Slowchat topic - deel 18

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
pietertje
Lid
Berichten: 287
Lid geworden op: 24 jul 2008, 09:42
Locatie: Rijssen

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door pietertje »

heeft jullie spel al een naam??? t'klinkt in ieder geval fantastisch
Nieuwkomer
Lid
Lid
Berichten: 230
Lid geworden op: 01 mar 2010, 16:10

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Nieuwkomer »

Lekker weekje vakantie, weekje school en weer een weekje vakantie nog steeds blij met deze opleiding :lol: :evil:
Think out of the box!
Gebruikersavatar
fritz derochebrune
Lid
Berichten: 517
Lid geworden op: 06 okt 2007, 21:33
Locatie: Misj

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door fritz derochebrune »

Charly1975 schreef: Daarom gebruik ik ook liever de Mossberg. Nu schijnt het wel zo te zijn dat in de update van het spel het jammen een stuk minder is, maar ja dat haalt ook wel weer een beetje de spanning uit het spel.

Ben weer een game veder trouwens, je kunt je dan ff lekker uitleven met de .50, wel opletten op de rechterflank want daar heb je net geen bereik en daar willen ze dan toch net doorkomen. Is wel op te lossen door een paar boobytraps en een IED maar je moet wel snel zijn.
Ja, ik speel ook liever zonder patch... Geeft net die extra kick!

Trouwens, heb je in de vorige game niet die prisoner in het laatste gebouwtje aan de rechterkant bevrijdt? Die beschermt dan de rechterflank, nouja, voor even dan... Hij is niet bepaald de beste verdediger... :|

Trouwens net ontdekt dat Level 8 Sub 2 Game 19 een evil twin in de game heeft, die geopend wordt door witte aardappelmesjes... Het heet Level 8 Sub 2 Game 19 Ausf. B... wel een stuk moeilijker dan de originele, maar ik heb gehoord dat er ergens een double-barreled single-shot bazooka ligt, maar heb hem nog niet gevonden. :(
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

Nieuwkomer schreef:Lekker weekje vakantie, weekje school en weer een weekje vakantie nog steeds blij met deze opleiding :lol: :evil:
Totaal 6 uur les deze week 2 dagen vrij, weekje les, 2 of 3 weekjes vrij, paar uur naar school examens maken. Maandje of 2 vrij en dan naar vervolgopleiding in Heerlen. :D
Waar zowat half 5 havo naar toe gaat. :D
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Nieuwkomer
Lid
Lid
Berichten: 230
Lid geworden op: 01 mar 2010, 16:10

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Nieuwkomer »

Nog 8 weekjes school en dan zomervakantie, dan half jaar stage dan half jaar school, jaartje stage en klaar kan ik geld verdienen huisje kopen en collectie uitbreiden, toekomst plannen genoeg =)

Iedereen alvast succes met exames, het stelt allemaal niets voor :P
Think out of the box!
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

Nieuwkomer schreef:Nog 8 weekjes school en dan zomervakantie, dan half jaar stage dan half jaar school, jaartje stage en klaar kan ik geld verdienen huisje kopen en collectie uitbreiden, toekomst plannen genoeg =)

Iedereen alvast succes met exames, het stelt allemaal niets voor :P
Op het VMBO niet nee inderdaad. Maar havo denk ik toch iets anders... Ben benieuwd hoe ik het er van af ga brengen...
Heb in ieder geval al zes 7's (genoeg compensatiepunten dus), drie 6'en en twee 5'en moet wel lukken. :D
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Nieuwkomer
Lid
Lid
Berichten: 230
Lid geworden op: 01 mar 2010, 16:10

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Nieuwkomer »

Ik ken zat mensen die voor Havo ook geen drol hebben uigevoerd hoor, mijn vriendin moet ook examen doen laagste cijfer een 7 dus komt wel goed :D
Think out of the box!
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

Nieuwkomer schreef:Ik ken zat mensen die voor Havo ook geen drol hebben uigevoerd hoor, mijn vriendin moet ook examen doen laagste cijfer een 7 dus komt wel goed :D
Om eerlijk te zijn dit hele jaar heb ik ook nog geen f*ck gedaan... Maar raar genoeg heb ik nu wel zulke punten.... Beetje vreemd maar goed.
We'll see in several weeks !
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Nieuwkomer
Lid
Lid
Berichten: 230
Lid geworden op: 01 mar 2010, 16:10

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Nieuwkomer »

Om eerlijk te zijn doe ik nog geen f*ck :P
Nee lichtelijk overdreven, maar de middelbare school instelling (Zoals waarom vandaag doen als ik het morgen ook kan uitstellen?) kom je bedrogen mee uit op MBO/HBO e.d. veel zwaarder en daar vergissen heel veel mensen zich in.
Maare succes man :)
Think out of the box!
Gebruikersavatar
christiaan1989
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 27 aug 2006, 20:28

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door christiaan1989 »

Inderdaad Nieuwkomer, een vervolgopleiding is haast niet met een middelbare school instelling te doorlopen. (behalve bouwkunde en industrieel ontwerpen, dat zijn van die tekenstudies)
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

Nieuwkomer schreef:Om eerlijk te zijn doe ik nog geen f*ck :P
Nee lichtelijk overdreven, maar de middelbare school instelling (Zoals waarom vandaag doen als ik het morgen ook kan uitstellen?) kom je bedrogen mee uit op MBO/HBO e.d. veel zwaarder en daar vergissen heel veel mensen zich in.
Maare succes man :)
Inderdaad heb je zeker gelijk in. Begin september moet ik me er echt 100% voor geven voor deze studie want het kost genoeg... En dan is het niet zoiets als het VMBO of HAVO alleen maar lachen niks doen aardige punten halen en net met de hakken over de sloot over gaan. Nee nee dit jaar anders.. Minimaal elke dag beetje bij beetje leren (wat blijkbaar nog al moeilijk is bij mij xD) Maar goed, ben er wel benieuwd naar lijkt me super leuke opleiding en ook zowieso dat vrij veel vrienden van me en mensen waar ik mee omga naar Heerlen gaan. Dus dat is nog een pluspunt alleen dat reizen... Bahbah... uurtje en 10 minuten met de trein en nog eens 20 minuten met de bus... Terwijl als ik met de auto zou gaan in nog net geen 40 minuten daar ben. :P

Maar bedankt !
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
christiaan1989
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 27 aug 2006, 20:28

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door christiaan1989 »

Autootje kopen :P? Succes iig!
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
Nieuwkomer
Lid
Lid
Berichten: 230
Lid geworden op: 01 mar 2010, 16:10

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Nieuwkomer »

Haha ik dacht precies hetzelfde, ff auto kopen geen probleem toch :)
Think out of the box!
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

christiaan1989 schreef:Autootje kopen :P? Succes iig!
Autootje heb ik... Ofja... Mijn ouders gebruiken hem van mijn geld laat ik het zo zeggen lol. Maar nog geen rijbewijs.. :(
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Nieuwkomer
Lid
Lid
Berichten: 230
Lid geworden op: 01 mar 2010, 16:10

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Nieuwkomer »

Kassa aangenomen voor zaterdag ochtend 5 uurtjes per week, kijken of ik er meer kan gaan maken word investeren! :P
Think out of the box!
Gesloten