Slowchat topic - deel 18

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
martinus
Lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 06 mar 2009, 17:48
Ontvangen: 9 keer

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door martinus »

Hoppa, we zijn er weer eens. Hopen dat ze het de volgende wedstrijden weer flikken.
Gebruikersavatar
Gi collector
Lid
Berichten: 189
Lid geworden op: 23 mar 2008, 15:39
Locatie: Z-Limburg

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Gi collector »

Komop Silvano, Brazilië speelde echt vuil een paar keren en ze kwamen er gewoon mee weg bij die rotscheids. De Nederlanders hebben de overwinning gewoon verdiend! :mrgreen:
Gebruikersavatar
KNIL.
Lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 feb 2010, 17:57
Locatie: Zuid holland

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door KNIL. »

YEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Op naar de wereldtitel!!!!!!!
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Charly1975 »

Zo slecht was de scheids nu ook weer niet...hij durfde niet echt de Brazilianen aan te pakken maar floot verder wel zeer correct. Daar tegenover heeft ie het wel aangedurfd om de rode kaart te trekken, wat menig andere scheids niet in z'n hoofd zou halen tegen Brazilië.

Edit: Klik ik op voorbeeld..(om mijn post te zien) zie ik dit:
YEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Op naar de wereldtitel!!!!!!!
is nu de 2e keer dat ik als voorbeeld een ander bericht zie....en volgens mij ook nog eens voor de tweede keer één van KNIL. :bonk:
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Robin V »

Charly1975 schreef:Zo slecht was de scheids nu ook weer niet...hij durfde niet echt de Brazilianen aan te pakken maar floot verder wel zeer correct. Daar tegenover heeft ie het wel aangedurfd om de rode kaart te trekken, wat menig andere scheids niet in z'n hoofd zou halen tegen Brazilië.

Edit: Klik ik op voorbeeld..(om mijn post te zien) zie ik dit:
YEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!! :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Op naar de wereldtitel!!!!!!!
is nu de 2e keer dat ik als voorbeeld een ander bericht zie....en volgens mij ook nog eens voor de tweede keer één van KNIL. :bonk:
Niet té calimero doen ook he. Elke scheids had gewoon rood getrokken voor zuiver natrappen. Van Bommel verdiende minstens 1x geel voorpersistent fouling. Nederland had trouwens tot aan de rode kaart geen énkele uitgespeelde kans!

Ik gun het Nederland op zich wel, maar ik stoor me wel aan de Nederlandse arrogantie. Nederland lijkt al 3 maand wereldkampioen, maar zal uiteindelijk toch met niets naar huis keren.
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
zjopske
Lid
Berichten: 1443
Lid geworden op: 19 apr 2009, 19:37
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door zjopske »

Robin V schreef:Ik gun het Nederland op zich wel, maar ik stoor me wel aan de Nederlandse arrogantie. Nederland lijkt al 3 maand wereldkampioen, maar zal uiteindelijk toch met niets naar huis keren.
Dan zullen we maar niet over België beginnen :wink:

Met een beetje geluk krijgen we de top finale tussen Nederland - Duitsland
Die gaan we dus lekker bij de Duitsers kijken :evil:
Altijd op zoek naar Nederlandse foto`s van voor 1940!
Bekijk mijn vernieuwde website op: http://www.nederland-paraat.nl
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Von Pratt »

Voetbal, een feest :roll:
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door 779 »

Robin V schreef:Ik gun het Nederland op zich wel, maar ik stoor me wel aan de Nederlandse arrogantie. Nederland lijkt al 3 maand wereldkampioen, maar zal uiteindelijk toch met niets naar huis keren.
Welke arrogantie? Onder Bert van Marwijk is die arrogantie juist weg... Blijkbaar doet de Belgische media anders voor dan de werkelijkheid zich in NL afspeelt. :)

779
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Stefan »

Wij mogen zaterdag terug gaan naar het Oud Limburgs Schuttersfeest te Grubbevorst. :mrgreen:
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Charly1975 »

Robin V schreef:Ik gun het Nederland op zich wel, maar ik stoor me wel aan de Nederlandse arrogantie. Nederland lijkt al 3 maand wereldkampioen, maar zal uiteindelijk toch met niets naar huis keren.
Ik gun het België zondag gaat winnen dan is me dat ook goed hoor.... O, wacht... België lag er in de 1/8 finale al uit....o, herstel....in de groepswedstrijden...o, sorry...België deed niet mee. Niet lullig bedoeld hoor....

Ik denk dat in ieder land dat WEL de eindronde heeft gehaald de hoop en de overtuiging leeft dat dat land wel wereldkampioen gaat worden. Nederland is daarin echt geen uitzondering. Kijk even bij onze oosterburen die er ook van overtuigd zijn. De Fransen hadden ook al het idee dat ze het weer zouden worden evenals de Italianen....en tot slot...vergeet Brazilië niet die zaten met hun gedachten al bij 2014 als zij voor de 7e x wereldkampioen zouden worden... echter zullen ze hun droom van de 6e nog 4 jaar vol moeten houden.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Gi collector
Lid
Berichten: 189
Lid geworden op: 23 mar 2008, 15:39
Locatie: Z-Limburg

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Gi collector »

Stefan schreef:Wij mogen zaterdag terug gaan naar het Oud Limburgs Schuttersfeest te Grubbevorst. :mrgreen:
Gefeliciteerd, wij waren helaas nét niet door. Ik zit in Schutterij St. Barbara van Meerssen. De 18e hebben wij hier in Meerssen het ZLF. In welke schutterij zit jij dan?
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Stefan »

Schutterij Sint Joris Sint Joost.
Wij hebben in 2008 ZLF gehad.

Vorig jaar ben ik ook al in Meerssen geweest, maar toen van die andere schutterij meen ik.

Zoals ik gehoord heb hebben jullie een beetje ruziek onder deze 2 schutterijen of niet?
Want ik kom net van de repetitie af, en daar hoorde ik dat de gemeente van jullie geen samenwerking meer geeft met betrekkig tot het schieten.
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Stefan »

PS; Waat veur merk beer kriege wer op ut ZLF? Alfa?? :P
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Von Pratt »

Charly1975 schreef:
Robin V schreef:Ik gun het Nederland op zich wel, maar ik stoor me wel aan de Nederlandse arrogantie. Nederland lijkt al 3 maand wereldkampioen, maar zal uiteindelijk toch met niets naar huis keren.
Ik gun het België zondag gaat winnen dan is me dat ook goed hoor.... O, wacht... België lag er in de 1/8 finale al uit....o, herstel....in de groepswedstrijden...o, sorry...België deed niet mee. Niet lullig bedoeld hoor....

Ik denk dat in ieder land dat WEL de eindronde heeft gehaald de hoop en de overtuiging leeft dat dat land wel wereldkampioen gaat worden. Nederland is daarin echt geen uitzondering. Kijk even bij onze oosterburen die er ook van overtuigd zijn. De Fransen hadden ook al het idee dat ze het weer zouden worden evenals de Italianen....en tot slot...vergeet Brazilië niet die zaten met hun gedachten al bij 2014 als zij voor de 7e x wereldkampioen zouden worden... echter zullen ze hun droom van de 6e nog 4 jaar vol moeten houden.
Waarom de Belgische ploeg aanvallen? Omdat toevallig een Belg commentaar heeft op het Nederlandse team? (Er zijn ook tijden geweest dat België meedeed met het WK en Nederland niet, dusja ieder heeft wel al eens zijn partijtje kunnen spelen)
Laten we gewoon stellen dat iedereen arrogant kan zijn als het op voetbal neerkomt (de Belgen, de Nederlanders en wss zelf de inwoners van Timboektoe :roll: Alhoewel ik niet zeker weet of die wel een nationaal elftal hebben...)
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Re: Slowchat topic - deel 18

Bericht door Robin V »

779 schreef:
Robin V schreef:Ik gun het Nederland op zich wel, maar ik stoor me wel aan de Nederlandse arrogantie. Nederland lijkt al 3 maand wereldkampioen, maar zal uiteindelijk toch met niets naar huis keren.
Welke arrogantie? Onder Bert van Marwijk is die arrogantie juist weg... Blijkbaar doet de Belgische media anders voor dan de werkelijkheid zich in NL afspeelt. :)

779
De arrogantie die wij hier inderdaad via de media op onze schermen en bladzijden geprojecteerd krijgen, niet van de spelers zelf, maar van de supporters op zich. Ja, ik besef dat het beeld dat de media laat uitschijnen slechts een bepaalde minderheid omvat.
Charly1975 schreef: Ik gun het België zondag gaat winnen dan is me dat ook goed hoor.... O, wacht... België lag er in de 1/8 finale al uit....o, herstel....in de groepswedstrijden...o, sorry...België deed niet mee. Niet lullig bedoeld hoor....
Onze nationale ploeg zuigt, ja... En sommige Belgen beseffen het blijkbaar nog steeds niet dat ons spelersmateriaal ronduit zwak is met hier en daar een uitschieter. Zelfde wat betreft onze competitie.
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gesloten