Slowchat topic - deel 18

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
christiaan1989
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 27 aug 2006, 20:28

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door christiaan1989 »

Tsjah, zonder rijbewijs wordt het lastig. Wel heerlijk als je het eenmaal hebt ;)
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Jan Klaassen »

En hier in Middelburg komt dus de koningin op haar dag, en nu liggen er nogal anti-monarchische dreigbrieven in de bus hier in de wijk x)
Zal wel eens een stukje hier posten, maar ze maakten er een spelletje van; als je de koningin neerschiet, krijg je 400 punten -.-'

Vrolijke boel hier dus
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

Jan Klaassen schreef:En hier in Middelburg komt dus de koningin op haar dag, en nu liggen er nogal anti-monarchische dreigbrieven in de bus hier in de wijk x)
Zal wel eens een stukje hier posten, maar ze maakten er een spelletje van; als je de koningin neerschiet, krijg je 400 punten -.-'

Vrolijke boel hier dus
Lol... Oke niet iedereen is fan van de koningin... Ik ook niet maar om dan gelijk dreigbrieven te sturen en zeggen van vermoord haar en je krijgt punten? :full:
Als je wel dreigbrieven durft te sturen moet je ook het lef en de ballen hebben om het ook zelf te doen... In ieder geval van mij mogen ze het huis afschaffen...
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Charly1975 »

fritz derochebrune schreef: Trouwens, heb je in de vorige game niet die prisoner in het laatste gebouwtje aan de rechterkant bevrijdt? Die beschermt dan de rechterflank, nouja, voor even dan... Hij is niet bepaald de beste verdediger... :|
Ow...ik dacht dat ze juist hem wilden bevrijden en had niet in de gaten dat ie een 'friendly' was ! Het is inderdaad niet alles maar hij houd het net lang genoeg uit.
fritz derochebrune schreef:Trouwens net ontdekt dat Level 8 Sub 2 Game 19 een evil twin in de game heeft, die geopend wordt door witte aardappelmesjes... Het heet Level 8 Sub 2 Game 19 Ausf. B... wel een stuk moeilijker dan de originele, maar ik heb gehoord dat er ergens een double-barreled single-shot bazooka ligt, maar heb hem nog niet gevonden. :(
Kijk eens achter je in het putje onder de groene auto aan de rechterkant van de straat bij het rode huis :wink: (maar je hebt het niet van mij !)

Inmiddels een level veder, deze is een beetje saai maar aan de ander kant het is wel een keer wel ff lekker om met napalm te werken.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Jan Klaassen »

omgitsme schreef:
Jan Klaassen schreef:En hier in Middelburg komt dus de koningin op haar dag, en nu liggen er nogal anti-monarchische dreigbrieven in de bus hier in de wijk x)
Zal wel eens een stukje hier posten, maar ze maakten er een spelletje van; als je de koningin neerschiet, krijg je 400 punten -.-'

Vrolijke boel hier dus
Lol... Oke niet iedereen is fan van de koningin... Ik ook niet maar om dan gelijk dreigbrieven te sturen en zeggen van vermoord haar en je krijgt punten? :full:
Als je wel dreigbrieven durft te sturen moet je ook het lef en de ballen hebben om het ook zelf te doen... In ieder geval van mij mogen ze het huis afschaffen...
Het leuke is nog dat het niet echt 'verstuurd' is...gewoon twee mensen die hier overdag zichtbaar die brieven in de bus hebben gegooid :shock:
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Gebruikersavatar
fritz derochebrune
Lid
Berichten: 517
Lid geworden op: 06 okt 2007, 21:33
Locatie: Misj

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door fritz derochebrune »

Charly1975 schreef:
Ow...ik dacht dat ze juist hem wilden bevrijden en had niet in de gaten dat ie een 'friendly' was ! Het is inderdaad niet alles maar hij houd het net lang genoeg uit.

Kijk eens achter je in het putje onder de groene auto aan de rechterkant van de straat bij het rode huis :wink: (maar je hebt het niet van mij !)

Inmiddels een level veder, deze is een beetje saai maar aan de ander kant het is wel een keer wel ff lekker om met napalm te werken.
Aaah, dat is een relax level idd.. gewoon blijven knallen met die napalm. Ik heb wel een keer het probleem gehad dat per ongeluk mezelf had ingesloten in het vuur... minder leuk :(

Trouwens... Ik heb 'm gevonden, je weet wel wat ik bedoel :wink:
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
Gebruikersavatar
fritz derochebrune
Lid
Berichten: 517
Lid geworden op: 06 okt 2007, 21:33
Locatie: Misj

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door fritz derochebrune »

Jay, het is weer eens zo ver... HBO-niveau mensen: kreeg ik vandaag feedback van een groepsgenoot die (toevallig, ik liet het helemaal niet aan hem zien) foto's van mijn verzameling zag. Ik moest Hitler niet zo verheerlijken met al die hakenkruizen enzo... :bonk:

Leg je het drie keer uit, snappen ze er nog niks van, maarja, gelukkig is hij de enige! :P
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
Gebruikersavatar
christiaan1989
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 27 aug 2006, 20:28

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door christiaan1989 »

Ja, er zitten figuren tussen die begrijpen het nooit
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Kugelblitz »

Ach, met HBO mag je nog blij zijn... Ik word helemaal gestoord elke dag van al die simpele zielen waarmee we de aarde moeten delen, verschrikkelijk. Lijkt alsof de jongere generaties alleen maar egocentrischer en asocialer worden, bah!

Zat vandaag ook weer in de stiltecoupé, wordt er waanzinnig hard muziek geluisterd door een meisje. Diverse mensen kijken al geïrriteerd om zich heen, maar durven er gek genoeg niks van te zeggen. Dus ik vraag of de muziek zachter kan en gelukkig kan dat gewoon (je weet het immers nooit tegenwoordig)...
Een station verder komt er een groepje van 4 meisjes binnen, die lekker hard beginnen te praten en te lachen, zich schijnbaar onbewust van het feit dat ze in een stiltecoupé zitten.
Gelukkig nam nu wél iemand anders de moeite er iets van te zeggen... Maar wat een beledigde gezichten krijg je dan te zien zeg, en nog brutaal gefluister ook in de trent van 'als je hier in slaap valt mag je zeker ook niet snurken' etc. Waanzinnig dat men ook nog eens beledigd durft te zijn, terwijl men er gewoon op wordt gewezen even stil te zijn omdat men verd*mme in de STILTECOUPÉ zit! Damn... :?

Om nog maar te zwijgen van de mensen die alsnog even een telefoontje plegen, waarom zou dat moeten kunnen, ga lekker ergens anders bellen!
Vaak genoeg heb ik ook al meegemaakt (9 van de 10 keer) dat de stiltecoupé gewoon wordt gebruikt als elke andere coupé, dus lekker hard gillen en schreeuwen en muziek luisteren en bellen. Ook zijn er van die debielen die de tekst 'stilte - silence' van de ramen scheuren, om dan zogenaamd te doen lijken alsof ze niet konden weten dat het een stiltecoupé was, waanzinnig zeg...

Groeten, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
christiaan1989
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 27 aug 2006, 20:28

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door christiaan1989 »

Voor dat soort figuren had er nog een dienstplicht moeten zijn.
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
Gebruikersavatar
fritz derochebrune
Lid
Berichten: 517
Lid geworden op: 06 okt 2007, 21:33
Locatie: Misj

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door fritz derochebrune »

Kugelblitz schreef:Ach, met HBO...dat het een stiltecoupé was, waanzinnig zeg...

Groeten, Kugel! :mrgreen:
Ah, de stiltecoupé ja... zo een prachtig iets... Heb ik ook al verschillende keren meegemaakt.

Een keer dat ik van Maastricht naar Sittard moest, had ik me er een mooi plaatsje in gevonden. Toen de trein eenmaal vertrokken was, kwam een groepje meisjes aan de verre kant van de wagon de trap op (dit was nog niet het stiltecoupé-gedeelte), je hoorde ze al aankomen. De eerste ramt de deur tussen de gewone en de stiltecoupé open, schreeuwt keihard dat er nog plaats is (met mijn excuses voor alle Noord- en Zuid-Hollanders) in een extreem overdreven en irritant Hollands accent en gaat al pratend (lees: schreeuwend) zitten. Ondertussen waren ook het tweede en derde meisje gaan zitten en hardop aan het praten.

Het vierde kwam binnen, hoorde de rest en wees ze er toen op dat het een stiltecoupé was waar ze in zaten. Nog voordat ze uitgepraat was schreeuwde de eerste alweer: "Jah, dan moeten die mensen maar een klachtenbrief naar de Metro sturen, dat doen die zieligaards toch altijd, zo van stiltecoupé blah blah."

In ieder geval, wat je in je eerste zin zegt:
Lijkt alsof de jongere generaties alleen maar egocentrischer en asocialer worden, bah!
Is zeker waar. Zelfs bij mij op school (studie Social Work :bonk:) hoor ik continu mensen die klagen over de ouders van vriend of vriendin omdat ze 'onredelijk' zijn en geen strobreed toegeven, terwijl ze er trots op zijn dat zij zelf ook geen strobreed toegeven. Ook de klachten over de stiltecoupees (dat ze op te luidruchtig gedrag werden gewezen) zijn er in overvloed. Ten slotte merk ik dat zelfs respect voor de oudere medemens niet meer bestaat: voordringen, snel maar even voor dat 'oudje' door gaan, enz. Een letterlijke quote van een medestudente die nog snel voor een bejaarde doorglipte, terwijl ik de bejaarde voor liet gaan is: "Waarom zou ik die voor laten gaan? Het is toch ook maar een mens? Kan die mij net zo goed voor laten gaan." Blijkbaar is het heel ongewoon om beleefd te zijn, want ik werd aangekeken of ik gek was...

Tja, dit is echt HBO Social Work...
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
Nieuwkomer
Lid
Lid
Berichten: 230
Lid geworden op: 01 mar 2010, 16:10

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Nieuwkomer »

yeeh, vrijdag Efteling abonnement kopen ik woon er toch 15 min vandaan :P
Laatst gewijzigd door Nieuwkomer op 20 apr 2010, 22:17, 1 keer totaal gewijzigd.
Think out of the box!
Gebruikersavatar
fritz derochebrune
Lid
Berichten: 517
Lid geworden op: 06 okt 2007, 21:33
Locatie: Misj

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door fritz derochebrune »

Nieuwkomer schreef:yeeh, vrijdag Efteling abbonement kopen ik woon er toch 15 min vandaan :P
Hahaha, dan is het zonde géén abbo te kopen! Veel plezier ermee! :D
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Charly1975 »

Nieuwkomer schreef:yeeh, vrijdag Efteling abonnement kopen ik woon er toch 15 min vandaan :P
Zucht....de Biesbosch is de Efteling niet ! Da's gewoon een moeras met een hele hoop meuzikken (jou wel bekend :P )

Serieus: 15 minuten met de auto ?
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Nieuwkomer
Lid
Lid
Berichten: 230
Lid geworden op: 01 mar 2010, 16:10

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Nieuwkomer »

Haha, hoe durf je ons NATUURGEBIED zo te beledigen, ik bedoel die chemisch afval hoop waar jij naast woont is ook niks bijzonders..(Super meuzikken :evil: )
Serieus: ja 15 min met de auto van het moment dat ik hier de straat uit rij tot op het parkeer terrein, goed te doen dus :)
Think out of the box!
Gesloten