verkiezingen 13 juni

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.

Op wie stemt u op 13 juni?

Groen
2
10%
OpenVld
1
5%
Vlaams Belang
6
29%
CD&V
1
5%
NVA
9
43%
SPA
1
5%
LDD
1
5%
 
Totaal aantal stemmen: 21

779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: verkiezingen 13 juni

Bericht door 779 »

pieter de vleminck schreef:Achja Belgie had een leger , toen de wereld dit nodig had:

WO1 Belgie 4 jaar , Nederland 0 jaar
WO2 Belgie 18 dagen, Nederland 6 dagen
:mrgreen:
Ja helemaal gelijk natuurlijk. Dat was vroeger, maar we hadden het ook over nu. Waar is jullie combat ervaring in modern warfare? :mrgreen:

779
pieter de vleminck
Lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 10 dec 2003, 20:31
Locatie: denderleeuw oost-vlaanderen belgie

Re: verkiezingen 13 juni

Bericht door pieter de vleminck »

779 schreef:
pieter de vleminck schreef:Achja Belgie had een leger , toen de wereld dit nodig had:

WO1 Belgie 4 jaar , Nederland 0 jaar
WO2 Belgie 18 dagen, Nederland 6 dagen
:mrgreen:
Ja helemaal gelijk natuurlijk. Dat was vroeger, maar we hadden het ook over nu. Waar is jullie combat ervaring in modern warfare? :mrgreen:

779
Echt combat ervaring hebben we nu niet meer, maar we zijn een van de besten in het opruimen van explosieven.
En of Belgie nog een gevechtsleger nodig heeft, daar ga ik me niet over uitspreken... :)
They had a rendez-vous with destiny, we have a rendez-vous with history.
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Re: verkiezingen 13 juni

Bericht door johan willaert »

pieter de vleminck schreef:Echt combat ervaring hebben we nu niet meer
Neen???? Zeker???.... 8)
29th Let's Go!!!!!
pieter de vleminck
Lid
Berichten: 211
Lid geworden op: 10 dec 2003, 20:31
Locatie: denderleeuw oost-vlaanderen belgie

Re: verkiezingen 13 juni

Bericht door pieter de vleminck »

johan willaert schreef:
pieter de vleminck schreef:Echt combat ervaring hebben we nu niet meer
Neen???? Zeker???.... 8)
Hmm ik heb er geen gedacht van, heb wel al zaken gehoord, maar nog niets uit de media...
They had a rendez-vous with destiny, we have a rendez-vous with history.
HMS Renown
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 25 jun 2006, 21:07

Re: verkiezingen 13 juni

Bericht door HMS Renown »

779 schreef:
Robin V schreef:Zoals verwacht. Ik ben héél tevreden. Nu is het aan de NVA om het land uit deze impasse te halen.
Gewoon inlijven bij Nederland en de rest mag Frankrijk hebben :D _/-\o_ _/-\o_
Je zou het verschil niet merken, zit hier al vol Hollander die voor de belastingen de grens over trekken@Belgisch Noord-Limburg. 8)

Ik stem niet voor N-VA en ik ben zeker niet voor aanhechting aan Nederland. Maar ben niet tegen de ideeen van N-VA. Ik ben langs de ene kant voor de versterking van de regionale bevoegdheden. Al vind ik dat over de RVA toch een hartig woordje gesproken mag worden. Maar ik ben wel tegen de waaier aan parlementen in ons land. Het kost allemaal veel te veel dus kan ik me best vinden in het punt van N-VA om het gewest Brussel af te schaffen.

@779 Gaan de Nederlanders even beslissen dat wij ons schitterend sociaal vangnet moeten aanpassen speciaal voor hen? Neen dank u! Wat met de haven van Antwerpen, één van de troefkaarten van Vlaanderen, de Nederlanders gaan zeker willen dat Antwerpen wordt afgebouwd ten koste van Rottderdam. Neen dank u! Tot slot bij geldt voor mij de morele kwestie, nooit zal ik het Wilhelmus zingen, voor oranje supporteren op het WK of jullie koningin aanspreken als mijn koningin. Ik heb niets tegen jullie, helemaal niet maar ik ben Belg/Vlaming en ik voel me verbonden met zowel de brabaçonne, de koning en het Vlaamse volkslied. Dus zou ik zeggen ga ik ook voor wat anderen Belgen/Vlamingen hier zeggen: voor of wel Belgie dat blijft bestaan of Vlaanderen dat onafhankelijk wordt.

@Pieter, hun basis in Diest gaat misschien dicht maar ik ken weinig para's zonder echte gevechtservaring.
Laatst gewijzigd door HMS Renown op 14 jun 2010, 21:41, 1 keer totaal gewijzigd.
jurgen
Lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 17 okt 2007, 22:52

Re: verkiezingen 13 juni

Bericht door jurgen »

johan willaert schreef:
pieter de vleminck schreef:Echt combat ervaring hebben we nu niet meer
Neen???? Zeker???.... 8)
Iets zegt me dat Johan niet kan wachten om ons deelgenoot te maken van zijn uitgebreide kennis. :mrgreen:
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: verkiezingen 13 juni

Bericht door 779 »

HMS Renown schreef:@779 Gaan de Nederlanders even beslissen dat wij ons schitterend sociaal vangnet moeten aanpassen speciaal voor hen? Neen dank u! .
Dat is gewoon een vooroordeel. Zulke zaken hoor je te bespreken binnen de overheid. Ons land kennende duurt dat nog 3 eeuwen, dus die haven is nog zeker veilig :mrgreen:
HMS Renown
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 25 jun 2006, 21:07

Re: verkiezingen 13 juni

Bericht door HMS Renown »

779 schreef:
HMS Renown schreef:@779 Gaan de Nederlanders even beslissen dat wij ons schitterend sociaal vangnet moeten aanpassen speciaal voor hen? Neen dank u! .
Dat is gewoon een vooroordeel. Zulke zaken hoor je te bespreken binnen de overheid. Ons land kennende duurt dat nog 3 eeuwen, dus die haven is nog zeker veilig :mrgreen:
Hollanders toch 8)
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: verkiezingen 13 juni

Bericht door 779 »

Al ben ik van mening dat er geen enkel land in de wereld is dat een beter sociaal vangnet heeft dan de Ollanders :D. Niemand hoeft hier te werken, uitkeringen zijn er op alle vlakken en als je dan toch het geluk hebt dat je werkt, betaal je je scheel. Dus vertel mij maar dat jullie een beter sociaal vangnet hebben ;)
HMS Renown
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 25 jun 2006, 21:07

Re: verkiezingen 13 juni

Bericht door HMS Renown »

779 schreef:Al ben ik van mening dat er geen enkel land in de wereld is dat een beter sociaal vangnet heeft dan de Ollanders :D. Niemand hoeft hier te werken, uitkeringen zijn er op alle vlakken en als je dan toch het geluk hebt dat je werkt, betaal je je scheel. Dus vertel mij maar dat jullie een beter sociaal vangnet hebben ;)
Daarom komen jullie kijken hoe wij het doen 8)
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Re: verkiezingen 13 juni

Bericht door Robin V »

Von Pratt schreef:Denk je echt dat het zo ver zal lopen? :bonk:
Of wil je Vlaanderen gewoon veel te graag bij Nederland zien? :lol:


(Oja, 200 jaar geleden hadden we ook geen echt leger en toch is het de Belgen gelukt de Nederlanders buiten te krijgen... Wat verder de ex-minister van Defensie betreft, Pieter De Crem was niet één van de slimste, zijn partij is nu afgestraft en van hem zullen we hopelijk niet veel meer hopen...)
Ik dacht dat die pantservoertuigen nog aangekocht waren door Flahaut? Bij een bevriende constructeur met het gekende kaliberprobleem tot gevolg... De Crem gaf mij de eerste weken als minister van defensie een zeer goede indruk, naarmate de maanden vorderden kwam hij meer en meer op het niveau te liggen van die idioot van een Flahaut.
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: verkiezingen 13 juni

Bericht door Akko »

Ja, ik denk ook dat het Flahaut was ze.
De Crem was in het begin inderdaad nog goed, maja
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
johan willaert
Lid
Berichten: 5568
Lid geworden op: 04 aug 2004, 12:37
Locatie: België
Gegeven: 4 keer
Ontvangen: 2 keer
Contacteer:

Re: verkiezingen 13 juni

Bericht door johan willaert »

Van alle ministers die ik in die bijna 30 jaar heb meegemaakt, is Flahaut één van de betere....

Hij mag direct terug keren...
29th Let's Go!!!!!
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Re: verkiezingen 13 juni

Bericht door Von Pratt »

Bwa elke minister heeft zijn goede en slechte kanten.
Uiteindelijk zijn het ook maar mensen... maar goed we zullen wel zien wie nu de nieuwe 'idioot' van Defensie wordt 8)
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
HMS Renown
Lid
Berichten: 627
Lid geworden op: 25 jun 2006, 21:07

Re: verkiezingen 13 juni

Bericht door HMS Renown »

Von Pratt schreef:Bwa elke minister heeft zijn goede en slechte kanten.
Uiteindelijk zijn het ook maar mensen... maar goed we zullen wel zien wie nu de nieuwe 'idioot' van Defensie wordt 8)
Ene die hopelijk geen kazernes meer dicht doet.
Plaats reactie