Dreigingen.

Algemene vragen over de Tweede Wereldoorlog; ook bedoeld voor ongeregistreerde forumbezoekers.
Gesloten
Tyrant

Re: Dreigingen.

Bericht door Tyrant »

Dus mensen mogen tegenwoordig niet fouten maken in hun taal?
Het is een feit dat een internet provider niet veel doet als de beheerder van de site niet zijn best doet om het te stoppen.
Ze kunnen wel wat beter hun best doen voordat ze dreigen contact op te nemen met en provider.

Als de beheerder nou eens de tijd ervoor neemt dan krijg je dit soort gezeik niet.
IP ban klaar.
Geen gezeik met "contact opnemen van provider."
Wat ik persoonlijk vrij zwak vind.

En tering wat ben jij en leuk persoon zeg.
Krijg je vaak en compliment?
Of kom je nooit buiten omdat je vast roest in de kelder van je moeder?
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Dreigingen.

Bericht door iknowdintoo »

Tyrant schreef: En tering wat ben jij en leuk persoon zeg.
Krijg je vaak en compliment?
Of kom je nooit buiten omdat je vast roest in de kelder van je moeder?
Zie je die ironie in die opmerking?
Tyrent

Re: Dreigingen.

Bericht door Tyrent »

iknowdintoo schreef:
Tyrant schreef: En tering wat ben jij en leuk persoon zeg.
Krijg je vaak en compliment?
Of kom je nooit buiten omdat je vast roest in de kelder van je moeder?
Zie je die ironie in die opmerking?
Ik zag het als en belediging.
En niet alleen dat.
Hij beledigt er iedereen mee die dyslexie heeft.
Vandaar dat ik dat heb gezegt.
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Dreigingen.

Bericht door sniper snoop »

Als jij de gebande persoon bent, omdat je uw IP hebt omzeilt, zal je toch vermeld staan in de lijst van de gebande accounts. Dus beken en lieg niet. Indien je IP heeft omzeild voor dit, dan zou uw provider niet kunnen lachen. IP's aan maken en relletjes stoken word niet snel goed gekeurd door providers. Het is volgens mij ook nog eens Illegaal misbruik maken van de Provider.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gast

Re: Dreigingen.

Bericht door Gast »

Tyrant schreef:Dus mensen mogen tegenwoordig niet fouten maken in hun taal?
Natuurlijk wel, maar het zegt veel over het niveau van diegene (en beweer nou niet dat je dyslectisch bent of zo want die maken heel andere fouten).
Tyrant schreef:Het is een feit dat een internet provider niet veel doet als de beheerder van de site niet zijn best doet om het te stoppen.
Kan zijn maar beweer dan geen stompzinnige dingen zoals dat het "illegaal" is om een provider te contacten. Ook dat maakt dat je niveau nogal laag overkomt en dat wil je toch niet? Beetje zonde als je boodschap verwatert door hem te verpakken in slechte spelling en onzinnige beweringen.
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Dreigingen.

Bericht door sniper snoop »

Kijk, ikzelf ben moderator op een andere forum. Ikzelf kan IP's checken. Als ik de pagina bekijk van een IP, zie ik namelijk het bericht staan. Als de klant zich niet gedraagt MOGEN de moderators de PROVIDER mailen voor een klacht. Illegaal zeg je? Komaan!
Laatst gewijzigd door sniper snoop op 06 jan 2010, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Tyrant

Re: Dreigingen.

Bericht door Tyrant »

Mijn IP lijkt op dat van het gebande persoon omdat we in dezelfde stad wonen.
Ik ken dit persoon.
Maar ik ben niet dezelfde persoon.

Waar het mij omgaat is dit.

Waarom contact opnemen met en internet provider als het veel makkelijker kan en op en nettere manier.
IP ban in gebruik nemen.
Als iemand dan toch nog wel op en manier en account aanmaakt dan kan je het nog eens proberen.
Lukt het alsnog niet neem dan contact op.

Providers willen geen klanten missen.
Dus het enigste wat er zou gebeuren is dat het persoon dat last veroorzaakt word geblokkeerd van deze site door de provider.
Van de verhalen die ik heb gehoord is dat het enigte wat ze doen.
Van ander misbruik kan afsluiten voorkomen maar dat zal je niet snel zien gebeuren bij en zaak zoals deze.

Fouten maken zegt helemaal niks over en persoon zijn niveau.
En dat zeggen is ook zeker wel en belediging.
En jij weet niet welke kwalen ik heb.
Ik ben dyslectish en maak WEL zulke fouten.
Gast

Re: Dreigingen.

Bericht door Gast »

Tyrent schreef:Hij beledigt er iedereen mee die dyslexie heeft.
LOL, wat enorm slap! Ik zal je zeggen ik heb jaren les gegeven aan kinderen die ECHT dyslexie hebben en wat jij doet - namelijk gewoon stompzinnig spellen en dan beweren dat je dyslexie hebt - DAT is de echte belediging voor mensen met dyslexie.
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Dreigingen.

Bericht door sniper snoop »

Tyrant schreef:Mijn IP lijkt op dat van het gebande persoon omdat we in dezelfde stad wonen.
Ik ken dit persoon.
Maar ik ben niet dezelfde persoon.
Jij begrijp me verkeerd. Ikzelf ga hier niet veel vertellen. Het forum bezit normaal een systeem dat aan de hand van uw VASTE gegevens u kan terug vinden. Uw vriend mag bijna dezelfde IP hebben, hij zal NIET geregistreerd worden onder uw gegevens, omdat uw gegevens BLIJFT (en de IP niet) en zijn gegevens anders is.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Tyrant

Re: Dreigingen.

Bericht door Tyrant »

sniper snoop schreef:
Tyrant schreef:Mijn IP lijkt op dat van het gebande persoon omdat we in dezelfde stad wonen.
Ik ken dit persoon.
Maar ik ben niet dezelfde persoon.
Jij begrijp me verkeerd. Ikzelf ga hier niet veel vertellen. Het forum bezit normaal een systeem dat aan de hand van uw VASTE gegevens u kan terug vinden. Uw vriend mag bijna dezelfde IP hebben, hij zal NIET geregistreerd worden onder uw gegevens, omdat uw gegevens BLIJFT (en de IP niet) en zijn gegevens anders is.
Ja dat snap ik.

@ Andere gast.
Dat noem ik pas en slap leugen.
En ik vind het al helemaal stoer van je (als je volwassene bent wat je zo te zien beweert) dat je zo doet tegen en tiener/kind.
Toppie! Hoedje af voor jou. Heb je zelf ook nog kinderen? Beledig je die ook vaak?
Jij weet niks van mijn kwalen. En als je me niet gelooft kom gerust eens naar Leeuwarden en vraag het mijn dokter!
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Dreigingen.

Bericht door sniper snoop »

Tyrant schreef:
sniper snoop schreef:
Tyrant schreef:Mijn IP lijkt op dat van het gebande persoon omdat we in dezelfde stad wonen.
Ik ken dit persoon.
Maar ik ben niet dezelfde persoon.
Jij begrijp me verkeerd. Ikzelf ga hier niet veel vertellen. Het forum bezit normaal een systeem dat aan de hand van uw VASTE gegevens u kan terug vinden. Uw vriend mag bijna dezelfde IP hebben, hij zal NIET geregistreerd worden onder uw gegevens, omdat uw gegevens BLIJFT (en de IP niet) en zijn gegevens anders is.
Ja dat snap ik.
Dus.....uw vriend is geen excuus. :wink:
Sta jij in de IP van de gebande accounts, heeft het forum alle recht om uw provider te mailen. En volgens mij doen ze andere dingen. Ik weet dat er iemand eens geschorst werd met gerechtelijke stappen. Omdat hij zijn IP iedere keer liet wijzigen om bans te vermijden en relletjes te stoken (spam). Maak het niet erg, en hou uw kop.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gast

Re: Dreigingen.

Bericht door Gast »

Kugelblitz schreef:Doe niet zo big-time gast... Het is je eigen schuld dat je eruit geflikkerd bent.
Big time? Ik ben Tyrant niet, en m'n eigen schuld? Zielige zogenaamde 'community' dit. Applaus!. Citaat gewonnen van 'De meest ONvriendelijke forum van het eeuw!'
Tyrant

Re: Dreigingen.

Bericht door Tyrant »

Ook alweer zo'n onvriendelijk volwassen persoon.
De jeugd van tegenwoordig?
Niet echt.
De ouderen van tegenwoordig die en kind/tiener afzeiken.
Knap zeg.

Ik heb niks aan mijn IP gedaan.
Mijn vriend ook niet.

Hij zijn eigen IP en ik ook mijn eigen IP

Het rare is...
Dit soort gevallen lijken altijd te gebeuren op Nederlandse forums.
Niet buitenlandse forums waar ze en STUK vriendelijker zijn.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Dreigingen.

Bericht door sobel »

Ik snap dat het heerlijk is om allemaal lekker anoniem te gaan posten hier in het vragen gedeelte, maar dat lijkt me geen goed idee PB gewoon een moderator als je iets te zeggen hebt dat is veeele male makkelijker :)

(dit is trouwens de inleiding voor een slotje ;))
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gesloten