Duits gasmasker

Algemeen over het verzamelen van asmogendheden militaria: waar moet je op letten, tips, naslagwerk
Gebruikersavatar
Rysher
Lid
Berichten: 133
Lid geworden op: 13 aug 2008, 11:53

Re: Duits gasmasker

Bericht door Rysher »

Ziet er goed uit Erik.

Ik heb afgezien van de koop. Ik ga op zoek naar een duits gasmasker(bus) in betere staat (Zoals de meeste me hebben geadviseerd). Wat minder op internet zoeken en juist meer rommelmarkten en militaria beurzen bezoeken.

Bedankt voor de reacties.
The 8th Infantry Division was known as both the "Golden Arrow" and "Pathfinder" division during World War II
jurgen
Lid
Berichten: 1787
Lid geworden op: 17 okt 2007, 22:52

Re: Duits gasmasker

Bericht door jurgen »

Succes op rommelmarkten, het beste wat ik er ooit vond waren 2cm FLak hulzen.
Gebruikersavatar
christiaan1989
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 27 aug 2006, 20:28

Re: Duits gasmasker

Bericht door christiaan1989 »

Moet je eens naar betaalde rommelmarkten gaan, ligt zat zooi tussen hoor ;)
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
Gebruikersavatar
Rysher
Lid
Berichten: 133
Lid geworden op: 13 aug 2008, 11:53

Re: Duits gasmasker

Bericht door Rysher »

Bedankt voor de tip
The 8th Infantry Division was known as both the "Golden Arrow" and "Pathfinder" division during World War II
jan-peter
Lid
Berichten: 22
Lid geworden op: 13 mar 2010, 17:54
Locatie: Leusden

Re: Duits gasmasker

Bericht door jan-peter »

Erik S. schreef:Ik heb ooit een komplete bus gekocht, voor een euro of 50. Maar dat was dan ook de duurste die ik ooit kocht, was wel een camo exemplaar.

De meeste bussen die je daar ziet hebben niet meer dan 10 euro gekost, en zijn allen kompleet ;)

Zelf fake ik ook camo materiaal:





Kun je foto's plaatsen van de door jou aangeschafte bus?

Dit zijn gewoon mazzeltjes, voor een compleet camo exemplaar zit je nu bij erkende handelaard op 150-200. een normale in minstaat 125-150 en tussen de 100 en 125 voor een normale in gedragen staat, compleet.
Gebruikersavatar
Rysher
Lid
Berichten: 133
Lid geworden op: 13 aug 2008, 11:53

Re: Duits gasmasker

Bericht door Rysher »

Ik heb naar jullie tips geluisterd en ben een gasmasker met gasmaskerbus (gasmaskerbus bevat geen riemen helaas) in een goede conditie tegen gekomen en gekocht. Ik zal binnekort wat foto's posten :wink:
The 8th Infantry Division was known as both the "Golden Arrow" and "Pathfinder" division during World War II
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Re: Duits gasmasker

Bericht door Erik S. »

jan-peter schreef: Dit zijn gewoon mazzeltjes, voor een compleet camo exemplaar zit je nu bij erkende handelaard op 150-200. een normale in minstaat 125-150 en tussen de 100 en 125 voor een normale in gedragen staat, compleet.
U mag mij meerdere gecamoufleerde gasmaskerbussen aanbieden voor een 200 euro! Hoeveel heb je er? Tegenwoordig gaan die krengen richting de 800 euro!
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
Plaats reactie