Welke sport of andere hobby beoefen je?

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door S1991 »

Weet niet of er zo'n topic al is maar ben benieuwd wat jullie sporten zijn en andere hobbies dan het verzamelen van militaria en wo2 gerelateerde zaken!?

Zelf doe ik nou een klein half jaartje aan fitness en iets langer dan 1 jaar het (bijt)pak aan voor politiehonden. Zal jullie weinig zeggen waarschijnlijk.
Maar dat is dus een pak waar je binnen in leer hebt wat je eerst aandoet en daarna nog een stoffe jas en broek erover heen trekt waar de honden dan in kunnen bijten zodat ze geleerd krijgen waar te bijten in sommige situaties.
Het is een interessante sport wat niet veel jongen mensen trekt. Maar raar genoeg mij dus wel...

Nou hoor ik het graag van jullie !
Laatst gewijzigd door S1991 op 28 jul 2010, 14:31, 1 keer totaal gewijzigd.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Von Pratt
Lid
Berichten: 1169
Lid geworden op: 12 aug 2005, 16:09
Locatie: België
Contacteer:

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door Von Pratt »

Ik volg Literaire Creatie. Alles wat met schrijven te maken heeft, zowel fictie als non-fictie, proza en poëzie. Dit doe ik op de Academie voor Muziek en Woord. In september begin ik aan mijn derde en laatste jaar. Elke maandagavond twee uur inspiratie op papier pennen.
Hiervoor deed ik ook nog Toneel, Woord en Welsprekendheid, op dezelfde academie, maar die heb ik dit jaar afgewerkt.

Verder heb ik niet echt andere hobby's, buiten misschien het verzamelen en bekijken van films (als je dat een hobby kan noemen :P) en ik ga ook vaak fietsen in de omgeving, langs de dijken.
"War means tears to thousands of mothers eyes when their sons go to fight and lose their lives"
Voorheen bekend als "Brigadeführer Von Pratt" op dit forum.
Gebruikersavatar
pietertje
Lid
Berichten: 287
Lid geworden op: 24 jul 2008, 09:42
Locatie: Rijssen

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door pietertje »

ik zit nu zo'n drie kwart jaar op Taekwondo, koreaanse vechtsport.
verder lees ik vrij veel, vooral wo2 gerelateerde boeken en.. natuurlijk:) de donald duck.
ook zit ik vaak iets teveel achter de computer :|
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door sniper snoop »

- Hobbie: Wo1 en Wo2 natuurlijk, ABL (ik noem ABL Algemeen Belgisch Leger, verits ik dus ook bezig hou met land en luchtmacht (dit is GEEN ABL!)). Fotografie en games.
- Sporten: Fietsen, zwemmen, lopen en bunker klauteren (tjah, is ook een sport heh). :D.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door Stefan »

Fitness en heffen.
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door panzer lehr »

Fitness mountainbiken en ww2 airsoft. :bonk:
Laatst gewijzigd door panzer lehr op 13 jul 2010, 23:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Robby101st
Lid
Berichten: 208
Lid geworden op: 08 okt 2009, 07:56

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door Robby101st »

hobby verzamelen van 2wo items en het restaureren van mn Willys. En swinters 1/35 bouwpakketten op militair gebied maken.

sport hardlopen
http://www.freewebs.com/robby101st/" onclick="window.open(this.href);return false; voor de restauratie van mijn '42 Willys
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door S1991 »

pietertje schreef:ik zit nu zo'n drie kwart jaar op Taekwondo, koreaanse vechtsport.
verder lees ik vrij veel, vooral wo2 gerelateerde boeken en.. natuurlijk:) de donald duck.
ook zit ik vaak iets teveel achter de computer :|
Heb zelf ook taekwondo gedaan. Echt mooie sport.
Robby101st schreef:hobby verzamelen van 2wo items en het restaureren van mn Willys. En swinters 1/35 bouwpakketten op militair gebied maken.

sport hardlopen
Hmm blijkbaar moeilijk om begrijpend te lezen of verkeerd geforumleerd:
omgitsme schreef:wat jullie sporten zijn en andere hobbies dan het verzamelen van militaria!?
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
irish guards
Lid
Berichten: 460
Lid geworden op: 11 dec 2006, 15:31
Locatie: ridderkerk

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door irish guards »

Skateboarden, electrisch gitaar spelen, karper vissen..... oja en slapen :mrgreen:
Gebruikersavatar
KNIL.
Lid
Berichten: 320
Lid geworden op: 09 feb 2010, 17:57
Locatie: Zuid holland

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door KNIL. »

Ik ben pas geleden gestopt met voetbal.

Verder mijn hobby's zijn:

-(Elektrisch) gitaar spelen.
- Karper vissen.
- Beetje chillen en uitgaan.
- Me met wo2 en daarvoor bezig houden :mrgreen:
- Voetbal.
- Zwemmen.
- Minibiken.

Kan nog wel ff doorgaan zo. :lol:
Gebruikersavatar
christiaan1989
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 27 aug 2006, 20:28

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door christiaan1989 »

Tomaten sorteren en een beetje klussen aan van alles en nog wat
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
Gebruikersavatar
Akko
Lid
Berichten: 1048
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:14
Locatie: den Belgique

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door Akko »

Buiten wo2 doe ik Trapeze, Circus x)
Vissen, later dit jaar ga ik eens beginnen met op karper en op snoek.
En alles wat met muziek heeft te maken ;)
Zelf speel ik beetje piano
Delete mijn account, ik ben het forum zijn kinderachtigheid beu zoals velen al hebben ondervonden.
Gebruikersavatar
Stevo
Lid
Berichten: 242
Lid geworden op: 11 aug 2009, 15:21
Locatie: Brugge, Westvlaanderen, België
Contacteer:

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door Stevo »

Sologitaar en zang in een band
muziek componeren
medewerker in het for freedom museum
Reizen en dan vooral op zoek naar zaken over WWII (tot ergernis van mijne madam :wink: )
Restaureren van mijn oude boot.
Actief lid van BAHAAT ( specifiek vliegtuigen WWII)
Modelvliegtuigen bouwen en vliegen uiteraard in een vereniging.
Computeren
Als ouwe knar proberen te gamen en niet te hard op mijn donder proberen te krijgen van mijn oudste gabber.
Als volwaardige Bourgondische Belg van het betere leven proberen te genieten als het op eten en drinken aankomt.

Kan nog wel effe doorgaan....... :lol:

Stevo
Bessie Braddock: Sir, you are drunk.
Churchill: And you, madam, are ugly. But in the morning, I shall be sober.
Gebruikersavatar
Charly1975
Lid
Berichten: 3211
Lid geworden op: 30 jan 2006, 16:09
Locatie: Betuwe

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door Charly1975 »

Echte hobby's heb ik niet. Maar ik ben wel uitermate geïnteresseerd in de luchtvaart echter ben ik GEEN spotter !
Wat ik wel doe...tja...het is ook een tik zullen we maar zeggen: in 2003 had ik het simpele idee om in Acces maar eens een database op te gaan zetten met alle typen vliegtuigen. Kon ik me wel een jaartje mee vermaken dacht ik en na ongeveer 2000 types zou ik vast wel klaar zijn. Nu 7 jaar verder ben ik nog steeds niet klaar en staat de teller op ruim 18.000 types. In deze database houd ik o.a. de 1e vluchtdatum bij (zie topic: van dag tot dag) en hoeveel toestellen er zijn gemaakt. Tevens ben ik er van overtuigd dat Gustav Whitehead en niet de Gebr. Wright de allereerste vlucht ter wereld heeft gemaakt in 1901.

Ook heb ik (teveel) fantasie en ontstaat er soms een verhaal in mijn hoofd die ik zo nu en dan aan het papier (nou ja...pc) toe vertrouw. Vorig jaar met een nieuw verhaal begonnen wat door 2 mensen is gelezen (tja ben erg onzeker persoon) die het een geweldig verhaal vonden. Wel één ding fout gedaan en hun zeer goede opmerkingen direct verwerkt in het verhaal waardoor ik mijn ritme van het verhaal kwijt ben geraakt en ook (tijdelijk ?) de inspiratie en zin. Hoe het verhaal af gaat lopen weet ik nog dus het verhaal komt nog wel een keer af. Tevens is er een tweede verhaal komen kijken in mijn koppie...die wil er ook nog uit.

Verder luister ik veel muziek. Kijk graag films (Cidade de Deus is tot nu toe de beste die ik ooit gezien heb) en kijk ik af en toe tv. Voornamelijk Discovery, NGC en BBC. Nederlandse tv is tegenwoordig bagger.
We're fools to make war
On our brothers in arms


(Mark Knopfler/Dire Straits - Brothers in Arms)
Gebruikersavatar
Rysher
Lid
Berichten: 133
Lid geworden op: 13 aug 2008, 11:53

Re: Welke sport of andere hobby beoefen je?

Bericht door Rysher »

- disjockey
- voetbal
- wielrennen
- muziek instrument bespelen (hoorn)
- sinds kort betrokken bij op vleugels der vrijheid, vereniging die veel werkt met crashplaatsen in gemeente Echt-Susteren


Stevo, kan ik een muziekstuk van je bekijken? aangezien je doet aan componeren, ben ik best wel benieuw :wink:
The 8th Infantry Division was known as both the "Golden Arrow" and "Pathfinder" division during World War II
Plaats reactie