Slowchat topic - deel 18

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Akko »

Ik rijd vandaag naar het school, zoals elke dag met de ipod classic.
Het enige verschil was dat ik vandaag ipod oortjes in had ipv van m'n WESC koptelefoon.
Valt die tijdens het fietsen wel uit mijn zak op de grond. --"

Ik stopte en ging paar meter naar achter, pakte mijn ipod op, zag er nog goed uit, buiten een klein duikje boven scherm.
Maar toen ik hem terug opzette, bleek het dat het schermpje half kapot was.
Alle geluk kan ik nog mp3 beluisteren maar video zit er niet meer in denk ik. --"

Dat is al men 2de ipod die ik na 1 jaar kapot maak door een ongelukje.
Deze heeft wel 5 maandjes langer meegegaan x)
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
iknowdintoo
Lid
Berichten: 1753
Lid geworden op: 10 okt 2007, 17:33
Locatie: Terherne, Friesland
Ontvangen: 1 keer

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door iknowdintoo »

Geen verzekering? Als ik mijn touch kapot laat vallen, krijg ik gewoon een nieuwe :P
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Akko »

Ik weet niet, ik ga eens zoeken naar mijn garantiebewijs. Hopelijk vind ik ze.
Anders ga ik mss een touch kopen. Maar zo duur voor 64 gig --"
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
zjopske
Lid
Berichten: 1443
Lid geworden op: 19 apr 2009, 19:37
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door zjopske »

Ach, filmpjes kijken kun je het beste op een laptop.
Voor de muziek koop ik altijd zo`n goedkoop ding, dan maakt het niks uit als ze snel kapot zijn.
Maar ik heb er wel een behoorlijk dergelijke aan overgehouden, alles kun je er mee doen.

Het zelfde geld voor telefoons, iedereen koopt als maar nieuwe. Wat doe je met een telefoon? Bellen, sms`en?
Ik heb zo`n oud kreng, je kunt er alles mee. Ik heb hem een keer gebruikt als paintball doelwit, tijdens het wk telefoon voetbal mee gedaan.
Je kunt er nog altijd lol mee hebben ;)
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Kugelblitz »

Voorzichtig met je dure spul zijn he... :wink:
Heb ook een iPod Classic en heb al twee keer gehad dat het scherm totaal vast liep! Gelukkig wel 2 keer een nieuwe gehad, omdat het binnen de garantieperiode viel... Mijne is ook weleens gevallen tijdens het fietsen, maar gelukkig niet kapot gegaan! :)

Die nieuwe Nano's van 8GB kosten trouwens ook geen zak meer tegenwoordig, €110,-... Vroeger kon je daarvoor niet eens een iPod Shuffle kopen!

Groeten, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Akko »

Ja idd,
ik heb mijn bewijs teruggevonden, en er staat op dat ze 103 weken na de aankoop er een herstelgarantie is: het toestel wordt helemaal hersteld.
(De aankoop was 15/11/2008)
Maar daar onder zetten ze ook dat de garantie alleen geldig is op fabricagefouten?

Daar kan ik dus niet aan uit?
Dus het is gratis om te herstellen als het een fabricagefout is?
Maar anders dus niet?

En die nieuwe ga ik dan mss wel thuis laten :p
Maarja, ik vind het handig, films op zo'n ipod zien. Weet je, je kan direct zien en het scherm word je normaal na een tijd.
Het is ook veel sneller geinstalleerd dan dvd schermpje pakken enzo.
En heb nl ook veel muziek , dus met ipod's met weinig gig ben ik niet veel :p

Grt
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door sobel »

Ik heb ook een ipod touch :) inmiddels mijn 4e dankzij mijn verzekering, laatst was het zelfs zo (ik had namelijk een 16 GB) toen was hij kapot en kreeg ik een nieuwe maar het 16GB model was niet voorradig of werd toen al niet meer gemaakt. Mijn verzekeraar keert of het zelfde artikel uit of een betere dus ik kreeg een 32 GB :D mocht ook wel aangezien zelfs die nu al vol staat... maarja 6.99 p/m betalen heb ik er wel voor over :)
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Stefan »

Inderdaad, ik heb dat ook bij mijn telefoon (Nokia N97)
Is al 2x stuk gegaan, dezelfde dag nog een nieuw apperaat. :)
Nieuwkomer
Lid
Lid
Berichten: 230
Lid geworden op: 01 mar 2010, 16:10

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Nieuwkomer »

Fiets ik weg bij men stage, hoor ik een klap ik dacht ohnee niet weer 2 auto's op elkaar, ligt men band uit elkaar en dan moet je nog 2,5km naar het station, achja terug in ze 1 en fietsen maar :P
Think out of the box!
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Akko »

Hej Nieuwkomer, dat is ook wel niet fijn xs
Heb ook zoiets voorgehad vandaag.

Ik reed naar de winkel met de fiets.
Ik wil op hoger verzet rijden. Valt ineens dat kakding ervanachter af.
Heb ik de weg naar de winkel en terug helemaal te voet moeten gaan.

Ik had ook Burn meegepakt en dat was via het "steppen" op een of andere manier tegen mijn zadel gegaan
waardoor er een bluts inzat en begon te lekken. Pas halverwege voelde ik nattigheid.
En heel mijn rug vanonder was nat en rook naar Burn, mijn rugzak ook helemaal naar de vaantjes --"

maarja, life goes on :D

Grt
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Kugelblitz »

Akko schreef:Ja idd,
ik heb mijn bewijs teruggevonden, en er staat op dat ze 103 weken na de aankoop er een herstelgarantie is: het toestel wordt helemaal hersteld.
(De aankoop was 15/11/2008)
Maar daar onder zetten ze ook dat de garantie alleen geldig is op fabricagefouten?

Daar kan ik dus niet aan uit?
Dus het is gratis om te herstellen als het een fabricagefout is?
Maar anders dus niet?

En die nieuwe ga ik dan mss wel thuis laten :p
Maarja, ik vind het handig, films op zo'n ipod zien. Weet je, je kan direct zien en het scherm word je normaal na een tijd.
Het is ook veel sneller geinstalleerd dan dvd schermpje pakken enzo.
En heb nl ook veel muziek , dus met ipod's met weinig gig ben ik niet veel :p

Grt
Garantie is inderdaad enkel voor fabricagefouten (logischerwijs), anders kun je wel met elk krasje een nieuw apparaat komen halen!
Mijn iPod liep steeds compleet vast, dus duidelijk iets mis met de techniek en geen gevolg van vallen etc.

Als jouw ding op de grond dondert en het scherm vervolgens barst is dat helaas je eigen schuld, aangezien dit niet komt door een fabricagefout...

Tegen zoiets helpt dan enkel zo'n verzekering tegen diefstal en val- of waterschade... Meestal maar enkele euro's per maand, maar ik neem het er zelf nooit bij. Als er echter iets gebeurt is het toch wel handig, maarja...

Denk dat je op zoek moet naar een nieuwe iPod en wellicht deze keer wel een verzekering afsluiten.

Groeten, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Stefan »

En jawel hoor...

Vandaag klaar officieel klaar met een van mijn andere hobby's:

Aan scooters sleutelen...
Met voorkeur naar Yamaha Aerox.

Eerste keer gewerkt met de "flip flop" kleur. (Parlemoer)

Is best mooi geworden...

Tja.. Boys with toys hè.. :P
Bijlagen
Project Aerox Peter_0034.jpg
Project Aerox Peter_0033.jpg
Project Aerox Peter_0032.jpg
Gebruikersavatar
sobel
Lid
Berichten: 6660
Lid geworden op: 18 jun 2005, 21:07
Locatie: Nederland

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door sobel »

Ik sluit echt bij alles een verzekering af! Ipod, Telefoon.. Vorige maand nog liet ik mijn samsung Jet uit mijn vest vallen, barst in het schermpje kost wel 35 euro eigen risico maar zonder die verzekering had het repareren duurder geweest dan een nieuwe telefoon..
''voor de oorlog wist ik niet wie een jood was en wie niet. De nazi's hebben dat onderscheid gecreëerd''
Gebruikersavatar
fritz derochebrune
Lid
Berichten: 517
Lid geworden op: 06 okt 2007, 21:33
Locatie: Misj

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door fritz derochebrune »

Even tussendoor: na een maand vrijwel niet online te zijn geweest, ben ik er weer! 1 vakantie, 2 ziektes en 2 grote werkstukken voor school zijn de redes voor mijn lange afwezigheid, maar ik ben terug! :D
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
Gebruikersavatar
Westwall
Lid
Berichten: 954
Lid geworden op: 20 okt 2008, 15:23

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Westwall »

Goed om te horen! :)
Gesloten