Welke game speel je nu?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Stefan »

Ben nu al level 70 CoD MW 2, mensen die me toe willen voegen, kom maar op; Wolverine1991
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Akko »

Stefan, speel jij op pc of ps3?
Ik ben pas 34 denk ik x)
Komt door mijn teveel kamikaze aanvallen met riot shield

Grt
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Stefan »

Akko schreef:Stefan, speel jij op pc of ps3?
Ik ben pas 34 denk ik x)
Komt door mijn teveel kamikaze aanvallen met riot shield

Grt
PS 3, ben nu voor 3e x 70. :)
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Akko »

Man man , zoveel prestige al x)
Hoe houd je het vol?
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
US army
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 11 dec 2009, 16:41
Locatie: Belgium!

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door US army »

Zometeen Alone in the dark eens voor de eerste keer spelen :)
"Nuts!" - General MacAuliffe
'Ik schreef mijn naam in een steen om zeker te weten dat ik nooit zou worden vergeten' - Harmen van Straaten

Opzoek naar BOB patched items
Opgeheven account 4914

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Opgeheven account 4914 »

Ben nu Blazing Angels 2 Secret missions of WWII aan het installeren ziet er een vét game uit.

Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Akko »

Ziet er echt een indrukwekkend spel uit :o
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Opgeheven account 4914

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Opgeheven account 4914 »

Grrr, eerste missie is een airshow...
Lukt niet goed met de besturing...
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door S1991 »

Heroes over Europe vind ik toch net iets meer hebben.
Maar gistere met een vriend Assasins Creed 2 gehaald voor z'n PS3... Grappige is doet het spel niet op zijn PS3 don't know why. Dus terug gegaan kregen we hem weer mee...Deed het weer niet, dus weer terug en toen deed die het xD Waarom geen idee? Maar even gespeeld en moet zeggen zag zeer goed uit.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
fritz derochebrune
Lid
Berichten: 517
Lid geworden op: 06 okt 2007, 21:33
Locatie: Misj

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door fritz derochebrune »

Toch maar weer begonnen aan FALLOUT 3... enkel de DLC's willen niet installeren :x
In persecutione extrema S.R.E. sedebit Petrus Romanus, qui pascet oves in multis tribulationibus: quibus transactis civitas septicollis diruetur, et Iudex tremendus iudicabit populum. Finis.
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door S1991 »

fritz derochebrune schreef:Toch maar weer begonnen aan FALLOUT 3... enkel de DLC's willen niet installeren :x
Ken het.. Wou Company of Heroes weer eens installeren vind hij een file niet ! :cry: :shock:
20 keer opnieuw geprobeerd ofzo nog niet gelukt, grrrr... Toen maar Call of Duty 4... Vind hij weer aantal files niet. Toen maar eens Call of Duty 5, vond hij ook weer een file niet... :shock: :cry:
Dus nu maar Heroes over Europe en Call of Duty 2. :mrgreen: :evil:
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Akko »

Meen je dat met assassin's creed 2? :p
nog nooit meegemaakt, zullen gewoon productiefouten geweest zijn.

Dat spel is gewoon de game ;)
zoveel mogelijkheden, en heel lange gameplay.
Gewoon perfect.

En dat met die games niet geinstalleerd krijgen, ken ik, het rottigste dat je ooit kunt meemaken xs
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Stefan »

Akko schreef:Man man , zoveel prestige al x)
Hoe houd je het vol?
Ben nu ondertussen voor de 7x prestige.

Gewoon s'nachts spelen tegen noobs uit je klas :P
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door S1991 »

Stefan schreef:
Akko schreef:Man man , zoveel prestige al x)
Hoe houd je het vol?
Ben nu ondertussen voor de 7x prestige.

Gewoon s'nachts spelen tegen noobs uit je klas :P
Whehe u fail noob :)
Speel dan tegen geskillde mensen, tenminste veel leuker voor mij dan.
Akko schreef:Meen je dat met assassin's creed 2? :p
nog nooit meegemaakt, zullen gewoon productiefouten geweest zijn.

Dat spel is gewoon de game ;)
zoveel mogelijkheden, en heel lange gameplay.
Gewoon perfect.

En dat met die games niet geinstalleerd krijgen, ken ik, het rottigste dat je ooit kunt meemaken xs
En ja, tja kan wel eens geboren ja. Ach moet toch nog eens binnenkort de PC weer formateren dus alles eraf en weer alles opnieuw installeren.
Maar ben nu ook aan het sparen voor een goede game laptop. :D kan ik tenminste ook 's nachts lekker in bed liggen gamen en msn'en en zo.. In plaats van nu telkens op de PC, horen me ouders en zijn nu al aan het zeuren pas na 3 dagen 's nachts ook op de PC. Volgens mij vinden ze het irritant maarja wat kan je er aandoen als je vakantie hebt? :mrgreen:
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Robbert A
Lid
Berichten: 226
Lid geworden op: 13 mar 2008, 21:00

Re: Welke game speel je nu?

Bericht door Robbert A »

heb een aantal dagen terug Operation Flashpoint, Dragon Rising gekocht.
ik ben onder de indruk van het spel, het is zo realistisch, het is het spel die ik al een tijdje zocht.
het spelmenu vind ik zo briljant, telkens doorschakelen naar andere zwart wit foto's en een zeer goede muziek.

de commandos en andere functies (zoals rechter shift voor luchtsteun of bombardement en Q voor commandos) is even wennen
soms is het wel frustrerend want soms snap ik niet precies wat er bedoeld wordt met verschillende opdrachten of hoe je ze moet uitvoeren.
wat ook lullig is, dan schiet je een compleet magazijn leeg op een vijand die 200 meter verder op staat, en je mist of raakt hem met niet dodelijke kogels, die gast schiet 1 keer op jou en maakt een perfecte headshot..... :|

maar voor de rest is het echt een te gek spel, de graphics zijn echt zo mooi.
je, het is echt een prima spel voor mij
''het spijt me dat ik het uniform heb aangetrokken, niet dat ik deelgenomen heb aan de gevechten, maar dat ik het uniform heb aangetrokken. Er zit een onuitwisbare vlek op'' --- Nederlandse oud-SSer

The Pacific, Hell was just an ocean away
Plaats reactie