Kamikaze Filmpje Youtube

De gevechten en operaties tijdens WOII
Plaats reactie
wo2-freak
Lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 09 feb 2008, 21:37

Kamikaze Filmpje Youtube

Bericht door wo2-freak »

Hallo,

ik wist niet echt waar ik dit moest plaatsen, maar omdat het onderwerp met gevechten & operaties te maken heeft, maar hier geplaatst.

Ik ben op het moment bezig met het maken van verschillende filmpjes over operaties/gebeurtenissen/gevechten tijdens WO2. Het eerste filmpje dat ik in elkaar heb geknutseld heeft te maken met de Kamikaze piloten. Het is geen informatief filmpje, maar geeft meer een kijk op de Kamikaze aanvallen.

Zouden jullie het filmpje willen bekijken en beoordelen? Dan weet ik waar ik de volgende keer beter op moeten letten of wat ik juist zo moet houden.

http://www.youtube.com/watch?v=jUHD7oGrH2M
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/jUHD7oGrH2M&hl ... ram><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/jUHD7oGrH2M&hl=nl_NL&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Laatst gewijzigd door wo2-freak op 23 apr 2010, 21:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: Kamikaze Filmpje Youtube

Bericht door Jan Klaassen »

Indrukwekkend filmpje! Muziek doet 't 'm ook wel volgens mij...
Toch heel even; is alleen wel 'their emperor and their country' ;)
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
wo2-freak
Lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 09 feb 2008, 21:37

Re: Kamikaze Filmpje Youtube

Bericht door wo2-freak »

Klopt ja, veranderen via Moviemaker zal niet gaan, maar wel via een tekstbalon. Er staat nu eigenlijk ''They are''. Domme fout :bonk:
Gebruikersavatar
US army
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 11 dec 2009, 16:41
Locatie: Belgium!

Re: Kamikaze Filmpje Youtube

Bericht door US army »

wo2-freak schreef:Klopt ja, veranderen via Moviemaker zal niet gaan, maar wel via een tekstbalon. Er staat nu eigenlijk ''They are''. Domme fout :bonk:
Gemaakt via Moviemaker?
Prachtig! Ik had eerder gedacht aan een deftig programma want het filmpje is wel prachtig!
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten

Opzoek naar BOB patched items
wo2-freak
Lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 09 feb 2008, 21:37

Re: Kamikaze Filmpje Youtube

Bericht door wo2-freak »

US army schreef:
wo2-freak schreef:Klopt ja, veranderen via Moviemaker zal niet gaan, maar wel via een tekstbalon. Er staat nu eigenlijk ''They are''. Domme fout :bonk:
Gemaakt via Moviemaker?
Prachtig! Ik had eerder gedacht aan een deftig programma want het filmpje is wel prachtig!
Bedankt! Ik gebruik Windows Live Movie Maker, een erg handig programma en je kunt er eigenlijk alles mee doen, vanuit dat programma kun je je filmpje ook meteen op YouTube zetten, dus geen geknoei met het omzetten v/h filmpje enz.
Je kunt er o.a. alle soorten muziek(formaten) in monteren (ook geluid uitschakelen, knippen, stoppen op bepaalde momenten in het filmpje) zelfde geld voor de video's die je toevoegt. Ook veel standaard-extra's zoals animatie-effecten, titel, ondertiteling, aftiteling, kleuren, achtergrond, extra standaard geluiden. Lijkt nu wel alsof ik reclame maak, maar nu ik een beetje goed om kan gaan met dit programma, zullen veel filmpjes volgen!

:D
Opgeheven account 4914

Re: Kamikaze Filmpje Youtube

Bericht door Opgeheven account 4914 »

Mooi filmpje! En de muziek is heel passend!

@US Army, de Windows Movie Maker van Windows 7 is veel verbeterd dan de oudere.
Gebruikersavatar
US army
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 11 dec 2009, 16:41
Locatie: Belgium!

Re: Kamikaze Filmpje Youtube

Bericht door US army »

Ow oke x)

Want de windows movie maker op vista en voorige versies was vrij rot!

Maar ja, prachtige beelde trouwens (voor toch on-topic te blijven)
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten

Opzoek naar BOB patched items
wo2-freak
Lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 09 feb 2008, 21:37

Re: Kamikaze Filmpje Youtube

Bericht door wo2-freak »

US army schreef:Ow oke x)

Want de windows movie maker op vista en voorige versies was vrij rot!

Maar ja, prachtige beelde trouwens (voor toch on-topic te blijven)
Ik gebruik de Windows Live Movie Maker op Vista :+
Gebruikersavatar
US army
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 11 dec 2009, 16:41
Locatie: Belgium!

Re: Kamikaze Filmpje Youtube

Bericht door US army »

wo2-freak schreef:
US army schreef:Ow oke x)

Want de windows movie maker op vista en voorige versies was vrij rot!

Maar ja, prachtige beelde trouwens (voor toch on-topic te blijven)
Ik gebruik de Windows Live Movie Maker op Vista :+
Live x)
Maar de niet-live is rot xD
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten

Opzoek naar BOB patched items
California
Lid
Berichten: 26
Lid geworden op: 16 jun 2009, 15:14

Re: Kamikaze Filmpje Youtube

Bericht door California »

kan me nog herinneren dat ik dit filmpje langs zag komen bij national geographic? :?
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Kamikaze Filmpje Youtube

Bericht door Stefan »

Ja, hij zal wel film matriaal hebben gebruikt uit een documentaire of iets dergelijks.
wo2-freak
Lid
Berichten: 175
Lid geworden op: 09 feb 2008, 21:37

Re: Kamikaze Filmpje Youtube

Bericht door wo2-freak »

Ik heb inderdaad film materiaal uit verschillende documentaires gebruikt. Hoe kon ik anders dit filmpje maken? Het lijkt me iig sterk dat je dit filmpje hebt zien voorbij komen, aangezien ik dit filmpje zelf in elkaar heb geknutseld en verschillende dingen heb toegevoegd.
Plaats reactie