account en contact

Opmerkingen en suggesties voor het forum kunnen hier besproken worden. Ook staan hier mededelingen, waaronder de forumregels.
Gesloten
chroetjev
Lid
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 sep 2010, 12:42

account en contact

Bericht door chroetjev »

Beste,

Geruime tijd geleden heb ik mij eens aangemeld op het forum. Ik weet mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet meer. Met alleen mijn email adres kan ik deze gegevens niet opvragen. Ook vind ik nergens een (algemeen) email adres om hierover navraag te doen.
Nu heb ik me opnieuw moeten registreren met een ander email adres. Nu ben ik ingelogd en vind ik nog steeds geen mogelijkheid om contact op te nemen met een mod. of iets dergelijks. Kan iemand mij helpen mijn oude inloggegevens op te halen?
Gebruikersavatar
rutger
Lid
Berichten: 1081
Lid geworden op: 25 apr 2006, 18:43

Re: account en contact

Bericht door rutger »

Ik denk dat je he beste 1 van de moderators kunt aanspreken: http://wo2forum.nl/memberlist.php?mode=group&g=3184.
Je kunt denk ik het beste Proos een berichtje sturen met daarin je probleem (klik op de naam en dan 'stuur privébericht').
'' I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it. The brave man is not he who does not feel afraid, but he who conquers that fear. ''

Nelson Mandela
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Re: account en contact

Bericht door Proos »

Ik heb een pb'tje verstuurd aan Chroetjev en denk dat we er samen wel uit gaan komen. Dit topic zet ik daarom dicht.

Overigens een goede reactie van Rutger, thanks!
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gesloten