Slowchat topic - deel 19

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Akko »

Haha x)
spanje gewonnen en jullie waren zo zeker van dat jullie kampioen gingen worden.
Ook wel niet zo proper gespeeld moet ik zeggen ;d
Ok veel gele kaarten, beetje afgang.

Wel chapeau dat jullie finale weer haalden

En voor diegene dat weer gaan zeiken van dat Belgie meer afgang had,
Begin aub niet.

Zelfs al deden ze niet mee met het wk
Wij wisten dat we toch geen kans hadden en dus geen reden tot afgang.
Jullie waren zo zeker dat jullie gingen winnen (4x keer nu waarvan 0 overwinningen ;) )
(Er vloog zelfs een f16 in het oranje mee om vliegtuigen met nederlanders te begeleiden naar huis? Nutteloos?)
:+
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
christiaan1989
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 27 aug 2006, 20:28

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door christiaan1989 »

Belgie had meer afgang :)
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
Gebruikersavatar
KNIL.
Lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 feb 2010, 17:57
Locatie: Zuid holland

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door KNIL. »

Geen afgang voor jullie??? Jullie kwalificeren je niet eens terwijl jullie noorderburen het tot in de finale schoppen.... (wat eigenlijk voor hun niet genoeg was..)
afgang is dat jullie 59e op de wereldranglijst staan en nederland 4e (wat wel verbeterd zou worden aangezien ze tweede van het wk zijn geworden...)
En dat de oranje nutteloos is??? dat Nederland de op één na beste ter WERELD is verdient wel een oranje f-16.
Maarja jullie Belgen zullen dat niet begrijpen want jullie hebben het nog nooit zover geschopt. :wink:
Opgeheven account 4914

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Opgeheven account 4914 »

'k Vind het wel erover om 2 F-16's in te zetten om een vliegtuig te begeleiden, dan nog wel in het oranje.
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Akko »

Haha x)
jullie denken dat jullie goed zijn en daardoor dikke nek xp
het gaat erover, je mag zeggen wat je wilt liever 0 keer geprobeerd dan 4 keer
en dan weer geen kampioen xp

en de op
een na beste van de wereld, laat mij niet
lache ;)
wij geven toe dat we er niets van bakken dus dat is geen afgang
kunnen we hetzelfde zeggen van tennis? Veldrijden? ...
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Akko »

En waarom België afgang?
Wie had er zo proper gespeeld in finale?
Zelfs zo halen jullie geen beker x)
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
KNIL.
Lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 feb 2010, 17:57
Locatie: Zuid holland

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door KNIL. »

Nou Federer en Nadal zijn veel beter dan al jullie Belgische tenissers hoor..
En jullie kunnen dan wel goed zijn in dat veldrijden maar dat kun je niet vergelijken met VOETBAL.
Laatst gewijzigd door KNIL. op 12 jul 2010, 22:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Opgeheven account 4914

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Opgeheven account 4914 »

KNIL. schreef:Nou Federer en Nadal zijn veel beter dan al jullie Belgische tenissers hoor..
En Justine Henin? Zij had wel goud op de olympische spelen van 2004 en ze was 1ste in 2003!
Daar mogen we trots op zijn!
Gebruikersavatar
KNIL.
Lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 feb 2010, 17:57
Locatie: Zuid holland

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door KNIL. »

Jentyyy schreef:
KNIL. schreef:Nou Federer en Nadal zijn veel beter dan al jullie Belgische tenissers hoor..
En Justine Henin? Zij had wel goud op de olympische spelen van 2004 en ze was 1ste in 2003!
Daar mogen we trots op zijn!
Ja maar dat was toen... nu moet je kijken aan wie nu aan de top staan....
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Akko »

Dat is voor de mannen, daar hebbe we Xavier malisse, nr 18 en bij vrouwentennis?
Voetbal is de sport zeggen de meeste, maar andere worden vergeten
zo heeft elk land zijn sport waar hem in uiblinkt ;)
buiten al dat hebben jullie het toch goed gedaan met het wk
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
KNIL.
Lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 feb 2010, 17:57
Locatie: Zuid holland

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door KNIL. »

Akko schreef:Dat is voor de mannen, daar hebbe we Xavier malisse, nr 18 en bij vrouwentennis?
Voetbal is de sport zeggen de meeste, maar andere worden vergeten
zo heeft elk land zijn sport waar hem in uiblinkt ;)
buiten al dat hebben jullie het toch goed gedaan met het wk
Dat wilde ik horen... :wink:
Jullie blinken uit met wielrennen en veldrijden.
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Akko »

Voilà ;)
dat wilde ik ook horen
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Opgeheven account 4914

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Opgeheven account 4914 »

Goed... gedaan met het WK gekte? :P
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Robin V »

Ik ben als Belg in Breda gaan kijken op groot scherm, enkel en alleen hopend op een enorm feestje achteraf (want stiekem stond ik voor Spanje).
Op de zege van Spanje valt niets te zeggen. Balbezit, kansen, etc. Van Marwijk teerde op de flits van Robben en liet Van Persie (alweer) op een eiland zitten. Zo'n klassevoetballer verdient beter dan het systeem van Van Marwijk.
Wat ik nog minder begrijp is dat schoppers als Van Bommel en De Jong er dit WK zonder rode kaart van af zijn gekomen, en dat Maduro en Van Nistelrooij niet eens in de kern zaten...

Ik had het Nederland wel gegund, maar hoogmoed komt nu eenmaal voor de val. De arrogantie heb ik nu in Breda wel langs alle kanten zelf meegemaakt. Oranje zou de Spaanse armada eventjes inmaken...

Trouwens; qua WK-deelnames staat het 11-9 in het voordeel van België. Dat de huidige, vorige en volgende generaties stukken zwakker zijn dat die van jullie, weet iedereen nu ook wel. Dat wij als Belgen kritiek hebben op het Nederlandse elftal, heeft echt niet alleen te maken met jaloezie en dat tegenargument genre 'jullie waren er niet eens bij' is gewoon zwak en totaal buiten de kwestie.
De volgende zin is fout. De vorige zin is juist.
Gebruikersavatar
KNIL.
Lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 feb 2010, 17:57
Locatie: Zuid holland

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door KNIL. »

Robin V schreef:Ik ben als Belg in Breda gaan kijken op groot scherm, enkel en alleen hopend op een enorm feestje achteraf (want stiekem stond ik voor Spanje).
Op de zege van Spanje valt niets te zeggen. Balbezit, kansen, etc. Van Marwijk teerde op de flits van Robben en liet Van Persie (alweer) op een eiland zitten. Zo'n klassevoetballer verdient beter dan het systeem van Van Marwijk.
Wat ik nog minder begrijp is dat schoppers als Van Bommel en De Jong er dit WK zonder rode kaart van af zijn gekomen, en dat Maduro en Van Nistelrooij niet eens in de kern zaten...

Ik had het Nederland wel gegund, maar hoogmoed komt nu eenmaal voor de val. De arrogantie heb ik nu in Breda wel langs alle kanten zelf meegemaakt. Oranje zou de Spaanse armada eventjes inmaken...

Trouwens; qua WK-deelnames staat het 11-9 in het voordeel van België. Dat de huidige, vorige en volgende generaties stukken zwakker zijn dat die van jullie, weet iedereen nu ook wel. Dat wij als Belgen kritiek hebben op het Nederlandse elftal, heeft echt niet alleen te maken met jaloezie en dat tegenargument genre 'jullie waren er niet eens bij' is gewoon zwak en totaal buiten de kwestie.
Waarom is onze kritiek op jullie 'zwak' en de kritiek van ons op jullie 'totaal buiten de kwestie' als ik vragen mag?????
Gesloten