Sluiten van te koop topics

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Sluiten van te koop topics

Bericht door Proos »

Hoezo gaat de lol er dan helemaal af?

Het lijkt mij dat de lol ook snel weg is als je dan elk topic dus moet openen om te zien of er iets van je gading in zit, wanneer iedereen een eigen centraal topic heeft. Nu kun je gewoon de nieuwe topics volgen en bijhouden, maar anders moet je dus alles open klikken en doorlezen. Volgens mij ben je dan meer tijd kwijt, dan wanneer je aan de titel al kunt zien of het iets voor je is. Je zult dan even moeten scrollen - maar het staat overzichtelijk op 1 of 2 pagina - in plaats dat je van iedereen zijn verkoophoekje moet openen (zeker meer dan 2 pagina's).

Is er veel behoefte aan eigen verkooptopics, dan zie ik dat eerder als een apart onderdeel op het forum.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
elwoed
Lid
Berichten: 56
Lid geworden op: 06 jun 2009, 19:46

Re: Sluiten van te koop topics

Bericht door elwoed »

Waarom maken we dan niet een sticky topic met daar alle advertenties in? Of kan dat niet? De moderator zet dan de link van het verkoop topic in de sticky post. Net als bij marktplaats, waarbij alle ''militaria'' advertenties onder een groep staan. Dan kan iedereen makkelijk zien d.m.v een titel wat er te koop staat. Zo komt het topic ook niet op de volgende pagina enzovoort.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Sluiten van te koop topics

Bericht door S1991 »

Wil toch hier nog even op reageren...
In een van mijn te koop topics heb ik zelf maar 1 of 2 keer echt geupped.. Daarna kwamen vragen van forumleden waar ik netjes antwoord op geef. Later zie ik dat die gelijk gesloten is geworden omdat er totaal 6 of 7 berichten waren.. Nu bij een andere forumlid is dit niet het geval? :?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
stuka f

Re: Sluiten van te koop topics

Bericht door stuka f »

En om te reageren op de aanbiedingen; hoe doe je dat?
Ik heb interesse in de RAF piloten service dress 1942 van lid symen, maar ik kan géén reactie plaatsen of het lid contacteren.
mvg
|<
Gebruikersavatar
beno
Lid
Berichten: 700
Lid geworden op: 18 apr 2009, 21:01

Re: Sluiten van te koop topics

Bericht door beno »

Daarvoor moet je eerst toestemming vragen aan de admins ;)
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: Sluiten van te koop topics

Bericht door panzer lehr »

Je kan toch gewoon een pm sturen naar de betrefende persoon.
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: Sluiten van te koop topics

Bericht door Proos »

Goede tips! Hoewel ik er aan toe moet voegen dat pb'en pas kan vanaf 1 post. Die heeft stuka f nu, dus pb 'en kan nu zeker en is ook toegestaan (we controleren niet op pb's). De grens vab 1 post is er om te voorkomen dat we spammers krijgen die via pm's werken.

Verder, voor stuka f, hier de link naar de mededeling over het niet kunnen plaatsen in die onderdelen - en de oplossing daarvoor: http://wo2forum.nl/viewtopic.php?f=45&t=17060
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Plaats reactie