Slowchat topic - deel 18

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Jan Klaassen »

Nog een minuut of 10...maar ben Top Gear aan het kijken, dus ontspannen zal wel lukken zolang er geen idioten per ongeluk toch bellen x)
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

christiaan1989 schreef:Spannend! Weet je al iets?
Nog niet...
In ieder geval nog een kwartier te gaan !!
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Jan Klaassen »

Jaja! Geslaagd :D Staat op internet nu ;)

Gefeliciteerd aan anderen die ook het blije nieuws hebben mogen ontvangen!!!!
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Gebruikersavatar
pietertje
Lid
Berichten: 287
Lid geworden op: 24 jul 2008, 09:42
Locatie: Rijssen

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door pietertje »

jan! gefeliciteerd! ook de rest natuurlijk die al geslaagd is of nog moet slagen op dit moment. GEFELICITEERD allemaal!
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

Jan Klaassen schreef:Jaja! Geslaagd :D Staat op internet nu ;)

Gefeliciteerd aan anderen die ook het blije nieuws hebben mogen ontvangen!!!!
Was niet echt blij toen ik het hoorde... Verwachtte het wel al trouwens...
Maarja echt de GVD'se laatste 5 minuten bellen ze hé... Net dat laatste beetje hoop nemen ze je ook nog af. :bonk:
Najah ben op een paar tiende gezakt... Nu herexamen doen in Nederlands en hopen dat ik er een 6,5 voor haal.. In ieder geval in mijn ervaring waren herexamens makelijker dan de ECHTE eerste examens...
Anyhow proficiat iedereen die geslaagd is ! En die wat gezakt zijn sterkte en veel succes in het 2e tijdvak !
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
zjopske
Lid
Berichten: 1443
Lid geworden op: 19 apr 2009, 19:37
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door zjopske »

Da`s minder...
Ik heb vorig jaar ook een 5,4 gehaald voor wiskunde (5,6 nodig....)

Op het werk hadden we er ook 2 die de uitslag te horen kregen, ze bellen elk jaar alleen de gezakte behalve dit jaar.
Dus dat rot telefoontje had een blije afloop :evil:
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Jan Klaassen »

Succes omgitsme! Moet lukken die paar tiende
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Charly1975 »

In de tijd dat ik m'n examen moest doen.....de vorige eeuw.... werd je ook gebeld als je gezakt was....dat was althans de afspraak, voor het gemak hebben ze mij ook maar gebeld dat ik juist wel geslaagd was... :bonk: Geen geslaagde actie van hen overigens want ik schrok me letterlijk 'het ongans' :zapped: toen de telefoon rinkelde.... achteraf gezien kan ik er nu wel om lachen. Het jaar daarop weer dezelfde afspraak en weer hetzelfde resultaat... ik had m'n jaar overgedaan op een hoger nivo vandaar dat ik twee jaar achtereen examen heb gedaan.

Voor iedereen die te horen heeft gekregen dat hij/zij geslaagd is: Van harte gefeliciteerd !

Voor de mensen die gehoord hebben dat ze het (net) niet gehaald hebben: Geef de moed niet op ! Alles sal reg kom as ons almal ons plig doen (*)(J.H. Brand (1823-1888))

(*) (Het komt dus allemaal vanzelf goed; zolang we er allemaal wel wat aan doen)
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

Moet zeker goed komen !
Kwam serieus 0,3 punten te kort... Echt balen...
Als ze me nou met Duits ipv die 6,5 een 7 hadden gegeven... :D
Voor Engels had ik een 4,8 echt raar... Na gekeken en al bleek dus dat ik tussen een 5,9 en een 6,9 zou hebben. Blijkbaar hebben ze die norm erg opgeschroefd... Zal vast en zeker wel weer een 2e corrector voor gezorgt hebben ergens uit dat Noorden... :D
In ieder geval hoop dat ik slaag anders ga ik me nog k*tter voelen dan dat ik me nu al voel.. Een jongen bij mij uit de klas was niet eens naar economie gegaan en slaagt zelfs.. Dan vraag je je bij je zelf af hoe kan dit nou...
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Stefan »

Hahaha, In Echt op school dachten ze dat de examens niet eens zou halen, kom ik als beste uit mijn klas eruit :P
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

Stefan schreef:Hahaha, In Echt op school dachten ze dat de examens niet eens zou halen, kom ik als beste uit mijn klas eruit :P
Haha tjille toch?
Op VMBO dachten ze dat ook dat we met zijn alle zouden zakken.... Iedereen geslaagd op 3 of 4 man na..
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
irish guards
Lid
Berichten: 460
Lid geworden op: 11 dec 2006, 15:31
Locatie: ridderkerk

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door irish guards »

Silvano, succes met je herexamen!!
En ook jij kan dan je haversack aan de vlaggenstok hangen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Jan Klaassen »

Ja dat nakijken op internet was niet echt nuttig..
M&O; op internet tussen 3.5 en 5.5, in het echt een 6.3
Wiskunde; op internet tussen 5.0 en 6.0 (dus echt in het meest positieve geval), was het ook een 6.0

Niet doen dus, dat online kijken; heb je niets aan x)

En over dat bellen; bij ons op school hebben ze vorig jaar nogal geblunderd.
Mensen die geslaagd waren zijn gebeld met de mededeling gezakt te zijn en gezakten zijn niet gebeld. Ook zijn er mensen te laat gebeld. Kortom; grote paniek en woede x)
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Gebruikersavatar
christiaan1989
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 27 aug 2006, 20:28

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door christiaan1989 »

Das klote Silvano, herexamen doen in NL zuigt ook wel een beetje. Je kan er weinig aan leren. Veel oefenen dan red je het hopelijk wel.
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Kugelblitz »

christiaan1989 schreef:Das klote Silvano, herexamen doen in NL zuigt ook wel een beetje. Je kan er weinig aan leren. Veel oefenen dan red je het hopelijk wel.
Inderdaad, balen!
Maargoed, als je nog even je best doet haal je het wel, het is Nederlands, dus hoe moeilijk kan het zijn! Gewoon goed lezen en de tijd nemen, laat je niet onder druk zetten, gewoon rustig aan...

Herexamens zijn volgens mij ook makkelijker over het algemeen, tenminste dat kan ik me herinneren toen ik examens heb geoefend destijds.

Groeten, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gesloten