Slowchat topic - deel 19

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Stefan »

Ja is wel lachen, beetje sparren :D

Moet je alleen niet te veel doen, dan heb je kans om een weekje met een blauw oog of andere blauwe plekken. :P
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

Jeujjj... Eindelijk de enerlaatste verstandskies eruit...
En dan merk je nu pas het tintelen in je lip wat eigenlijk al 1,5 uur geleden moest zijn geweest haha. Achja gelukkig was het binnen 2 minuten klaar. Alleen die vieze rot smaak van die spuiten...
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Kugelblitz
Moderator
Moderator
Berichten: 3733
Lid geworden op: 02 apr 2008, 14:12
Gegeven: 6 keer
Ontvangen: 10 keer

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Kugelblitz »

omgitsme schreef:Jeujjj... Eindelijk de enerlaatste verstandskies eruit...
En dan merk je nu pas het tintelen in je lip wat eigenlijk al 1,5 uur geleden moest zijn geweest haha. Achja gelukkig was het binnen 2 minuten klaar. Alleen die vieze rot smaak van die spuiten...
Sterkte, de tandarts of kaakchirurg is nooit leuk...

Groeten, Kugel! :mrgreen:
Laten we het vooral gezellig houden! :)
Gebruikersavatar
sniper snoop
Beste Signature 2010
Beste Signature 2010
Berichten: 1704
Lid geworden op: 23 jul 2006, 03:09
Locatie: Ieper - Belgie
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door sniper snoop »

omgitsme schreef:Jeujjj... Eindelijk de enerlaatste verstandskies eruit...
En dan merk je nu pas het tintelen in je lip wat eigenlijk al 1,5 uur geleden moest zijn geweest haha. Achja gelukkig was het binnen 2 minuten klaar. Alleen die vieze rot smaak van die spuiten...
Zwijg over tandartsen. Ik heb enkele jaren geleden gevallen tijdens het MTB'en. Drie tanden gebroken (twee knaagtanden en één kies) en 6 tanden gebarsten. Nooit hersteld, want ik had het geld niet ervoor. Nu dekt mijn ziekenfonds alle kosten, dus gauw naar de tandarts geweest eind 2009. Ik dacht, één harde bezoek en ik ben er van verlost. Vergeet het maar. Iedere week was één tand. Dus in totaal elf weken (want het gebeurde rond de kerstperiode en aldus wat tijd tussen gelaten - zeg, ik wil feesten zonder een pijnlijke mond!) na elkaar naar de tandarts.
"Always remember both sides of the line"~~~~ Britse oudstrijder en oudste Brit ooit (tot hij overleed), Harry Patch (110 jaar) - Menenpoort Ieper, 21 juni 2008

Heb je Battlefield 1918 problemen? Klik hier en leg uit wat het probleem is!
Gebruikersavatar
S1991
Lid
Berichten: 2347
Lid geworden op: 06 mei 2008, 19:07
Contacteer:

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door S1991 »

Kugelblitz schreef:
omgitsme schreef:Jeujjj... Eindelijk de enerlaatste verstandskies eruit...
En dan merk je nu pas het tintelen in je lip wat eigenlijk al 1,5 uur geleden moest zijn geweest haha. Achja gelukkig was het binnen 2 minuten klaar. Alleen die vieze rot smaak van die spuiten...
Sterkte, de tandarts of kaakchirurg is nooit leuk...

Groeten, Kugel! :mrgreen:
Vertel mij wat... Was blij toen de verdovingen er in waren en nu ze eruit zijn wil ik ze weer terug.
Maar ach ben er nu vanaf gelukkig. Wat ijs erop houden en wat pijnstillers en niet teveel bukken en komt het goed.
“Brad, my three best divisions are the 4th Armored, the 80th and the 26th. I’ll concentrate the 4th Armored at Longwy beginning tonight, I’ll start the 80th on Luxembourg tomorrow morning, and I’ll alert the 26th to be ready to move." General Patton
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Stefan »

Kom laten we samen zijn, haar naam dat is Marina :)
Helmbrug
Lid
Berichten: 312
Lid geworden op: 22 mar 2009, 20:55

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Helmbrug »

Gelukkig heb ik nog nooit tanden hoeven te laten trekken, zou me echt vreselijk lijken... maarja, ik hoop gelukkig nog zo lang mogelijk met me gebit te doen :mrgreen:
Opgeheven account 4914

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Opgeheven account 4914 »

Zozo, met die Eneco tour die hier straks arriveert voor onze deur. :)
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Stefan »

Zaterdag Castle of Love :)
Gebruikersavatar
christiaan1989
Lid
Berichten: 549
Lid geworden op: 27 aug 2006, 20:28

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door christiaan1989 »

Vandaag eerste boeten binnen voor te snel rijden, in de 2 jaar dat ik rij nog nooit gehad. Gelukkig maar 4km/h te hard :evil:
"In the absence of orders, go find something and kill it." Erwin Rommel
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Stefan »

Ik dacht ik ga nog eens met de scooter rijden, :P

Half uurtje gereden, wordt ik halt gehouden door een politie wagen, en kreeg un bekeuring van 60 euro...
98 km/uur - correctie = 7 = totaal: 91 km. Max. toegestane snelheid, 45 km/uur. :P
779
Lid
Lid
Berichten: 3145
Lid geworden op: 31 aug 2004, 19:09

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door 779 »

Stefan schreef:Ik dacht ik ga nog eens met de scooter rijden, :P

Half uurtje gereden, wordt ik halt gehouden door een politie wagen, en kreeg un bekeuring van 60 euro...
98 km/uur - correctie = 7 = totaal: 91 km. Max. toegestane snelheid, 45 km/uur. :P
Door de correctie mag je nog net je rijbewijs behouden haha.
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Stefan »

Idd, helaas wel een punt van mijn auto rijbewijs af. :(
Helmbrug
Lid
Berichten: 312
Lid geworden op: 22 mar 2009, 20:55

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Helmbrug »

Ben net de hele middag bezig geweest om me band te plakken... Hoe hard kan het stressen dat je denk dat het gat geplakt is, en gwn een nieuwe blijkt te zitten, en erachter komt dat er 9 gaten in de binnenband zitten :r
Gebruikersavatar
Stefan
Lid
Berichten: 1606
Lid geworden op: 23 jan 2007, 19:13

Re: Slowchat topic - deel 19

Bericht door Stefan »

Dan koop je toch gewoon een nieuwe binnenband? :P
Gesloten