Gestolen willy's

Over het hier en nu (nieuwsberichten, actualiteiten en dergelijke, in relatie met WOII)
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nick-H
Lid
Berichten: 133
Lid geworden op: 19 mei 2008, 22:35

Gestolen willy's

Bericht door Nick-H »

re-enactment forum schreef: Beste re-enacters,

Uw hulp is gewenst.

Afgelopen donderdagnacht 9 september 2010 is om ongeveer 23:45 uur mijn Willys MB jeep uit 1942 gestolen vanuit een garagebox in Bussum. Het poltitieonderzoek loopt nog, want er is een getuige, maar ik roep hierbij uw hulp in.

Mocht u een Willys jeep aangeboden krijgen waar geen papieren bij zitten (!) of ervan horen, dan ben ik u natuurlijk zeer dankbaar als u dat aan mij wilt doorgeven en zo mogelijk de politie kunt informeren.

De jeep heeft op het dashboardkastje een plaatje zitten van een revisie in La Maltournet in Frankrijk in 1970 en daardoor is het een 24V uitvoering. Het chassisnummer (van La Maltournet) is 103927. Voor wie foto's wil zien, die kan ik E-mailen, mijn adres is rienk.willys@gmail.com,

Super bedankt mensen om ogen en oren open te houden. Voor mij is dit een groot verlies.

Hartelijke groeten,
Rienk Keuning.
http://www.re-enactmentforum.nl/forum/t ... -gestolen/

houd je ogen open!
http://www.tommy-talk.com

Dying for freedom isn’t the worst that could happen, being forgotten is
Gebruikersavatar
Dannyfbgt
Lid
Berichten: 48
Lid geworden op: 22 aug 2010, 23:30
Locatie: Venlo

Re: Gestolen willy's

Bericht door Dannyfbgt »

ik ben een beetje rond aan het kijken voor een willy's, ik hou het in de gaten...
Gebruikersavatar
Stevo
Lid
Berichten: 242
Lid geworden op: 11 aug 2009, 15:21
Locatie: Brugge, Westvlaanderen, België
Contacteer:

Re: Gestolen willy's

Bericht door Stevo »

Plaats beter al direct de foto's met specifieke zaken die bevestigen dat het om jou WIlly's gaat.

Erg zonde voor je.

Stevo
Bessie Braddock: Sir, you are drunk.
Churchill: And you, madam, are ugly. But in the morning, I shall be sober.
wukko
Lid
Berichten: 92
Lid geworden op: 30 aug 2005, 09:32
Locatie: Heerlen

Re: Gestolen willy's

Bericht door wukko »

Hoi,
Enige maanden geleden las ik op het(dacht ik) reenactmentforum over een soortgelijke diefstal(scoutcar,jeep enz). Deze zijn teruggevonden aan een Oostblokgrens. Geef dit eventueel door aan de Politie! Er schijnt daar nl een levendige handel te bestaan in WO2 voertuigen. Dit zijn gewoon k..streken...

m.v.g. Alex
Gebruikersavatar
asjemenou
Moderator & Beste Avatar 2009
Moderator & Beste Avatar 2009
Berichten: 4874
Lid geworden op: 26 apr 2005, 16:35
Gegeven: 55 keer
Ontvangen: 99 keer

Re: Gestolen willy's

Bericht door asjemenou »

Nick-H schreef:
re-enactment forum schreef: Beste re-enacters,

Uw hulp is gewenst.

Afgelopen donderdagnacht 9 september 2010 is om ongeveer 23:45 uur mijn Willys MB jeep uit 1942 gestolen vanuit een garagebox in Bussum. Het poltitieonderzoek loopt nog, want er is een getuige, maar ik roep hierbij uw hulp in.

Mocht u een Willys jeep aangeboden krijgen waar geen papieren bij zitten (!) of ervan horen, dan ben ik u natuurlijk zeer dankbaar als u dat aan mij wilt doorgeven en zo mogelijk de politie kunt informeren.

De jeep heeft op het dashboardkastje een plaatje zitten van een revisie in La Maltournet in Frankrijk in 1970 en daardoor is het een 24V uitvoering. Het chassisnummer (van La Maltournet) is 103927. Voor wie foto's wil zien, die kan ik E-mailen, mijn adres is rienk.willys@gmail.com,

Super bedankt mensen om ogen en oren open te houden. Voor mij is dit een groot verlies.

Hartelijke groeten,
Rienk Keuning.
http://www.re-enactmentforum.nl/forum/t ... -gestolen/

houd je ogen open!
Dit is inderdaad een lage streek. De dieven staan er blijkbaar niet bij stil dat zo'n voertuig ook een emotionele waarde heeft.
Even een tip aan Nick-H; op dit forum is er een speciaal (sticky) topic aangemaakt voor gestolen zaken. Misschien is het raadzaam om de diefstal van de jeep in dit topic te vermelden. Zie http://wo2forum.nl/viewtopic.php?f=35&t=21120 .
Nu verneemt iedereen jouw bericht maar over een maand is je topic uit de actualiteit. Als je je bericht in het diefstaltopic plaatst dan blijft het wat meer onder de aandacht. Eventuele foto's plaatsen is ook aan te raden. Zonder dat je het weet gaan deze foto's de wereld rond. Het vergroot alleen maar de kans dat de jeep weer terecht komt.
Ga serieus om met het WOII forum. Dan houden we het forum voor alle leden interessant!
Gebruikersavatar
Jan Klaassen
Lid
Berichten: 3667
Lid geworden op: 25 jan 2009, 21:01
Locatie: Middelburg

Re: Gestolen willy's

Bericht door Jan Klaassen »

Lage streek inderdaad...ik houd mijn ogen open! Zoals gezegd is bijvoorbeeld een foto van de sticker of andere persoonlijke kenmerken erg handig!
Niemand hat die Absicht, eine Mauer zu errichten! - 1961
Gebruikersavatar
Nick-H
Lid
Berichten: 133
Lid geworden op: 19 mei 2008, 22:35

Re: Gestolen willy's

Bericht door Nick-H »

asjemenou schreef:
Nick-H schreef:
re-enactment forum schreef: Beste re-enacters,

Uw hulp is gewenst.

Afgelopen donderdagnacht 9 september 2010 is om ongeveer 23:45 uur mijn Willys MB jeep uit 1942 gestolen vanuit een garagebox in Bussum. Het poltitieonderzoek loopt nog, want er is een getuige, maar ik roep hierbij uw hulp in.

Mocht u een Willys jeep aangeboden krijgen waar geen papieren bij zitten (!) of ervan horen, dan ben ik u natuurlijk zeer dankbaar als u dat aan mij wilt doorgeven en zo mogelijk de politie kunt informeren.

De jeep heeft op het dashboardkastje een plaatje zitten van een revisie in La Maltournet in Frankrijk in 1970 en daardoor is het een 24V uitvoering. Het chassisnummer (van La Maltournet) is 103927. Voor wie foto's wil zien, die kan ik E-mailen, mijn adres is rienk.willys@gmail.com,

Super bedankt mensen om ogen en oren open te houden. Voor mij is dit een groot verlies.

Hartelijke groeten,
Rienk Keuning.
http://www.re-enactmentforum.nl/forum/t ... -gestolen/

houd je ogen open!
Dit is inderdaad een lage streek. De dieven staan er blijkbaar niet bij stil dat zo'n voertuig ook een emotionele waarde heeft.
Even een tip aan Nick-H; op dit forum is er een speciaal (sticky) topic aangemaakt voor gestolen zaken. Misschien is het raadzaam om de diefstal van de jeep in dit topic te vermelden. Zie http://wo2forum.nl/viewtopic.php?f=35&t=21120 .
Nu verneemt iedereen jouw bericht maar over een maand is je topic uit de actualiteit. Als je je bericht in het diefstaltopic plaatst dan blijft het wat meer onder de aandacht. Eventuele foto's plaatsen is ook aan te raden. Zonder dat je het weet gaan deze foto's de wereld rond. Het vergroot alleen maar de kans dat de jeep weer terecht komt.
danke! had geen zin/tijd om daar naar te zoeken
http://www.tommy-talk.com

Dying for freedom isn’t the worst that could happen, being forgotten is
Gebruikersavatar
Marcello
Lid
Berichten: 52
Lid geworden op: 02 mei 2010, 17:03

Re: Gestolen willy's

Bericht door Marcello »

zeer zonde.... ik vind het echt een rot streek!

voor als je het nog niet weet er worden veel artikellen nadat ze gestolen zijn op marktplaats gezet dus...
heb je al op marktplaats gekeken,
ik heb al even gekeken, er zijn er ook wel wat uit 1942 aangeboden dus wie weet.
maar ik kan niet goed zoeken als ik niet weet hoe hij er uit ziet...

MVG marcello
Plaats reactie