Welke game speel je nu?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Robbert A
Lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 13 mar 2008, 21:00

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Robbert A »

private parts schreef: waar liggen die ''egs''
ben er nog nooit 1 tegen gekomen?
er liggen er 2 of 3 in een teddybear fabriek in DCm, op een of ander kruispunt....
ben alleen de exacte locatie kwijt.... ik ga hem weer eens opzoeken
''het spijt me dat ik het uniform heb aangetrokken, niet dat ik deelgenomen heb aan de gevechten, maar dat ik het uniform heb aangetrokken. Er zit een onuitwisbare vlek op'' --- Nederlandse oud-SSer

The Pacific, Hell was just an ocean away
Gebruikersavatar
fritz derochebrune
Lid
Berichten: 517
Lid geworden op: 06 okt 2007, 21:33
Locatie: Misj

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door fritz derochebrune »

The Elder Scrolls IV Oblivion

Het enige spel waar ik al honderden uren zoet mee ben geweest :P

En deze ook nog tussendoor: (Bruggenbouwer :D )
http://armorgames.com/play/5171/cargo-b ... es-edition
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
Gebruikersavatar
Sherman
Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 04 mei 2007, 19:39
Locatie: Naaldwijk

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Sherman »

Heb Vrijdag Brothers in Arms Hell's Highway gekocht.
Geen verkeerd spel, moet wel redelijk wennen aan de besturing..
Nuts!
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door iknowdintoo »

Ik heb de besturing helemaal veranderd, dan is het zeker de moeite waard om te spelen.
Gebruikersavatar
irish guards
Lid
Berichten: 460
Lid geworden op: 11 dec 2006, 15:31
Locatie: ridderkerk

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door irish guards »

Cod 4 online.
Wil ook nog cod 5 kopen, maar als ik zo op internet kijk voor de prijzen...
Meeste winkels verkopen hem nog rond de 60 euro!
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Akko »

irish guards schreef:Cod 4 online.
Wil ook nog cod 5 kopen, maar als ik zo op internet kijk voor de prijzen...
Meeste winkels verkopen hem nog rond de 60 euro!
OFF-TOPIC:
Ik heb overlaatst mijn cod5 verkocht,
in bart smit is cod 5 rond 20 euro, op 2de hands veilingsites ook rond 20 a 25 euro.
Als je hem echt nieuw wilt dan gaat het je zeker rond 50 euro kosten.
Ik zeg het je maar ;)

ON-TOPIC:
Ik speel terug cod6 op ps3.
Assassin's creed een beetje beu gespeeld :p
Al die veertjes zoeken is zo ambetant.
Zelfs met hulp van sites.
Ik heb nog maar na 2 weken spelen, 48 veren gevonden.
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door sobel »

Morgen non stop Call of duty modern warfare 2 spelen!
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
zjopske
Lid
Berichten: 1443
Lid geworden op: 19 apr 2009, 19:37
Contacteer:

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door zjopske »

sobel schreef:Morgen non stop Call of duty modern warfare 2 spelen!
Heb hem al 3x uitgespeeld :P
Na 5 uur heb je al de gehele campain doorgelopen, is wel jammer...
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
martinus
Lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 06 mar 2009, 17:48
Ontvangen: 9 keer

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door martinus »

Ben bezig met Brother in arms Hells Highway. Echt een tof spel, alleen de besturing is ff wennen.
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Akko »

@zjopske: ja ik vind het ook spijtig dat deze zo snel is uitgespeeld, zelfs veteran is makkelijk.
De special ops daarentegen vind ik kakmoeilijk :p
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door iknowdintoo »

Ik vind dat je de SP eerder moet zien als een film, dan heb je er veel meer plezier van :P
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Stefan »

Jaja, ik heb weer een nieuwe; Saint Row 2. :)

Dit spel is ongeveer net zoals de Grand Theft Auto serie's, alleen 10x zo hard en zo grof, er zit een betere story line in, dan in GTA: San Andreas.

[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/_g7F7Pq-lh0&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/_g7F7Pq-lh0&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
De trailer van Saint Row 2.


Het spel is gesitueerd in een vernieuwde versie van Stillwater, een fictieve stad die grotendeels gebaseerd is op de steden Chicago en Detroit. Het spel gaat verder waar Saints Row geëindigd was, waarbij de speler ontwaakt uit een trauma geïnduceerde coma in een gevangenisziekenhuis, vijftien jaar na de gebeurtenissen van Saints Row, alleen om te ontsnappen uit het gevangeniseiland en weer lid te worden van de 3de Street Saints, de bende waar de serie om draait. De protagonist leert dat de Heiligen (de Saints) hun macht hebben verloren, en dat drie nieuwe bendes de macht in Stilwater hebben overgenomen. Deze drie bendes zijn de Ronin(geel), de Sons of Samedi(groen) en de Brotherhood(rood). De Ronin is een Yakuza bende die geleid wordt door Kazuo Akuji. De Sons of Samedi is een bende die geleid wordt door een Jamaicaan, bekend als 'The General'. De Brotherhood is een bende die geleid wordt door Maero.

Te voet is de speler in staat om te wandelen, hardlopen, zwemmen, klimmen en springen, alsook gebruik te maken van wapens en vechtbewegingen. De hele engine is herschreven, hierdoor zijn nieuwe vliegende voertuigen beschikbaar. Daarnaast is het nu ook mogelijk online coöperatief te spelen. De speler kan het fysiek en kleding van zijn personages veranderen.

Het spel heeft goede recensies gekregen met een gemiddelde score van 81% volgens Metacritic. IGN gaf het spel een 8.2/10 en vond dat de missies gevarieerd waren en dat het geweldig is dat het mogelijk is om door de campaign te spelen met twee spelers, maar kritiseerde het spel voor zijn technische fouten. GameSpot gaf het spel een 8.0/10 en dacht dat de gevechten bevredigend waren, maar ook dat de computer bestuurde mannen in de speler zijn team frustrerend waren en dat de multiplayer vergeetbaar was.


[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/meP62UPanio&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/meP62UPanio&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]
Missie 1, als je ontwaakt uit het coma.


Zoals je in het filmpje ziet, kun je je eigen gezicht vormen, helaas heeft die uploader het filmpje een beetje laten mislukken door hem een "clowns" gezicht te geven. Maar echt een aanrader, super vet spel :D Ik speel hem nu bijna iedere dag.
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Akko »

Stefan, het ziet er geweldig spel uit. :D

Ik heb GTA san andreas en ik vond het een geweldig spel.
De andere GTA's vond ik nl minder wegens niet zo'n fijne missies en niet kunnen karakteriseren van je ventje.
Zelfs al is het een clown gezicht :d het blijft mooi dat je zelf kan kiezen hoe hij eruit ziet.

Voor welk platform heb je dit spel gekocht mss?
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door sobel »

zjopske schreef:
sobel schreef:Morgen non stop Call of duty modern warfare 2 spelen!
Heb hem al 3x uitgespeeld :P
Na 5 uur heb je al de gehele campain doorgelopen, is wel jammer...

ik speel dan ook enkel de multiplayer :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Newgate
Lid
Berichten: 8
Lid geworden op: 15 feb 2010, 15:54

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Newgate »

Ik zit met smart te wachten op Bad company 2


Heb de demo gespeeld, en ziet er heel mooi uit.


Verder heb ik :
Medal of honor (airborne)
Call of duty (hele serie)
Metal gear solid
Bad company 1

En nog wat race spellen..
Plaats reactie