Cod 2 SP probleem

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
US army
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 11 dec 2009, 16:41
Locatie: Belgium!

Re: Cod 2 SP probleem

Bericht door US army »

Akko schreef:Eerst moet ge patch 1.1 downloaden dan 1.2 en dan 1.3
Anders krijgt ge problemen had ik ook.
Mja kan zijn dat er in patch 1.3 alles inzit.
Ik had bij het spel al patch 1.2 -> nieuwe versie :D dus moest die daar voor niet meer downloaden :D
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten

Opzoek naar BOB patched items
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Cod 2 SP probleem

Bericht door Akko »

Das geluk hebben.
Maar bij 1.3 zijn de meeste veranderingen is het niet?

Grtz N;
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
US army
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 11 dec 2009, 16:41
Locatie: Belgium!

Re: Cod 2 SP probleem

Bericht door US army »

Akko schreef:Das geluk hebben.
Maar bij 1.3 zijn de meeste veranderingen is het niet?

Grtz N;
bij 1.2 zitten er nieuwe mappen bij, bij de 1.3 gewoon de fouten en zo zuijn er dan uitgehaalt
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten

Opzoek naar BOB patched items
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Cod 2 SP probleem

Bericht door Akko »

ja ik heb liever zonder patches, kan je lekker glichen --> dikke fun :p
Wel strafbaar online servers.
Indien server dat voor glitchers is
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
US army
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 11 dec 2009, 16:41
Locatie: Belgium!

Re: Cod 2 SP probleem

Bericht door US army »

Akko schreef:ja ik heb liever zonder patches, kan je lekker glichen --> dikke fun :p
Wel strafbaar online servers.
Indien server dat voor glitchers is
haha, maar glichen, is zo bijna het zelfde als campen en campen is voor zwakke kindjes
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten

Opzoek naar BOB patched items
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Cod 2 SP probleem

Bericht door Akko »

Helemaal fout man ;)
Glitchen is op plaatsjes gaan dat je normaal niet kan komen.
Je kan mss campen op sommige plaatsjes maar zoals ik zeg het is directe ban van een server;
Het is gewoon voor fun dat je dat moet doen.
Ik weet maar 2 glitches voor te campen.
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
US army
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 11 dec 2009, 16:41
Locatie: Belgium!

Re: Cod 2 SP probleem

Bericht door US army »

Akko schreef:Helemaal fout man ;)
Glitchen is op plaatsjes gaan dat je normaal niet kan komen.
Je kan mss campen op sommige plaatsjes maar zoals ik zeg het is directe ban van een server;
Het is gewoon voor fun dat je dat moet doen.
Ik weet maar 2 glitches voor te campen.
niet helemaal! xD
Campen = heel de tijd ergens blijven zitten, bv. achter een deur of een hoekje.
Glitchen = op plaatsjes gaan dat je normaal niet kan komen en daar ook de heletijd blijven zitten, en zo andere spelers te verrassen en neer te schieten :p

ik glitchte vaak genoeg op 'warrock' xD
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten

Opzoek naar BOB patched items
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Cod 2 SP probleem

Bericht door Stefan »

Je zegt het zelf:
US army schreef:Glitchen = op plaatsjes gaan dat je normaal niet kan komen en daar ook de heletijd blijven zitten ,en zo andere spelers te verrassen en neer te schieten :p


Glitchen is volgens PB (PunkBuster) verboden, dit kan dan alleen maar op cracked servers.
Alleen bij Toujane is een bug dat je er op kunt, van B dak, het raampje opspringen, en dan vervolgens op het dak van de markt hal, dan kun je de mensen van A dak dood schieten als ze het trapje op komen.

Campen is gewoon zo low als het maar kan. Als ik ergens niet tegen kan zijn het campers en van die mensen die heel snel op en neer bewegen als ze ergens zitten, dat je hun niet kunt schieten, maar zij jouw wel...
Gebruikersavatar
US army
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 11 dec 2009, 16:41
Locatie: Belgium!

Re: Cod 2 SP probleem

Bericht door US army »

ja, ik haat ook campers, ontzettend vervelend enzo. ook best laf.

Van die mensen die zo heel de tijd bewegen, bedoel je dan leunen om een hoekje, schieten, terug achter hoekje, herladen, leunen en weer schieten?
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten

Opzoek naar BOB patched items
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Cod 2 SP probleem

Bericht door Akko »

Maar iedreen denk dat glitchen alleen voor te campen is.
Dit is dus namelijk niet alleen hiervoor.
Neem nou carentan map.
In de Main house, waar het plakaat ophangt, zijn houten deuren in het raam.
Als je langs rechts ziet is er 1 open en daarnaast 1 toe met hout.
Hierdoor kan je gewoon springen. Dit is dus echt geen plaats voor te campen, zelfs onmogelijk.
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Cod 2 SP probleem

Bericht door S1991 »

Campen is gewoon grappig in sommige maps. Maar in veel maps vind ik het gewoon bloed irritant zoals in El Alamein, wil je daar lekker los gaan met je Trenchgun heb je zo'n verrekte sniper wat jou weer neerschiet... Of in Beltot kun je lekker fijn campen en dan telkens Spawnkillen als je het zelf doet is het super grappig, maar als andere het doen is het gewoon bloed irritant. Zo had ik eergister nog in Beltot met camp/spawnkill 132 kills en 12 deaths. Begonnen ze zich toen af te vragen of ik een aimbot was ja of nee... :lol:

Ook in Leningrad is het gewoon super geweldig om met een PPSh te gaan campen in de spawnplace van de Duitsers en dan los te gaan. Gewoon geweldig :D
Btw, als jullie ens willen komen, ga maar naar TSF server The Saxon Fighter. Fijne server, geen downloads, plaats voor 64 man (wat wel nadelig is) en er is vaker wel laggs wat ook nadelig is en je hebt vaker irritante mods wat je willen kicken als je net 2 seconden in een glitch zit. xD

Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Cod 2 SP probleem

Bericht door Stefan »

omgitsme schreef:Campen is gewoon grappig in sommige maps. Maar in veel maps vind ik het gewoon bloed irritant zoals in El Alamein, wil je daar lekker los gaan met je Trenchgun heb je zo'n verrekte sniper wat jou weer neerschiet... Of in Beltot kun je lekker fijn campen en dan telkens Spawnkillen als je het zelf doet is het super grappig, maar als andere het doen is het gewoon bloed irritant. Zo had ik eergister nog in Beltot met camp/spawnkill 132 kills en 12 deaths. Begonnen ze zich toen af te vragen of ik een aimbot was ja of nee... :lol:

Ook in Leningrad is het gewoon super geweldig om met een PPSh te gaan campen in de spawnplace van de Duitsers en dan los te gaan. Gewoon geweldig :D
Btw, als jullie ens willen komen, ga maar naar TSF server The Saxon Fighter. Fijne server, geen downloads, plaats voor 64 man (wat wel nadelig is) en er is vaker wel laggs wat ook nadelig is en je hebt vaker irritante mods wat je willen kicken als je net 2 seconden in een glitch zit. xD

Grt
IP adres graag? :P
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Cod 2 SP probleem

Bericht door S1991 »

Bij deze: 81.169.168.24:28960
Mijn naam is YankeeDivision26thInf

Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Plaats reactie