Wit balkje....

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.

Deze vernieuwing...

..is mij nog niet opgevallen.
10
40%
..vind ik storend, het forum is geen kermisattractie.
4
16%
..stemt mij matig enthousiast.
5
20%
.. is wel oke, best grappig
4
16%
.. vind ik geweldig! Meer van dit soort dingen graag!
2
8%
 
Totaal aantal stemmen: 25

Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Om bijvoorbeeld de onderdelen: Babbelbox,verzamelen,algemeen wo2 etc zo aan te klikken is wel fijn,maar ik de subforums zelf(Om de topics aan te klikken)vind ik het wat minder fijn.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ik kan het wel aanpassen dat het alleen op het hoofdscherm werkt.... is mogelijk
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
monmax
Lid
Berichten: 453
Lid geworden op: 26 nov 2002, 22:10

Bericht door monmax »

'K heb gister Messenger 6.2 geïnstalleerd, dacht dat het daar aan lag. Afgezien daarvan, nogal irritant.
Gebruikersavatar
okke
Lid
Berichten: 3369
Lid geworden op: 25 feb 2003, 20:31
Locatie: Rosmalen
Gegeven: 3 keer

Bericht door okke »

Proos schreef:En als je nu iets verder naar rechts klikt, in de vakken van "auteur", "aantal posts" etc?
Ja; dat had ik mij ook al aangeleerd, maar het zorgt dat ik geconcentreerder mijn klikken moet plaatsen en niet een beetje mijn cursor heen en weer kan zwaaien en en kan klikken zonder dat hierdoor gesurfd wordt, behalve als mijn cursor veranderdtin een handje.
Zelf Denken Samen Leven - Humanistisch Verbond
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Ik snap niet dat dat irritant kan zijn :?
Gebruikersavatar
barry
Lid
Berichten: 244
Lid geworden op: 04 apr 2004, 19:45
Contacteer:

Bericht door barry »

T'is zeker wel irritant. Bijvoorbeeld wanneer ik een msn- of ander scherm op de voorgrond heb staan. Vervolgens klik ik willekeurig op het forum-scherm, waardoor ik nu automatisch op de 1e pagina van een topic terechtkom. Irritant !!!
-F.U.B.A.R-
Gebruikersavatar
Brianlinden
Lid
Lid
Berichten: 2504
Lid geworden op: 03 jan 2004, 22:13
Locatie: Leiden

Bericht door Brianlinden »

Ik zie niks hoe moet het eruit zien ! ?
Gebruikersavatar
Giel
Lid
Berichten: 1460
Lid geworden op: 06 mei 2004, 19:05
Locatie: Gent

Bericht door Giel »

Proos heeft op de eerste pagina al een prentje gemaakt voor alle blinden onder ons :P
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Omdat wat Robin.H en Antwerpx zeiden gewoon waar is, heb ik sowieso alvast het balkjes effect bij de fora zelf verwijderd. Het is nu alleen nog te zien op de beginpagina, ik zal mbt de beginpagina dit topic nog even op me laten inwerken ;)
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Ik heb er niet echt last van. Stemt mij dus matig enthousiast :wink:
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Ik vind het vervelend, als je naast het linkje "new posts" klikt, kan je weer helemaal opnieuw beginnen met het zoeken naar nieuwe berichten. Als je een middag niet geweest bent op dit forum dan word het vrij vervelend.
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Dodo schreef:Ik vind het vervelend, als je naast het linkje "new posts" klikt, kan je weer helemaal opnieuw beginnen met het zoeken naar nieuwe berichten. Als je een middag niet geweest bent op dit forum dan word het vrij vervelend.
Ik snap 'm niet :?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Proos schreef:
Dodo schreef:Ik vind het vervelend, als je naast het linkje "new posts" klikt, kan je weer helemaal opnieuw beginnen met het zoeken naar nieuwe berichten. Als je een middag niet geweest bent op dit forum dan word het vrij vervelend.
Ik snap 'm niet :?
dat was eerst.. Dat oranje vakje, als je daar op klikt, kom je bij de laatst geposte antwoorden. Zo'n pijltje. Eerst kreeg je ook een wit balkje daar, en als je naast het pijltje klikte, dan kwam je aan het begin van het topic. Moest je gaan zoeken naar de nieuwe posts...
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Eerst kreeg je?

Nu niet meer dus?
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

Proos schreef:Eerst kreeg je?

Nu niet meer dus?
jep idd. Of vergis ik mij nu? Nee, ik weet het zeker.

Afbeelding

Als je naast dit pijltje klikte opende het topic toch. Nu niet meer!
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Plaats reactie