EK 2004

Digitale ontmoetingsplek. Hier kunnen berichten geplaatst worden die niet in een van de andere categorieën passen.
Gesloten

Het EK in portugal ik...

EK? Portugal?...
4
10%
Ik volg alleen het Nederlands Elftal, de rest vind ik niet zo interessant
14
36%
De komende tijd ben ik niet voor de TV weg te slaan, ik volg alles!
13
33%
Ik zoek nog een onderduikadres, ik haat die voetbalgekte
8
21%
 
Totaal aantal stemmen: 39

Skylighter
Lid
Berichten: 2088
Lid geworden op: 06 jun 2004, 17:54

Bericht door Skylighter »

robin.h schreef:Hadden wij maar Colina gehad als scheidsrechter,was het misschiens ietsje anders gelopen.Maar die pech hebben wij altijd :cry:
Hadden, als, het is allemaal achteraf en dan is het al snel niet goed meer :?


Rick
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Ik bedoel het niet over het spel,maar over de scheidsrechter,ik had al van te voren gehoopt tot colina ging fluiten,maar dat was niet zo.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Sjoerd
Lid
Berichten: 3362
Lid geworden op: 28 nov 2002, 11:28
Locatie: Dronten (Flevoland)

Bericht door Sjoerd »

Collina had van mij ook de wedstrijd tegen Tsjechië over mogen nemen van die Spanjaard. Daar stond hij als vierde official bij.
'The past is a source of knowledge, and the future is a source of hope. Love of the past implies faith in the future. '
Stephen E. Ambrose
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Martijn schreef:Arjan Robben heeft hem waarschijnlijk iets gedaan, want die heeft denk ik geen één vrije trap meegekregen. Echt waardeloos.
Hij liet zich ook wel een paar keer vallen omdat ie er gewoon niet langs kon komen had ik 't idee. :wink:
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

Proos schreef:
Martijn schreef:Arjan Robben heeft hem waarschijnlijk iets gedaan, want die heeft denk ik geen één vrije trap meegekregen. Echt waardeloos.
Hij liet zich ook wel een paar keer vallen omdat ie er gewoon niet langs kon komen had ik 't idee. :wink:
Volgens mij ook, wat speelde die waardeloos, als ie zo gaat liggen rollen bij elke actie als hij in ENgeland gaat spelen dan krijgt hij het daar dus echt heeel moeilijk.
Nederland is er verdient uitgegaan, Portugal was beter een veel gevaarlijker...........helaas
Over 2 jaar beter!
Gebruikersavatar
LKP
Lid
Berichten: 341
Lid geworden op: 20 apr 2003, 20:34
Contacteer:

Bericht door LKP »

Griekenland is door :nocheer:


Eerst Nederland, Nu Tjechië.... :yearning:
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Ik vind het wel een stunt eigenlijk _/-\o-
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

Volgens mij ook, wat speelde die waardeloos, als ie zo gaat liggen rollen bij elke actie als hij in ENgeland gaat spelen dan krijgt hij het daar dus echt heeel moeilijk.
Ik snap niet dat Portugezeg, Italianen of Grieken dit gewoon mogen doen en dan is het een kwaliteit, ook volgens de media. En als een Nederlandse speler zich wat opzichtig laat vallen, terwijl hij wel degelijk aangetikt wordt, moet hij beter zijn best doen en kan hij er niks van. Precies zoals Arjan Robben vandaag in de krant zegt, die scheidsrechter was hem aan t zoeken. Hij heeft toen wat dingen tegen die scheids gezegd die het waarschijnlijk niet beter hebben gemaakt. Maar het was vooral een zeer partijdige en zwakke scheidsrechter, en een Robben die ook een keer niet zo goed heeft gespeeld. Tja dat kan zelfs hij een keer hebben...

Trouwens geweldig dat Grieken doorgaan in de finale!!

_/-\o_ Griekenland _/-\o_ - :W Portugal :W 2-1
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Ik hoop nou tot portugal eruit vliegt.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Proos
Technisch beheerder
Technisch beheerder
Berichten: 8132
Lid geworden op: 28 jan 2002, 17:25
Gegeven: 14 keer
Ontvangen: 35 keer
Contacteer:

Bericht door Proos »

Als je de blijdschap bij de mensen ziet, dan gun ik het de Portugezen den Grieken beiden wel.

Ik had ook al gezegd dat de scheids niet geheel onpartijdig was, maar je kunt niet zeggen dat dat 't verschil heeft gemaakt.

Een zeer opmerkelijk EK moet ik zeggen.
Those who cannot remember the past are condemned to repeat it. ~ George Santayana (1863-1952), The Life of Reason, Volume 1, 1905
Steun het forum | Forumregels | Gebruiksovereenkomst | FAQ | Zoek een moderator
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

Martijn schreef:
Volgens mij ook, wat speelde die waardeloos, als ie zo gaat liggen rollen bij elke actie als hij in ENgeland gaat spelen dan krijgt hij het daar dus echt heeel moeilijk.
Ik snap niet dat Portugezeg, Italianen of Grieken dit gewoon mogen doen en dan is het een kwaliteit, ook volgens de media. En als een Nederlandse speler zich wat opzichtig laat vallen, terwijl hij wel degelijk aangetikt wordt, moet hij beter zijn best doen en kan hij er niks van. Precies zoals Arjan Robben vandaag in de krant zegt, die scheidsrechter was hem aan t zoeken. Hij heeft toen wat dingen tegen die scheids gezegd die het waarschijnlijk niet beter hebben gemaakt. Maar het was vooral een zeer partijdige en zwakke scheidsrechter, en een Robben die ook een keer niet zo goed heeft gespeeld. Tja dat kan zelfs hij een keer hebben...

Trouwens geweldig dat Grieken doorgaan in de finale!!

_/-\o_ Griekenland _/-\o_ - :W Portugal :W 2-1
Robben kwam gewoon die verdediger niet voorbij en om dat toch wat te proberen ging ie meestal echt overdreven liggen. Ik zeg niet dat hij de enigste is, de meeste aanvallers gaan tegenwoordig veelste snel overdreven liggen en doen alsof ze doodgetrapt worden, vind ik jammer want die jongens kunnen zo goed voetballen en ze hebben dat gerollebol helemaal niet nodig!
Gebruikersavatar
robin.h
Lid
Berichten: 1877
Lid geworden op: 11 nov 2002, 17:23
Locatie: Maastricht
Contacteer:

Bericht door robin.h »

Robben had wel iedere keer minstens 2 spelers bij zich(Portugesen)dat hadden ze bij de vorige wedstrijden niet.
Mijn nieuwe verzamelsite: " http://www.worldwar2collector.tk "
Gebruikersavatar
Robin V
Lid
Berichten: 1620
Lid geworden op: 05 okt 2003, 13:55
Locatie: Brussel

Bericht door Robin V »

Een schande voor het voetbal dat Griekenland erin blijft! De enigste reden die ze eventueel mogen aanhalen is dat ze een zeer degelijke organisatie en dsicipline hebben. Verder vind ik ze saai, verdedigend voetballen, en gaat elke neutrale supporter ontevreden naar huis.
ironmarc
Lid
Berichten: 2000
Lid geworden op: 19 feb 2004, 21:22
Locatie: IJsselstein

Bericht door ironmarc »

ik vind het juist wel leuk zo'n ander team dan een van de favorieten
Gebruikersavatar
Martijn
Lid
Berichten: 2268
Lid geworden op: 28 jan 2002, 21:14
Locatie: Eindhoven
Contacteer:

Bericht door Martijn »

:cheer: Vanavond de Finale!! :cheer:

Ben benieuwd, maar hoop nog steeds op winst van de Grieken!
Afbeelding
"Wie leest die onderschriften eigenlijk?"
Gesloten