Kersten,Coerd Bruin, Odessa

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
rp1979
Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 dec 2008, 12:05

Kersten,Coerd Bruin, Odessa

Bericht door rp1979 »

Hallo,

wie van jullie kent deze man uit Hoogerheide?
Adverteert op MP met Duitse items onder de naam Kersten en Odessa misschien nog meer namen uit Bergen op Zoom(woont in Hoogerheide)
Ben door hem opgelicht met 3 Duitse helmen die na controle toch fake bleken te zijn, anderhalf jaar geleden gekocht, kwam eerlijk over.
Nu wou hij ze terugnemen voor minder dan de helft van het bedrag dat ik er voor betaald heb. Maar had geen geld en vervolgens als ik hem confronteer met zijn echte naam...laat hij niks meer van zicht horen.

Graag verneem ik wie er nog meer dit soort ervaringen heeft met deze persoon.
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Re: Kersten,Coerd Bruin, Odessa

Bericht door rutger »

Je hebt deze helmen pas na 1,5 jaar laten controleren op echtheid? Niet van tevoren advies gevraagd?
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: Kersten,Coerd Bruin, Odessa

Bericht door panzer lehr »

Zou je in ieder geval een hoop miserie bespaard hebben.
rp1979
Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 dec 2008, 12:05

Re: Kersten,Coerd Bruin, Odessa

Bericht door rp1979 »

rutger schreef:Je hebt deze helmen pas na 1,5 jaar laten controleren op echtheid? Niet van tevoren advies gevraagd?
Ja, mijn fout. Maar dan nog als iemand ze als origineel verkoopt met een heel verhaal erbij en "aantoont"dat ze origineel zijn met acceton waar na oorlogse verf wel van zou oplossen en ze zien er erg goed uit. Pas nadat ik een paar twijfelachtige reacties kreeg heb ik ze laten beoordelen.
Maar dat neemt niet weg dat iemand de boel oplicht.
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Re: Kersten,Coerd Bruin, Odessa

Bericht door rutger »

rp1979 schreef:
rutger schreef:Je hebt deze helmen pas na 1,5 jaar laten controleren op echtheid? Niet van tevoren advies gevraagd?
Ja, mijn fout. Maar dan nog als iemand ze als origineel verkoopt met een heel verhaal erbij en "aantoont"dat ze origineel zijn met acceton waar na oorlogse verf wel van zou oplossen en ze zien er erg goed uit. Pas nadat ik een paar twijfelachtige reacties kreeg heb ik ze laten beoordelen.
Maar dat neemt niet weg dat iemand de boel oplicht.
Nee, dat neemt inderdaad zeker niet weg dat iemand de boel oplicht. Niet mogelijk om de man eens in persoon te spreken en een regeling o.i.d. te treffen?
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Re: Kersten,Coerd Bruin, Odessa

Bericht door Erik S. »

Ik ken deze persoon, via http://www.qoop.nl. Ook zijn echte naam is mij bekend. Graag, zou ik de beste man ermee confronteren. Hij woont ... modbreak: persoonsgegevens verwijderd.
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
CS Militaria
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 27 jul 2010, 22:21

Re: Kersten,Coerd Bruin, Odessa

Bericht door CS Militaria »

Hoeveel heb je voor de helmen betaald??
volgens mij stond deze persoon regelmatig op marktplaats met allerlei duitse ww2 sporttroffeeen en ringen
rp1979
Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 dec 2008, 12:05

Re: Kersten,Coerd Bruin, Odessa

Bericht door rp1979 »

CS Militaria schreef:Hoeveel heb je voor de helmen betaald??
volgens mij stond deze persoon regelmatig op marktplaats met allerlei duitse ww2 sporttroffeeen en ringen
3 stuks voor 1100 euro..
Hij staat nog steeds op mp met spullen.
CS Militaria
Lid
Berichten: 38
Lid geworden op: 27 jul 2010, 22:21

Re: Kersten,Coerd Bruin, Odessa

Bericht door CS Militaria »

Wat een vieze dief zeg, heb je een link van MP?
rp1979
Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 dec 2008, 12:05

Re: Kersten,Coerd Bruin, Odessa

Bericht door rp1979 »

http://link.marktplaats.nl/375384664. Hij heeft andere helmen eraf gehaald nu.Denk dat ie nattigheid voelde. Hij verkoopt ook onder andere namen.

Deze man moet gestopt worden want is een oplicter eerste klasse.. Verkoopt ook wel ees origineel maar is vaak aan gerommeld.
rp1979
Lid
Berichten: 41
Lid geworden op: 16 dec 2008, 12:05

Re: Kersten,Coerd Bruin, Odessa

Bericht door rp1979 »

zojuist de planning van Ciney Oktober 2010 bekeken en deze kerel staat er ook in hal 2, rij 29 op de hoek bij het middenpad.
Erik S.
Lid
Berichten: 1828
Lid geworden op: 23 mei 2005, 16:09
Locatie: Bergen Op Zoom

Re: Kersten,Coerd Bruin, Odessa

Bericht door Erik S. »

http://verkopers.marktplaats.nl/599943 die link is beter, die blijft, ook al word de advertentie verwijderd (:
Master of Puppets - Custom Mannequins
https://www.facebook.com/FJM44" onclick="window.open(this.href);return false;
Gebruikersavatar
panzer lehr
Lid
Berichten: 1306
Lid geworden op: 09 mar 2010, 19:45
Locatie: België

Re: Kersten,Coerd Bruin, Odessa

Bericht door panzer lehr »

Gisteren was hij actief als odessa hij bood een erkenungsmarke aan van de ss totenkopf
coco
Lid
Berichten: 3516
Lid geworden op: 20 dec 2007, 21:10
Locatie: Land van Heusden en Altena

Re: Kersten,Coerd Bruin, Odessa

Bericht door coco »

Weet iemand toevallig of deze persoon ook actief is als Narvik uit Bergen op Zoom?
Alvast bedankt!
Altijd opzoek naar Duits papierwerk met K-nummers '951 t/m 957' en '2517'!
martinus
Lid
Berichten: 411
Lid geworden op: 06 mar 2009, 17:48
Ontvangen: 9 keer

Re: Kersten,Coerd Bruin, Odessa

Bericht door martinus »

coco schreef:Weet iemand toevallig of deze persoon ook actief is als Narvik uit Bergen op Zoom?
Alvast bedankt!
Nee, ik geloof niet dat hij dat is. Heb hem enkele jaren geleden gezien op fora en ik kreeg een betrouwbare indruk van hem. Ook heb ik toen van andere leden gezien dat ze hem wel respecteerden.
Plaats reactie