkt me niet echt vet om in te spelen.
Gebruikersavatar
Panzer5
Lid
Lid
Berichten: 365
Lid geworden op: 02 aug 2009, 12:03
Locatie: Leeuwarden

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door Panzer5 »

Kun je het scannen aub? :D
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door iknowdintoo »

Lijkt me niet erg waarschijnlijk, onzin als je het mij vraagt. Hitlerjugend en generaals vochten gewoonlijk niet..
Gebruikersavatar
Panzer5
Lid
Lid
Berichten: 365
Lid geworden op: 02 aug 2009, 12:03
Locatie: Leeuwarden

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door Panzer5 »

iknowdintoo schreef:Lijkt me niet erg waarschijnlijk, onzin als je het mij vraagt. Hitlerjugend en generaals vochten gewoonlijk niet..
Hitlerjugend wel.
Gebruikersavatar
Westwall
Lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:23

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door Westwall »

Panzer5 schreef:
iknowdintoo schreef:Lijkt me niet erg waarschijnlijk, onzin als je het mij vraagt. Hitlerjugend en generaals vochten gewoonlijk niet..
Hitlerjugend wel.
De laatste maanden van de oorlog wel ja... Maar omdat ze zeggen dat je als je hitlerjugend begint. En in het begin van de oorlog vochten ze uiteraard niet mee :wink:
Gebruikersavatar
Panzer5
Lid
Lid
Berichten: 365
Lid geworden op: 02 aug 2009, 12:03
Locatie: Leeuwarden

Re: COD 5 of COD 4 ??

Bericht door Panzer5 »

Wel het bedienen van de FLAK :wink:.
Plaats reactie