Waar ga jij heen op vakantie?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
mtdr
Lid
Berichten: 371
Lid geworden op: 01 jan 2008, 21:43
Locatie: Gld

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door mtdr »

Voor het 3de jaar op rij naar Colleville sur Mer, direct aan Omaha Beach, twee weken lang. Van al m'n bidprenten de graven fotograferen etc.(30 stuks, en over 5 begraafplaatsen verspreid...) wordt weer een fantastische vakantie. :mrgreen:
Verzamel D-Day Soldbucher.
jurgen
Lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 17 okt 2007, 22:52

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door jurgen »

Mike.H schreef:Ik zit nu al sinds Oktober 2009 in het buitenland. Eerst 2 dagen Singapore, toen een week Maleisië, toen 10 dagen Bali, 2 weken Sydney en the blue Mountains, daarna 2 en een halve maand Nieuw Zeeland gedaan, toen weer naar Brisbane gevlogen en ik ben nu al zo'n 3 weken in the East Coast van Australia. Zit nu in Townsville, prima te doen hier :). beter dan al die klotesneeuw bij jullie denk ik dan maar ;). Ik ga met een paar dagen naar 'boven' naar Cairns. Daar blijf ik dan tot de 28e, dan vlieg ik door naar Darwin en vanaf Darwin vlieg ik op 3 Maart weer naar huis.

Jaja, was me een reisje wel en hij is nu al bijna voorbij! Damn!

Cheerio.
Dat lijkt me een uitermate boeiende reis, ik neem aan dat je minstens 10.000 foto's hebt gemaakt van al wat je bent tegengekomen? :P


Ergens eind april ga ik een midweek naar Praag, schijnt mooi te zijn daar.
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door Mike.H »

rutger schreef:
Mike.H schreef:Ik zit nu al sinds Oktober 2009 in het buitenland. Eerst 2 dagen Singapore, toen een week Maleisië, toen 10 dagen Bali, 2 weken Sydney en the blue Mountains, daarna 2 en een halve maand Nieuw Zeeland gedaan, toen weer naar Brisbane gevlogen en ik ben nu al zo'n 3 weken in the East Coast van Australia. Zit nu in Townsville, prima te doen hier :). beter dan al die klotesneeuw bij jullie denk ik dan maar ;). Ik ga met een paar dagen naar 'boven' naar Cairns. Daar blijf ik dan tot de 28e, dan vlieg ik door naar Darwin en vanaf Darwin vlieg ik op 3 Maart weer naar huis.

Jaja, was me een reisje wel en hij is nu al bijna voorbij! Damn!

Cheerio.
Vanwege stage o.i.d. ?
Nee, niet eens ;). Ik was klaar met m'n havo, wist niet wat te doen en toen ben ik in de zomervakantie maar gewoon veel gaan werken en toen besloot ik lekker pleite te gaan, prima te doen :)! Maja in Maart weer terug, dan nog ff werken en dan in April naar Open Dagen enzo :).
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
Gebruikersavatar
Mike.H
Lid
Berichten: 3298
Lid geworden op: 20 dec 2005, 21:54
Locatie: Apeldoorn

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door Mike.H »

jurgen schreef:
Mike.H schreef:Ik zit nu al sinds Oktober 2009 in het buitenland. Eerst 2 dagen Singapore, toen een week Maleisië, toen 10 dagen Bali, 2 weken Sydney en the blue Mountains, daarna 2 en een halve maand Nieuw Zeeland gedaan, toen weer naar Brisbane gevlogen en ik ben nu al zo'n 3 weken in the East Coast van Australia. Zit nu in Townsville, prima te doen hier :). beter dan al die klotesneeuw bij jullie denk ik dan maar ;). Ik ga met een paar dagen naar 'boven' naar Cairns. Daar blijf ik dan tot de 28e, dan vlieg ik door naar Darwin en vanaf Darwin vlieg ik op 3 Maart weer naar huis.

Jaja, was me een reisje wel en hij is nu al bijna voorbij! Damn!

Cheerio.
Dat lijkt me een uitermate boeiende reis, ik neem aan dat je minstens 10.000 foto's hebt gemaakt van al wat je bent tegengekomen? :P


Ergens eind april ga ik een midweek naar Praag, schijnt mooi te zijn daar.
Hehe ja het is inderdaad wel een boeiende reis! ik was eerst met een vriend tot nieuwjaar en daarna gewoon zelf verder gereist met mijn vertrouwde backpackie.. Prima te doen, op jezelf reizen :). Je ontmoet veel mensen, hastikke gezellig. Haha ik heb geen 10.000 foto's.. Op zich vind ik zelf dat ik erg weinig foto's heb gemaakt.. ik heb er maar 400 ofzo tot nu toe.. terwijl ik mensen heb gesproken die pas een maandje onderweg waren en al 2.000 foto's hadden gemaakt.. Maja ik heb ook geen zin om de hele dag met m'n fototoestel in m'n hand te lopen, dan voel ik me net zo'n Japanse toerist :P.

Toe maar! Ja Praag hoor ik ook goeie verhalen over. Denk dat ik daar ook wel heenga over een paar jaar, in combinatie met een tochtje naar Moskou ofzo, lachen man. Wat ga je doen daar? beetje vakantievieren of actieve dingen doen ;)?
Go, tell the Spartans, stranger passing by,
That here, obedient to their laws, dead we lie. —
King Leonidas at Thermopylae
jurgen
Lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 17 okt 2007, 22:52

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door jurgen »

Goh, wat we daar gaan doen, goeie vraag. Het is met een 100-tal personen van het laatste jaar middelbaar van onze school, dus we zullen daar wel wat sightseeing gaan doen denk ik. En 's avonds is iedereen vrij dus het Tsjechisch bier zal ook uitgebreid getest worden :wink:

Op verschillende momenten mag er vrij in de stad worden rondgelopen, dus als iemand iets weet dat je zeker moet zien, dan hoor ik dat graag. :)
Gebruikersavatar
wo2maneke
Lid
Lid
Berichten: 60
Lid geworden op: 02 aug 2009, 14:07

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door wo2maneke »

we kunnen niet op vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 :o :o :o :o :o :o :o :o
yo ik hou van bodem vonsten van de oorlog en ik verzaamel het ook graag ik vind wel de bodem vonsten mooi als ze uit de wo1 of wo2 komen dit is een coole site
Gebruikersavatar
Martijn95
Lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 25 feb 2008, 18:18

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door Martijn95 »

wo2maneke schreef:we kunnen niet op vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111 :o :o :o :o :o :o :o :o
Wrm dan niet??


OT: Ik kon kiezen met mn zusjes en stief-broertje, of 2 weken naar engeland. Of 2 weken naar de Ardennen en in de Kerstvakantie een weekje wintersport. Ik koos voor het 2e :D Puur omdat het mooi is in de ardennen, en je hebt daar een leuke survival-baan!

Greetz,,
Opgeheven account 4914

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door Opgeheven account 4914 »

COD; Ga je dan niet naar een van de tientallen museums in de Ardennen over het Ardennenoffensief?
Lijkt mij toffer in de Ardennen, maar in Engeland heb je daar ook wel veel (oude vliegvelden, Imperial War Museum,...)
stokes
Lid
Berichten: 33
Lid geworden op: 26 aug 2009, 14:31

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door stokes »

Ik ga naar Roemenië in juli 8) voor de tweede keer!
Gebruikersavatar
zjopske
Lid
Berichten: 1443
Lid geworden op: 19 apr 2009, 19:37
Contacteer:

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door zjopske »

stokes schreef:Ik ga naar Roemenië in juli 8) voor de tweede keer!
Mocht je zo´n m34-39 met plaat tegenkomen, neem mee :)

Ik ga zelf in het heuvelige Duitsland zitten in de mei vakantie...
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
Opgeheven account 4914

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door Opgeheven account 4914 »

Wij twijfelen nog tussen Midi-Pyrenees wat niet ver is van Ouradour-sur-glane. Mocht dit niet door gaan zouden we naar de Ardennen gaan ofzo. Ook al is dit niet zo ver, toch zijn er daar mooie museums over het Ardennenoffensief. Zijn er daar ook museums over Mei 1940 (Buiten Eben-Emael) Die we hopelijk gaan bezoeken, als mijn ouders maar niet zeuren... :wink:

Groetjes
Gebruikersavatar
LordChaos
Lid
Berichten: 206
Lid geworden op: 28 jan 2010, 19:40

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door LordChaos »

Jentyyy, dat ken ik :P. Ik heb ze gelukkig dit jaar kunnen overhalen om voor de eerste keer naar Normandië te gaan. :)
Port-en-Bessin-Huppain om preciezer te zijn.
"Quand les riches se font la guerre, ce sont les pauvres qui meurent." - Jean Paul Sartre
Scherpschutter
Lid
Berichten: 116
Lid geworden op: 23 jul 2008, 17:28

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door Scherpschutter »

Dit jaar weer naar Normandie, Grandcamp Maisy. :)
'Give us the tools and we'll finish the job'
Frontovik
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 21 dec 2008, 12:31

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door Frontovik »

Moskou en St. Petersburg deze zomer :)
... was wel even schrikken na gisterochtend
Sovjet re-enactment groep
http://krasnyoktjabr.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

What ever happens, we have got
the Maxim guns, and they have not!
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: Waar ga jij heen op vakantie?

Bericht door panzer lehr »

Ik ga deze vakantie naar de Seelow hoogte voor de eerste keer is het er een beetje interesant en kun je er nog wat vinden.
of weet er iemand interresante plaatsen om te bezoeken ?
Plaats reactie