Games

Games, etc. Let op: modelbouw, reenactment e.d. hebben eigen onderdelen.
California
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 16 jun 2009, 15:14

Re: Games

Bericht door California »

neuh speel het af en toe en niet zoveel tijd achter de pc :)
michiel1551
Lid
Berichten: 6
Lid geworden op: 10 aug 2009, 15:06
Locatie: bonheiden

Re: Games

Bericht door michiel1551 »

Ik speel vaak company of heroes, tales of valor. Een fantastische strategie-game over de tweede wereldoorlog.
Gebruikersavatar
Nick U
Lid
Berichten: 727
Lid geworden op: 24 mar 2009, 15:32

Re: Games

Bericht door Nick U »

heb gisteren brothers in arms er maar weer eens opgezet, een ietswat moeilijker besturing, maar er komt wel wat tactiek bij kijken en dat is leuk.
Altijd op zoek naar zaken die met de meidagen 1940 te maken hebben m.b.t. de omgeving Dordrecht en Moerdijk.

Gezocht: EK2 certifcitaat Tweede Tol FJR.1
Gebruikersavatar
Xray
Lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 21 jul 2009, 09:19

Re: Games

Bericht door Xray »

Gister weer eens begonnen met Silent Hunter 4 .... dat word weer ruzie met mn meissie omdat ik avonden achter de pc zit :bonk:
Gebruikersavatar
Jonkerman
Lid
Berichten: 191
Lid geworden op: 25 jan 2009, 22:36

Re: Games

Bericht door Jonkerman »

Aah, volgens mij heb ik Silent Hunter 3 nog. Mijn versie was in een Duitse U-boot. En dan de taal op Duits zetten, heerlijk gewoon. :D
Gebruikersavatar
Xray
Lid
Berichten: 46
Lid geworden op: 21 jul 2009, 09:19

Re: Games

Bericht door Xray »

Jonkerman schreef:Aah, volgens mij heb ik Silent Hunter 3 nog. Mijn versie was in een Duitse U-boot. En dan de taal op Duits zetten, heerlijk gewoon. :D
Silent Hunter 3 is inderdaad fantastisch _/-\o_

In SH4 ben je een U.S. Sub in de Pacific. Ook leuk voor de afwisseling.
Heb een patch en update gedownload voor SH4. Zo zijn er een aantal bugs uitgehaald en kan ik authentieke radio uitzendingen in mn grammafoonplaat zetten.
Echt fantastisch.... Je waant je echt weer in die tijd! _/-\o_
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Games

Bericht door iknowdintoo »

Ja schitterend, tijdenlang rondvaren tot je eindelijk een klein vijandelijk bootje ziet, en dan is het weer te slecht om je boordgeschut te gebruiken :P
Of, over de woeste baren naar Amerika, en dan New York invaren (toen ik dat deed bleek deze qua schepen volledig verlaten.. Toen maar het Vrijheidsbeeld beschoten met m'n Acht Komma Acht :evil:
Gebruikersavatar
Jonkerman
Lid
Berichten: 191
Lid geworden op: 25 jan 2009, 22:36

Re: Games

Bericht door Jonkerman »

Ik heb nu eindelijk de handleiding eens doorgelezen, want ik was altijd bar slecht in het aanvallen. (heb het ook weer geïnstalleerd :D)
Het realisme is lekker hoog als je op historisch speelt, zelf al die dingen berekenen met een rekenmachine (range = masthoogte / sin alpha).
Gebruikersavatar
michael91
Lid
Berichten: 53
Lid geworden op: 24 feb 2007, 16:49
Locatie: Rotterdam

Re: Games

Bericht door michael91 »

Ik weet niet of mensen deze game al kennen. Maar ik zag het net op youtube en het ging over de tweede wereldoorlog. Het spel heet Achtung panzer: Kharkov 1943.
Het is een real-time strategy spel. En komt dit kwartaal als het goed is uit, alleen voor de pc.

http://tweakers.net/nieuws/65019/parado ... 3-aan.html

[youtube]<object width="560" height="340"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/ozF4F6oXjpY&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/ozF4F6oXjpY&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="560" height="340"></embed></object>[/youtube]

Ik dacht ik meld het even :P
Groetjes,
Michael
Before you lead your men in war to a victory, You have to lead them first through hell
Gebruikersavatar
TimD
Lid
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 apr 2008, 21:29
Locatie: Dokkum-Friesland-Nederland

Re: Games

Bericht door TimD »

Als mensen nog een goede wo2-shooter willen spelen
raad ik : Red orchestra aan.

Je kunt hem als het goed is via bol.com kopen, of via STEAM. Als je hem dan download
krijg je er 2 uitbreidingen bij. Mare nostrum (Afrika) en Darkest Hour (Normandië). Zelf
speel ik veel Darkest hour.

Je hebt verschillende mogelijkheden met deze game.

1-Tank maps: Je bent dus een tankcommandant of tankcremmember. Je kunt dan in bijna alle tanks spelen.
2-Infantery-map: Naam zegt het al.

Alles in deze game is echt ongelovelijk goed uitgebalanceerd. Niet iedereen loopt met
een mp40 te schieten, aangezien die maar beperkt zijn. Net zoals sniper, MG etc.
Ook bij de tankmaps is het goed gebalanceerd. Geen honderden tigertanks, maar beperkt aantal etc.

Zijn vast wel genoeg reviews van te vinden op bijvoorbeeld http://www.gamespot.com.

Groet,

Tim
-3/. Pz. Gren. Rgt. 60. Panzer Division 116. "Der Windhund"-
Gebruikersavatar
KNIL.
Lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 feb 2010, 17:57
Locatie: Zuid holland

Re: Games

Bericht door KNIL. »

Nu we het over games hebben.
Ik was aan het sparen voor en ps3 maar nu ik toch weer WO2 spul van zolder heb gehaald ga ik toch maar weer opzoek naar spullen.
Dag ps3.... :zapped: _/-\o_
Robbert A
Lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 13 mar 2008, 21:00

Re: Games

Bericht door Robbert A »

sinds dinsdag Bioshock 2 in huis :D
hij ziet er echt briljant uit maar is lastiger dan de eerste
''het spijt me dat ik het uniform heb aangetrokken, niet dat ik deelgenomen heb aan de gevechten, maar dat ik het uniform heb aangetrokken. Er zit een onuitwisbare vlek op'' --- Nederlandse oud-SSer

The Pacific, Hell was just an ocean away
Plaats reactie