COD nu gaat het net iets te snel...

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door Stefan »

Ik heb ooit in een game boekje gelezen, dat er een CoD versie komt dat aan Duitse zijde gestreden gaat worden.
Maar ik kan het magazine niet meer vinden :(

Wel heb ik er eens op gereageert in een topic over dit.
martinus
Lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 06 mar 2009, 17:48
Ontvangen: 9 keer

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door martinus »

Mjah, ze willen EA games misschien dwars zitten, die komt aan het einde van het jaar met de nieuwste Medal Of Honor, daar ben ik overigens wel heel benieuwd naar! Ben benieuwd welk spel beter gaat worden, Cod of moh 8)
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door Akko »

@Martinus, zoizo dat COD weer gaat winnen.
Ik vind Medal of honor wel goed qua gameplay, maar het spel maakt me kapot hard ambetant door de lange laadtijden.
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
Martijn95
Lid
Berichten: 169
Lid geworden op: 25 feb 2008, 18:18

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door Martijn95 »

Zoals de meeste wel willen is dat er iets van WO1 komt ofzoiets, maar eigenlijk moet je naar de meeste shooter players kijken. Want de grootste reden voor een spel is Geld. Als er nou wat meer aanhang zou zijn dan zouden ze er misschien iets mee doen. Maar onder andere omdat er nou ook voor de moderne tijd veel aanhang is maken ze daar veel op, kijk onder andere ook naar MOH. Ik vind aan de ene kant dat ze de 2e wereldoorlog teveel hebben uitgemolken en dat ze wel met iets nieuws mogen komen, want met de moderne tijd hebben ze toch wel wat meer aanhangers gekregen. Maar als er nou echt een grote aanhang is voor WO1 games zullen ze het gerust kunnen produceren. En ik denk ook dat ze nog geen WO2 game met duitse zijde maken omdat het toch de 'slechte'kant was. Want moet je dan op Omaha beach gewoon soldaten afknallen die het strand op komen rennen? En de meeste spelers willen altijd winnen met Games. Als je een spel met de duitse zijde hebt dan weet je eigenlijk dat je verliest, wat minder gamers willen.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door S1991 »

COD schreef:Zoals de meeste wel willen is dat er iets van WO1 komt ofzoiets, maar eigenlijk moet je naar de meeste shooter players kijken. Want de grootste reden voor een spel is Geld. Als er nou wat meer aanhang zou zijn dan zouden ze er misschien iets mee doen. Maar onder andere omdat er nou ook voor de moderne tijd veel aanhang is maken ze daar veel op, kijk onder andere ook naar MOH. Ik vind aan de ene kant dat ze de 2e wereldoorlog teveel hebben uitgemolken en dat ze wel met iets nieuws mogen komen, want met de moderne tijd hebben ze toch wel wat meer aanhangers gekregen. Maar als er nou echt een grote aanhang is voor WO1 games zullen ze het gerust kunnen produceren. En ik denk ook dat ze nog geen WO2 game met duitse zijde maken omdat het toch de 'slechte'kant was. Want moet je dan op Omaha beach gewoon soldaten afknallen die het strand op komen rennen? En de meeste spelers willen altijd winnen met Games. Als je een spel met de duitse zijde hebt dan weet je eigenlijk dat je verliest, wat minder gamers willen.
Omaha beach kunnen ze toch weg laten? Nemen ze Ardennenoffensief (begin dan) en Market Garden bij Arnhem....
Zijn genoeg overwinningen behaald door de Duitsers. Ben het alleen echt beu om telkens als een Brit, Rus of Amerikaan te moeten vechten wat meeral ook Airborne gerelateerd is...
Tjeh Modern vind ik opzich ook wel leuk voor een paar keer maar niet voor steeds.

Medal of Honor vind ik maar echt niks... Vooral qua besturing en graphics... Ik had eens MoH Airborne en na de eerste map heb ik het spel gedeïnstalleerd en weer verkocht vond er dus echt NIKS aan qua besturing en graphics.
Van Vietnam zijn wel een aantal spellen, Soldier of Fortune, The Hell in Vietnam etc. Maar wel niet zo'n goeie graphics maar dat krijg je met 'oudere' spellen.

Of eens een WO2 spel maken aan Japanse, Italiaanse en Duitse zijde i.p.v. Britse, Russische en Amerikaanse zijde.

@ Stefan heb je inderdaad eens gezegt weet ook niet meer welke magazine dat was. Game Play misschien?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door Stefan »

omgitsme schreef:@ Stefan heb je inderdaad eens gezegt weet ook niet meer welke magazine dat was. Game Play misschien?
Nee, kwam uit Game Kings magazine.
Frontovik
Lid
Berichten: 274
Lid geworden op: 21 dec 2008, 12:31

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door Frontovik »

omgitsme schreef:
Zijn genoeg overwinningen behaald door de Duitsers. Ben het alleen echt beu om telkens als een Brit, Rus of Amerikaan te moeten vechten wat meeral ook Airborne gerelateerd is...
Airborne en Omaha Beach games: Opsluiten en liquideren. Snap niet dat mensen ze nog uberhaupt kopen :bonk:
Deze aankomende CoD ziet er veel te macho uit ... ik ga maar eens Red Orchestra kopen :P
Sovjet re-enactment groep
http://krasnyoktjabr.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;

What ever happens, we have got
the Maxim guns, and they have not!
Gebruikersavatar
irish guards
Lid
Berichten: 460
Lid geworden op: 11 dec 2006, 15:31
Locatie: ridderkerk

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door irish guards »

Heb gehoord dat na black ops cod modern warfare 3 komt :)
Ik denk zelf dat ik black ops niet ga kopen... ff nu red dead redemption :mrgreen:
Gebruikersavatar
US army
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 11 dec 2009, 16:41
Locatie: Belgium!

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door US army »

Ghah, het gaat echt snel!!!

Goh, ik heb zelfs de modern warfare 2 niet xD, pc is te traag
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten

Opzoek naar BOB patched items
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door S1991 »

US army schreef:Ghah, het gaat echt snel!!!

Goh, ik heb zelfs de modern warfare 2 niet xD, pc is te traag
Heb hem wel, pc gelukkig nog niet TE traag... Maar speel liever de oude vertrouwde Call of Duty 2.
Als er echt een Modern Warfare 3 uitkomt gelijk na Black Ops gaat het wel inderdaad iets te snel... Denk ook niet dat veel mensen beide spellen gelijk zouden kopen.

Maar ben benieuwd wanneer Treyarch of Activision gaat zeggen van nu maken we een Call of Duty WW2 shooter waar je aan de Duitse, Japanse en Italiaanse zijde mag vechten...... Hier wacht ik liever op dan weer zo'n Airborne Call of Duty o.i.d.

Met Call of Duty 2 ook... Heb je de map Carentan in Multiplayer speel je een Amerikaanse soldaat van de 2nd Ranger Battalion, of in Brecourt hetzelfde.... :bonk:
Beetje historisch incorrect...
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
US army
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 11 dec 2009, 16:41
Locatie: Belgium!

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door US army »

@ Omgitsme: Ja maar die Cod2 nu... Als noob zo als ik is het echt wel moeilijk om kills te halen :p, zitten bijna enkel pro's op xD
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten

Opzoek naar BOB patched items
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door S1991 »

US army schreef:@ Omgitsme: Ja maar die Cod2 nu... Als noob zo als ik is het echt wel moeilijk om kills te halen :p, zitten bijna enkel pro's op xD
xD Nou dan moet ik wel echt pro zijn... Maar gewoon gaan doen en zo goed mogelijk proberen te doen... En niet als een idioot wat gaan sprayen wat veel mensen doen hedendaags... :zapped:
Kan je ze nog niets eens raken met je scoped rifle als je paar meter van die gast afstaat -.-


Off-topic: heb je zin in een potje? Zo ja PB ff geef ik je wel een IP adres door, moet je wel Allowe Download aan hebben staan. Is veilig heb het zelf ook gedownload.

Grt
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door panzer lehr »

Een cod van de duitse zijde is een zeer goed idee maar dan liever de grote tankslag bij kursk.
En de gevechten in normandie en noord afrika.
Gebruikersavatar
Gi collector
Lid
Berichten: 189
Lid geworden op: 23 mar 2008, 15:39
Locatie: Z-Limburg

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door Gi collector »

Bij Cod2 is er een of andere crack Silvano zodat je aan de Duitse zijde speelt! Dan landt je ook met de Duitsers in Normandië en staan de Amerikanen je op te wachten. Het is dus harstikke historisch incorrect maar je kunt wel aan de Duitse zijde vechten.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: COD nu gaat het net iets te snel...

Bericht door S1991 »

Gi collector schreef:Bij Cod2 is er een of andere crack Silvano zodat je aan de Duitse zijde speelt! Dan landt je ook met de Duitsers in Normandië en staan de Amerikanen je op te wachten. Het is dus harstikke historisch incorrect maar je kunt wel aan de Duitse zijde vechten.
Hmm dat wist ik niet.. Spreek je daar wel even over MSN aan. :P
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Plaats reactie