Graf adopteren

Collecties met zowel Duitse als geallieerde militaria. Let op; nieuwe aanwinsten graag plaatsen onder ofwel as of geallieerd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
D_Dutch
Lid
Berichten: 732
Lid geworden op: 04 apr 2007, 19:24
Locatie: Gelderland, Nederland

Graf adopteren

Bericht door D_Dutch »

Hallo,

Ik vroeg me af, heeft iemand hier een graf geadopteerd van een soldaat? Ik heb mezelf een vier/ vijf maanden geleden aangemeld voor het adopteren van een graf (waar een lange, lange wachtlijst voor is) en voor het adopteren voor een naam op The Wall of the Missing, beide in Margraten, maar nadat ik hoorde dat ik een naam op die wand mocht adopteren heb ik er nooit meer iets van gehoord, nadat ik een bevestigingsmail kreeg met dat ze me binnen enkele weken zouden terugmailen. :(

Met vriendelijke groet,

Koen
TV92
Lid
Berichten: 13
Lid geworden op: 06 nov 2009, 20:53

Re: Graf adopteren

Bericht door TV92 »

Je kan altijd opnieuw contact opnemen met de adoptiestichting.
Tevens zijn er in Henri-Chapelle, wat overigens niet ver van Margraten verwijdert is, nog heel veel graven ter beschikking.

Ik wil je wel vragen waarom je dit onder Verzamelaars & Collecties neerzet. Ik hoop niet dat je het adopteren van een graf als "verzamelen ziet, dat zou zeer spijtig zijn!
Gebruikersavatar
D_Dutch
Lid
Berichten: 732
Lid geworden op: 04 apr 2007, 19:24
Locatie: Gelderland, Nederland

Re: Graf adopteren

Bericht door D_Dutch »

TV92 schreef:Je kan altijd opnieuw contact opnemen met de adoptiestichting.
Tevens zijn er in Henri-Chapelle, wat overigens niet ver van Margraten verwijdert is, nog heel veel graven ter beschikking.

Ik wil je wel vragen waarom je dit onder Verzamelaars & Collecties neerzet. Ik hoop niet dat je het adopteren van een graf als "verzamelen ziet, dat zou zeer spijtig zijn!
Bedankt voor de reactie! morgen gaat er al een brief op de post, Hopelijk hoor ik er dan weer iets van. Ik had inderdaad gezien dat je ook bij Henri-Chapelle een graf kon adopteren, wist alleen niet dat daar nog graven beschikbaar zijn. Maar een graf en een naam op the Wall of the Missing staan bij mij voor de herinnering aan hen die voor ons vielen, daar gaat het mij om. :)

Ik zie het zeer zeker niet als verzamelen, maar ik vond het een meer specifieke vraag en daardoor niet bij algemeen passen, en ik vond het nergens anders in passen. :oops:

Met vriendelijke groet,

Koen. :)
Plaats reactie