Slowchat topic - deel 18

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door S1991 »

Kugelblitz schreef:
christiaan1989 schreef:Das klote Silvano, herexamen doen in NL zuigt ook wel een beetje. Je kan er weinig aan leren. Veel oefenen dan red je het hopelijk wel.
Inderdaad, balen!
Maargoed, als je nog even je best doet haal je het wel, het is Nederlands, dus hoe moeilijk kan het zijn! Gewoon goed lezen en de tijd nemen, laat je niet onder druk zetten, gewoon rustig aan...

Herexamens zijn volgens mij ook makkelijker over het algemeen, tenminste dat kan ik me herinneren toen ik examens heb geoefend destijds.

Groeten, Kugel! :mrgreen:
Inderdaad ! Her's zijn makelijker ! Had ik 2 jaar terug ook op het VMBO eerst een 5 ofzo voor wiskunde deed ik her had ik een 8. :)
Hopelijk gaat het nu goed komen met Nederlands, gelukkig helpt een NL leraar me.
Kan er inderdaad weinig aan leren alleen maar kijken dat ik de samenvattingen goed maak...
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door sniper snoop »

Ik ben al vier dagen bezig DoD:source terug in werking te krijgen na enkele jaren niet hebben gespeeld. Rare spellen ze, die van Steam.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Akko »

Ik ben nu terug mijn battlefield 1942, duurt ook redelijk lang, heb weer ergens iets misgedaan fzo.

Veel succes ermee met day of defeat ;)
nog nooit gespeeld :p
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door 779 »

sniper snoop schreef:Ik ben al vier dagen bezig DoD:source terug in werking te krijgen na enkele jaren niet hebben gespeeld. Rare spellen ze, die van Steam.
Vaak geeft het spel aan welk bestand beschadigd is. Als je die Googled kan je dat bestandje vaak opnieuw downloaden. Kopiëren en plakken maar en je game werkt vaak weer! :D

779
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door sniper snoop »

779 schreef:
sniper snoop schreef:Ik ben al vier dagen bezig DoD:source terug in werking te krijgen na enkele jaren niet hebben gespeeld. Rare spellen ze, die van Steam.
Vaak geeft het spel aan welk bestand beschadigd is. Als je die Googled kan je dat bestandje vaak opnieuw downloaden. Kopiëren en plakken maar en je game werkt vaak weer! :D

779
Niet dit probleem. Registratie probleem. Steam is slim, zeer slim. Je bent verplicht een nieuw spel aan te kopen, tenzij je een occasie kan verkrijgen waardoor je verplicht bent verder te spelen op het account van de voor eigenaar. Iedere registratie code, telt maar voor één speler. Wat dus betekend, dat je eenmaal een account heb aangemaakt dat je voortaan met dat account moet spelen. Na twee jaar niet te spelen, wist ik gewoon niks. Nu lukt het gewoon.

Trouwens, mij leren om problemen op te lossen in games is totaal niet nodig. Want ik ben niks voor niks tester, mapper en ontwikkelaar voor Battlefield 1918 geworden. :)
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door sniper snoop »

Akko schreef:Ik ben nu terug mijn battlefield 1942, duurt ook redelijk lang, heb weer ergens iets misgedaan fzo.

Veel succes ermee met day of defeat ;)
nog nooit gespeeld :p
BF1942 problemen..........gewoon mij PB sturen en ik help je eruit. Vooral Punkbuster.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Stefan »

En het is alweer 19 Juni 2010.. Weekend :mrgreen:
Gebruikersavatar
irish guards
Lid
Berichten: 460
Lid geworden op: 11 dec 2006, 15:31
Locatie: ridderkerk

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door irish guards »

Nog ff en dan ben ik van de leraren af :mrgreen: :evil:
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Akko »

Nog 3 examens en een festival op school x)
en ik ben er ook vanaf
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Opgeheven account 4914

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Opgeheven account 4914 »

Akko schreef:Nog 3 examens en een festival op school x)
en ik ben er ook vanaf
Wàt! Nog 3, ik heb er wel nog 6! :(
Gebruikersavatar
irish guards
Lid
Berichten: 460
Lid geworden op: 11 dec 2006, 15:31
Locatie: ridderkerk

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door irish guards »

En wat een mooie eerste helft...
Hopen dat ze het zo wel beter gaan doen :roll:
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Stefan »

Hoppa 1-0 voor Nederland. :D
Gebruikersavatar
christiaan1989
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 27 aug 2006, 20:28

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door christiaan1989 »

en gewonnen!
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Akko »

Jentyyy schreef:
Akko schreef:Nog 3 examens en een festival op school x)
en ik ben er ook vanaf
Wàt! Nog 3, ik heb er wel nog 6! :(
Jij hebt er elke dag 2? :p
ik heb nog 3 dagen examen, 3x mondeling, en 3x voordat het school begint zit ik daar dan al xs
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Opgeheven account 4914

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Opgeheven account 4914 »

Maandag: 2 Beurten Wiskunde
Dinsdag: 2 Beurten Frans
Woensdag: Sociale Technische vorming en Aardrijkskunde
Donderdag: Studie en dan Engels
Vrijdag: Studie en Biologie

Vind de laatste 2 geen goeie zet... Biologie hebben we maar 1 uur en waarom daar zoveel aan leren! :S
Gesloten