Betalingen US

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Betalingen US

Bericht door S1991 »

Ja dat betekend dat de ontvanger moet tekenen voor ontvangst. Oke hij doet het maar wie zegt dan dat daar inderdaad het geld in zat? Dan wordt het woord tegen woord. Dus ik zeg blijf maar fijn bij PayPal !
Kijk maar naar de reactie van Johan, weet je denk ik ook gelijk genoeg over Western Union.

Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
mtdr
Lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:43
Locatie: Gld

Re: Betalingen US

Bericht door mtdr »

Het ligt er denk ik ook aan wat voor een bedrag je wilt verzenden, ik heb per post nog nooit meer als 30 euro verzonden dat is nog wel te doen maar als je over honderd(en) of duizend(en) euro's zou spreken is het natuurlijk een ander verhaal, dan zou ik het zeker niet per post doen net als de meesten hier. :wink: Ik moet wel zeggen dat ik de brieven nog nooit aangetekend heb verzonden maar toch altijd netjes mijn items heb gekregen, misschien het geluk van dat ik steeds net de eerlijke verkopers er tussen uit pak.
Verzamel D-Day Soldbucher.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Betalingen US

Bericht door sobel »

Western Union werkt ook prima, recent nog mee betaald het is even iets ingewikkelder maar werkt prima voor verkopers die geen paypal hebben.
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
US army
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 11 dec 2009, 16:41
Locatie: Belgium!

Re: Betalingen US

Bericht door US army »

sobel schreef:Western Union werkt ook prima, recent nog mee betaald het is even iets ingewikkelder maar werkt prima voor verkopers die geen paypal hebben.
Ik weet het toch niet, zo met Johan zijn verhaal te lezen, weet ik het toch niet
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten

Opzoek naar BOB patched items
Plaats reactie