Tour 2004

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten

Wie wint dit jaar de Tour de France?

Lance Armstrong
20
63%
Jan Ullrich
3
9%
Iban Mayo
0
Geen stemmen
Tyler Hamilton
1
3%
Roberto Heras
0
Geen stemmen
Gilberto Simoni
1
3%
Ander...
7
22%
 
Totaal aantal stemmen: 32

Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Tour 2004

Bericht door Skylighter »

Naar aanleiding van het EK 2004 topic nu een Tour de France topic, hopelijk zijn hier ook beetje wielerfanaten en ben ik niet de enigste :P


Rick
Glenn Janssens
Lid
Berichten: 2132
Lid geworden op: 29 sep 2003, 17:26

Bericht door Glenn Janssens »

Ik ben ook een Tour de France fanaat.
En ik gok en hoop op Armstrong als Tourwinnaar.

Adrian.
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Speelt er nog iemand rondemaster van het AD of ploegleider?


Rick
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

ik zet mn geld op Tyler Hamilton.. amstrong denk ik zelf niet.. maar dat is maar een gokje! Ullrich maakt voor mij ook een grote kans
Gebruikersavatar
Dodo
Lid
Berichten: 6247
Lid geworden op: 20 jun 2004, 11:52
Locatie: Den Haag

Bericht door Dodo »

amstrong werd toch pas verdacht van het gebruik van doping? Maar hij is wel de favoriet! :D
"However, the German infantry halted abruptly after finding and drinking a large cache of kirsch liquor in a garage along the route"
The Lorraine offensive 1944
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Zeker een Tourliefhebber hier! Straks met de bergetappes zit ik voor de tv hoor!

En ik hoop dat Armstrong hem weer wint, dat gun ik hem wel. Ik vind het een geweldig goede renner namelijk en heb diep respect voor hem. Ik gun het Ullrich trouwens ook echt niet.
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

Martijn schreef: Ik gun het Ullrich trouwens ook echt niet.
hmm vind ullrich altijd wel een goede renner! maar zoals ik al zei Hamilton wint de tour 8) voorgevoel
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Ullrich is inderdaad een goede renner en heeft ook zeker talent, maar toch leeft hij volgens mij niet voor zijn sport. Hij komt naar mij ook niet sympathiek over, maar ja dat kan bij anderen natuurlijk verschillen. De strijd gaat volgens de media toch vooral tussen Armstrong en Ullrich, met als outsider Mayo, en kies ik de kant voor Armstrong!
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
Guido
Lid
Berichten: 4247
Lid geworden op: 06 okt 2003, 22:35
Locatie: Boxmeer

Bericht door Guido »

hmm vind juist wel leven voor tour le france! ik had gehoord dat hij enkel voor deze tour heeft getraind! maar zelf niet zo veel verstand van hoor.. maar ik blijf bij hamilton
Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

Iedereen kent het verhaal van Armstrong wel. Hij is gewoon op en top topsporter, hij heeft mijn voorkeur!


Rick
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Hamilton is ook een goede renner, die de leerschool bij Armstrong heeft doorlopen...Hij viel alleen een beetje tegen in de proloog, maar dat wil ook weer niet alles zeggen.

Ik hoorde ook dat Ullrich alles op de tour heeft gezet, maar hoorde ook dat hij in het voorjaar weer flink te zwaar was en hard heeft moeten werken om dat gewicht eraf te krijgen. Echte profs overkomt dit niet lijkt mij.

Vond het trouwens opvallend dat Pettachi de sprint vandaag niet kon winnen. :o
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Als ik zie hoe iedereen, vooral Ullrich, al klopt kreeg van Armstrong in de proloog dan gaat Armstrong winnen. Op net zes kilometer 15 seconden verliezen is erg veel. Maar wellicht doet Mayo iets moois in de klimtijdrit.
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Dodo schreef:amstrong werd toch pas verdacht van het gebruik van doping? Maar hij is wel de favoriet! :D
Er is een boek uit dat vol staat met beschuldigingen, maar zonder bewijs. Alleen daarom al hoop ik dat Armstrong de titel pakt
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Die andere Timo
Lid
Berichten: 1176
Lid geworden op: 22 jun 2004, 11:40

Bericht door Die andere Timo »

Is trouwens een vreemde situatie

- Kelme mag niet meedoen van Leblanc vanwege dopingverdenkingen. Maar er is geen bewijs, alleen een ex-renner die de beschuldigen de wereld in hielp en een onderzoek van de Spaanse justitie waarover nog niets bekend is. Er zijn geen concrete bewijzen.

- Cofidis mag wel meedoen, ondanks dat een coureur vastzit die een bekentenis heeft afgelegt en een onderzoek van de Franse justitie die zeggen concrete aanwijzingen te hebben voor structureel dopinggebruik binnen de ploeg. Maar David Millar mag niet meedoen vanwege de dopingverdenkingen, hoewel er, ondanks een gerucht dat hij een bekentenis heeft afgelegt, van de kant van justitie geen verdere informatie naar buiten is gekomen

- Armstrong mag meedoen terwijl er beschuldigingen liggen over dopinggebruik. Wat is het verschil tussen hem en de Kelme ploeg, los van zijn vijf overwinningen?
En Vincent zag het koren
En Einstein het getal
En Zappelin de zappelin
En Johan zag de bal
Gebruikersavatar
Miesjel
Lid
Berichten: 3050
Lid geworden op: 07 dec 2003, 20:02

Bericht door Miesjel »

Boogaard!! Nee eerlijk gezegd ben ik niet zo heel erg intensief bezig met de tour de france, ik heb dus voor anders gestemd..

Vind het eigenlijk alleen maar leuk om te zien zodra ze de bergen op en af moeten, en zodra een nederlander het een beetje goed doet..
Dankzij mijn vader zal ik de komende weken toch niets anders zien.. helaas..
Voor elk probleem is er een oplossing, dus dat is het probleem niet.
De oplossing, dat is het probleem.
Gesloten